Fórum - Téma


Cvakani hyder


Fórum 323 IV BA / BH Cvakani hyder

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2

2008-09-08 22:12:37

Lidičky měl se takový problém mazdička při studeném startu cvakala a to hydraštely.Jelikož mám z auty nějaké zkušenosti tak sem to vyřešil takto.Stačilo nalit přisadu do oleje super charge o vynnsch a tet moturek šlape jako hodinky takže mazdička je zase spokojena

2009-01-25 10:09:10

http://www.liqui-moly.cz/...pro-hydraulicka-zdvihatka používáme toto, bývalý majitel zanedbal výměny oleje, tak taky klepalo, ale po dvou výměnách oleje je klid, i olej máme liqui-moly.

2009-02-12 15:36:40

Na Castrolu Magnatec 10W 40 mi klepaly hydroštely a pomohl mi od toho Valvoline MaxLife 10W 40 + se mi úplně přestal ztrácet olej.

2009-02-12 16:03:57

Jo jo. Me MaxLife taky hodne pomohl u MX-3. Olej se taky prestal ztracet. Naopak u Liqui Moly me na Xedosu zacaly klepat hydrostely a po ranu kouril vyfuk.

2009-02-12 16:23:07

A nejsi sám komu pomohl! Mě motor šlape na Valvoline od podzimu 2008 cca 2500 najeto a nedolejval jsem ani kapku! Mě klepaly hydra lehce po studenej startech a dost za tepla. Přikoupil jsem si tehdy ještě přísadu kdyby Valvoline nepomohl a přísada mi zbyla a již neni ani potřeba.

2009-02-12 16:39:54

jo jo, tenhle olej se fest povedl a jako jeden z mala je opravdu ucinny a neni to jen marketingovy tah. Zustanu u nej.

2009-02-12 17:10:10

My ani po 10.000km nemusíme dolévat olej, našemu motoru Liqui asi sedí a hydra už ani nevíme, že máme a to to cvakalo jako traktor

2009-02-12 17:56:47

jj, vim ze treba MoS2 je hodne chvaleny, nic mene, Xedosu nejak nesednul

2009-02-12 18:22:11

Já už slyšel chváli na různý oleje, ale jedině kterej mě přesvědčil kvalitou a nízkou cenou je Valvoline!

2009-02-12 18:23:53

Každému motoru sedne něco jiného.

2009-02-23 18:26:35

Zdárek všem, používám Castrol magnatec 10w40, tady svýho času tolik opěvovanej, nic proti, ale mě hydroštely za studena pěkně cvakaj, na jednu výměnu ho ještě mám, ale další zimu zkusím s maxlife, díky za tip

2009-02-24 09:40:26

Bejt tebou, tak bych timhle olejem dál motor netrápil. Teda pokud máš svý auto rád.

2012-06-19 14:38:23

Jojo, každýmu motoru sedne něco jinýho. Po přečtení příspěvků jsem se rozhodl otestovat tolik vychvalovaný Valvoline 10w40 Max Life hlavně z důvodu, že u Castrolu mi poslední dobou začla brát víc oleje, než bere normálně . A to jsem zastáncem Castrolu, pravidelně jsem do motoru dával pořád jen Castrol Magnatec 10w40 měněný pravidelně po 5.000! ujetých km A to i u předchozí Mazdy

Po výměně za Valvoline a nastartování jsem se vyděsil zvuku, co šlo z motoru Hydra začaly klepat jak na traktoru a motor celkově vydával hroznej zvuk Přemýšlel jsem, že ho hned zpátky vypustím. Jenže jsem byl mimo město, mimo dosah busu a bez možnosti náhrady. Tak jsem pomalou jízdou dojel zpátky domů přesvědčenej, že olej co nejdřív vyměním zpátky za Castrol.

K mýmu překvapení jsem už po ujetí cca 300km zjistil, že motor se o dost ztišil a i studený starty jsou tišší, než u Castrolu A hlavně přestaly cvakat hydroštely

Mám Mazdu 323F BA 2.0 V6 r.v.1997, nejeto 221.000 km.

Jestli si z tohohle příspěvku někdo něco vezme - nevím. Moje subjektivní pohled ( automechanika ) je: neměňte značku oleje, pokud nemusíte. Pokud je motor zvyklý na určitý olej, netrapte motor zbytečnou změnou a zůstaňte u něj.

Nicméně až budu příště měnit olej, napíšu, jak moc se mi změnila spotřeba oleje, což byl můj důvod přechodu z Castrolu na Valvoline.

Pokud to však nepomůže, budu se muset pravděpodobně vrhnout na výměnu kroužků

Čau všem

2012-06-19 14:54:56

my už jsme to tu v jiných diskusích radili, že pokud je motor dlouhodobě zvyklý na jeden olej a subjektivně "mu sedí", není důvod měnit značku, většina lidí nás poslala do

2012-08-05 20:46:09

cau potreboval by som poradit neviem sice co to sposobuje no ked rano startujem a je vonku nizsia teplota tak po starte ma motor normalny zvuk ale ked vyrazim a pridam plyn tak to zacne klepat ale len pri urcitych otackach- 1800-2500 robi to kym nezacne stupat teplota motora no ked sa zahreje tak hociktory rozjazd v ten den je ok mam menene kruzky olnicne loziska tesnenia novy olej valvoline 10w40 nabehane 270000 mazda BA 1.5 je problem nzistit co klepe lmusel by som lezat na kapote pocas jazdy ale ked je vonku velmi teplo tak to nerobi co to moze byt?

MAX6  
J.
2012-08-05 20:49:55

No hydroštely tam nemáš,takže ty to bejt nemůžou. Jedině že by to byly vůle na ventilech,ale to by cvakalo i při volnoběhu. Nesvítí ti po nastartování dýl mazání ? Je to silný klepání nebo jenom cvakání ? A klepe to jenom za jízdy nebo i když sojíš a máš neutrál a vytočíš to na těch cca 1800ot. ?

2012-08-06 22:03:27

hydrostely mam sto pro, to klepanie je pocut do kabiny mazanie mi zhasne uz posas startovania a klepe len za jazdy ked stojim vobec nic ked ho vytocim na neutrale tiez nepocujem ten zvuk ako ked je v zabere myslel som ci to nebude detonacne spalovanie ale predstih mam ok. neviem si stym rady

MAX6  
J.
2012-08-06 22:13:41

Jestli máš to auto co máš napsaný v profilu: M323BA 1.5 Z5 benzín tak na sto pro máš podložky. Teda pokud ti to někdo nepředělal.

Detonace by to mohla bejt,při ní jsou slyšet docela klepání z motoru,ale to by po natankování novýho kvalitního benzínu přestalo (pokud máš teda předstih OK). A když teda přidáváš plyn,tak auto zrychluje normálně nebo má tendenci cukat nebo špatně zrychlovat ?

2012-08-06 22:23:24

zrychluje normalne je zaujmave ze ma na to vplyv okolita teplota predstih mi nastavovali asi mesiac do zadu tak by mal byt ok mozu to byt tie podlozky? preto ze ta intenzita klepania je asi z vrchu hlavy nieje to take rychle klepanie preto som menil olnicne lebo som myslel ze to robi ojnica no kluka nebola doskriabana a robi to stale je to take tik tik tik

MAX6  
J.
2012-08-06 22:31:55

Jestli je to to co píšeš,tak to vypadá na poškrabanou podložku nebo vůle na ventilech způsobená tou podložkou,ale podle mě by to dělalo i na volnoběh. Každopádně vůli ventilů si můžeš změřit doma sám a stačí ti k tomu akorát měrka ventilů: http://www.auto-samolepky.cz/images/TZ0169.jpg

Taky ti tam může chrastit ten řetízek mezi vačkama v důsledku špatnýho napínáku toho řetízku. To by odpovídalo na to že to dělá jen při zrychlování a jen když je to studený. Když se to ohřeje,tak ten napínák může povolit a zase fungovat. Ale ten řetízek by šustil a necvakal.

A nedělá ti to náhodou od tý doby co seřizovali ten předstih nebo měnily ty ložiska a ojnice ?


Odpovědět

1  2