Fórum - Téma


Cukání při akceleraci


Fórum 626 GF / GW Cukání při akceleraci

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2007-10-12 10:25:06

Zdravim...přátelé, kámoš ma 626 GF 2,0 stežoval si na cukani pri akceleraci cca na 2 a 3 převod. stupen..ale jen pri prudčí...kdyz jde na to jemne tak se pry nic nedeje......poradte please....

2007-10-12 10:26:05

a co už vyzkoušel? váha, klapka, sání?

2007-10-12 13:30:31

zatim nic..jen mi to dnes řikal...zatim je asi lepši jit po levnejsich vecech..svíčky, palivovy filtr...jen muj nazor..čekam kdo co poradí...

2007-10-12 16:58:48

Videl bych to spis na vzduch. At si prohlidne celou hadici sani, podle me v ni nekde bude dirka, ktera se pri prudke akceleraci rozevre a ufoukne vzduch. Svicky to nebudou a palivak si myslim ze taky ne, spis to sani...

2007-10-15 08:41:35

Dekuji moc za rady...hned je poslu dal...pisnu az zjisti čím to bylo....

2007-10-18 21:24:57

V prvnímpřípadě bych důkladně zkontroloval zapalovací kabely a svíčky. Tyto motory trpěli tzv. plazivou jiskrou

2008-03-11 14:47:52

Byla to indučka...a pro zmenu neco podobneho to delá ted mne...straci to tah...ne nejak zasadne ale je to cítit jako kdybych mirne a kratce sundaval nohu z plynu...za tepla i studena...jak mi to kouři pri startu tak mrknu na svíčky nejdriv jestli nejsou zasrane od nejakeho olejového kentusu so se tam pri startu vytvori..kdyby nekdo mel jine nápady tak sem s nima....dikes

2010-03-02 10:53:52

vymena svíček pomohla....

2010-10-20 07:25:10

Zdravím,

mám podobný problém na své mazdě 626 GD 2.2i.....po ránu když se rozjedu a je motor studený, tak to při jízdě strašně cuká v jakékoliv poloze plynu, po pár km se cukání uklidní a je jen cítit takové mírné pocukávání při lehkém přidávání plynu a tak to i zůstane při zahřátém motoru. Vyměnil jsem spoustu věcí (svíčky měněny včera, svíčkové kabely+kabel od indukčky starý dva týdny, teplotní čidlo staré cca 4 měsíce, váha vzduchu nezanesená, čistá, škrtící klapka prostříkána cca před půl rokem, palivový filtr starý rok a pul, lambda pul roku)

Takže už si nevím rady....nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost s tímto problémem?

Napadá mě ještě pár věcí čím by to mohlo být, ale možná je to blbost... spojka je už špatná (trošku prokluzuje), palivové čerpadlo, rozsypaný katalyzator??

Díky moc za každou radu

2010-10-20 07:35:55

Ještě jsem chtěl dodat že benzín tankuji u OMV nebo SHELLKY (carrera 95, v-power 95)

2014-01-12 20:07:07

Taky mě to cukalo. Nejdřív jsem vyměnil svíčky a problém byl skoro vyřešen. Měl jsem tam Bosch s jednobodové, ale zkusil jsem dát 4bodovky, byly za super cenu, tak jsem neváhal a musím podotknout, že super tah = všem doporučuji. ....téměř bylo po problému. Ale stejně to občas zacukalo. Vzhledem k tomu, že jsem měl z jiné mazdy ND, tak jsem vyměnil cívku rozdělovače a bylo úplně po problému. Takže na 100% cukání je problém s jiskrou.

Nejvíc mě to dělalo při zahřátým motoru a rozjezdu lehce pod 2000 ot. na všech rych.stupních. Teď nádhrera, krásně šlape.

Mazda 626 GF benzin 2.0 85kW r.v.98

2014-03-12 13:20:27

Ahojte, co presne sa rozumie tym cukanim? Mne sa deje taka vec, ze napr. na 3. stupen ked pridam raznejsie nad 3k otacok, tak to akoby razne zvysi otacky povedzme na 3,5 ale potom to zakolise a auto strati tah, je to dost blbe pri obiehani, ked zrazu auto neakceleruje ako by malo.

To mozu byt tiez tie sviecky? Dakujem za info.

2014-04-21 19:16:09

Mě to dělal palivovej filtr. Po výměně to přestalo. Ale já natankoval hajzl na Unicorn Oilu a spálilo mi to aj čerpadlo...

2014-04-21 19:39:23

Ono je to individuální, ale je pravda, že stačí málo a jsou s tím trable. Jednomu stačí vyměnit filtr, jinýmu svíčky a někdo jako třeba já, musí měnit až se trefí. Ale když je to v cajku, tak je to super kára ;)

2014-11-18 23:31:56

Moje aktuální zkušenost (GF 2,0 benzin, naj. 165 tis) je postupné vynechávání, při sešlápnutí plynu se začalo dusit, na volnoběh v pohodě - během 3 týdnů rapidní zhoršení, nakonec to "postihlo i volnoběh - vše vždy horší po zahřátí motoru. Kdysi jsem měnil kabely ke svíčkám (cukání mnohem menší). Teď klasika - nejdřív svíčky, benzin filtr, kontrola čerpadla - nic nepomohlo. Nakonec jsem našel na těchto (nebo skoro stejných?) stránkách typ na čidlo- váhu vzduchu. postup- vyčistit vatovou tyčinkou v lihu (já použil ředidlo), odpojit kostru na baterce na 15 vteřin. Byl to poslední zoufalý pokus, kterému jsem nechtěl ani věřit, protože na čidle nebyla zjevná žádná nečistota, ale světe div se - motor okamžitě tikal jak hodinky! A to jsem odpoledne při zkušební jízdě nemohl asi 3 minuty odjet z křižovatky, jak to vynechávalo - mimochodem shodou okolností zrovna tam stály dvě auta PČR s majákama a já u sebe neměl papíry

2014-11-22 14:37:04

Mám taky podobné problémy, mám 85kw a někdy je motor příšerně línej a někdy zas má plnej výkon. Příjde mi že je to podle stylu jízdy, když jedu vklidu (2 až 2,5tis otáček) delší dobu tak pak chci někoho předjet a motor je uplně línej bez výkonu. Když jedu svižně tak ten motor se vytáčí uplně vpohodě. Když je motor studenej tak je výkonější (samozřejmě ho vůbec netrápím ani nevytáčím nad 3 tisíce, jen líp reaguje na plyn) a když je zahřátej tak někdy ztrácí výkon podle stylu jízdy. No a tedka jsem ještě zaznamenal výkonostní propad u 5tisíc otáček jak kdyby tam končila křivka motoru. Svíčky jsem měnil tak doufám že to nebudou kabely nebo cívka. Asi napřed zkusím napřed palivovej filtr a vyčístit čidlo vzduchu, jinak věřím že je to parádní auto a motor když se odstraní tyhle "kraviny" :)

2014-11-22 23:56:47

Bohužel, moje radost byla předčasná, závada se "ve vlnách" vrátila. Dneska jsem absolvoval kolečko Lbc-Praha-Ledeč n/S-Lbc. Každá štace byla s vychladnutím motoru. Do Prahy v poho. Před Ledčí už to začalo trochu blbnout. A z Ledče jsem jel jen do 1,5k otáček a od Kutné Hory už s nervama do 60 km/h. Z M.Boleslavi už jen na laně . Při tom posledních 10 km do Boleslavi jsem jel "přískokama" cca 2 km - zastavil jsem (protože to už chcípalo), odpojil jsem čidlo váhy a po pár sekundách zase zapojil. A auto vypálilo jako za mlada, kvalty šly vytočit i na 5k, ale cca po 1km to zase začalo blbnout a až do mrtva. Tohle jsem opakoval asi 4x do Boleslavi, odkud mne odtáhl kámoš (dálnice není pro tento styl "jízdy" nejvhodnější).

Asi už holku nebudu resuscitovat, už sháním jinou - zase 626.

2014-11-24 13:05:11

jarinlbc: Zkus ještě jednu vychytávku, uplně odpoj konektor čidla váhy vzduchu a zkus s tím jezdit jestli furt budeš mít problémy. Motor by měl být živější, špatně bude držet volnoběh a bude ti žrát mnohem víc benzínu. Pokud se ti ale pak nedostaví problémy které popisuješ (chcípání) tak je to vadným čidlem. Včera jsem to zkoušel abych zjistil jestli mám vadné čidlo.

2014-11-28 00:52:54

martyyy: díky za radu, už jsem měl předjednanou váhu za 1k z vrakáče. Dobrá zpráva je, že ho ušetřím, horší, že to pořád blbne.

Když jsem zjisil (jsem odkojenec karburátorů) že čidla jen "korigují", zkusil jsem stejný postup i s lambda sondou, o které jsem se dočetl, že začíná fungovat právě až po zahřátí motoru - bohužel opět negativní výsledek, stále cuká, stále cuká

2014-11-30 12:29:52

Máte někdo zkušenosti s výměnou palivového filtru Mazda 626 GF?

Přístup k němu je dost masakr.

Poradí někdo?


Odpovědět

1  2