Fórum - Téma


cukani motoru a topeni


Fórum 626 GE cukani motoru a topeni

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-11-21 19:01:09

ahoj vsichni.dnes jsem po tydnu sedla do sve 626 100kw a po par km citim cukani jakoby vynechaval valec pak zase nic a pak znova.pred tydnem auto v pohode tak nevim.a chtela jsem si zatopit sice topi ale nijak zvblast dobre a silne.ventiolator huci ale malo fouka treba na predni sklo.a kdyz jeste otevru nadrz tak slysim jak to syci nebo co ne tlak ven ale dovnitr nadrze.tak to je zatim vse.snad napisete diky.ahoj.

2008-11-21 20:47:39

Cukání můžou být svíčky, nádrž syčí dobře a ty ventilátory - mě to taky topí špatně a nebo pak už netopí jelikož mi teče někde voda z chladiče a je jí tam málo a hřeje se to. Kuqimu to dělá i na 6ce, podívej se na vodu, jelikož i přitom mi to cuká.

2008-11-27 21:05:49

vse napsal diakon, k tomu ze ventilator sice vali ale nesaje dodam abys omrkla kabinovy filtr...bude ucpany

2008-12-18 21:15:26

Mazdaaar...hele mam skoro ten samej problem s tim motorem...dokud je studenej tak je vse ok ale jakmile se zahreje tak to zacne cukat kdyz prislapnu plyn a obcas fakt docela silne...jakmile to ale dostanu do otacek cca nad + - 3000 tak to krasne tahne a neni problem...ale jinak je to sileny a svicky jsem tam vymenil a tema to neni pac to dela dal...uz sem si koupil i takovou tu sracku co se leje do benzinu aby mi to vycistilo vstriky a taky nepomohlo tak uz fakt nevim

2008-12-18 21:33:45

Zdravim. Mel jsem kdysi 323 f rok 93. Když jsem ji koupil taky cukala. Nekdy studena , nekdy zahrata, nekdy pri rozjezdu ,nekdy začala v otáčkach. Proste zcela nepredvidatelne! Nikdo tomu neveřil ale delali to kabely ke

svíčkam. Vlastne jen jeden a ke všemu ten co vypadal na pohled nejlíp. A to taky byla na dalších 6 jet jedina závada. Když nepočítam vejfuk a baterku

2008-12-18 22:25:47

Fakt??? Tak ja nastesti mam este jedny kabely tak je hned zitra zkusim prehodit diky moc

2008-12-18 22:28:43

tak u mě to byla vodní pumpa která praskla.A netopilo mi to vůbec

2008-12-19 16:30:09

Tak kabely nepomohly....

2008-12-20 12:14:11

Čago-to co popisuješ jako cukaní na zahřatý motor je vadná lambda-vyzkoušíš je jednoduše. Na studenem motoru odpoj konektor lambdy. Pak odpoj baterku pro restart řidicí jednotky tak na 5 nodín. Po restartu by tobě to mělo jet jako o žívot ale bude to baštit hodně benzínu,pač lambdou motor se řidí až po zahřatí. A pro provozní situaci-"plný plyn"-lambda vůbec není funkční, proto po 3000 ot/min tobě to jede dobře.

2008-12-20 14:19:45

Diky Dimone...zkusim to a pak sem napisu vysledek...

2008-12-29 19:56:21

Tak u me to opravdu byla ta lambda...pac po odpojeni to jezdi bezchybne (ale papa to) nevite nekdo kolik muze nova stat??? Zhruba...

2008-12-29 20:23:33

vida:) univerzalni zacinaji kolem litru, kolem 1700 sezenes nejakou solidni, bosh nebo kua co to bylo za znacku.... vyber ale je, sedi to mimochodem zavitem s ochcafkou -tedy i dalsimy wageny, staci preletovat draty na mazda konektor

2009-01-01 12:35:28

Tak to je v pohode...koupim, vymenim a ,,huraaaaaaa" na STK

2009-01-03 17:20:10

To jsem mel taky. Cukani byli pobiti kabely na svickach, Svicky hnet raci ktomu. A to topeni jsem vymenil radijator. To ale byla chyba stacilo by ho jenom prolejt necim na rez a vodni kamen. To jsem udelal s vimontovanim a vytek rezatej morast a je celej teplej.

Tet je motor jako novej a topi po 4km okresky a -8 C.

2009-01-04 18:13:29

Lambda je čidlo teměř univerzalní-zaleží jen na počtu dratů-obvýkle dva bílí, šedý a černý.Dva pro vyhřev ,přivod aimpulz pro jednotku.Lambdy se take dělí na zirkoniové a....(chtěl zchytračit a zapomněl) v podstatě uni-lambda od "bosche" za 1400 Kč budé makat stejně dobře jako origo za 5000 kč.Měníl jsem je na Probe 2,2 GT turbo.a chodila dobře( byla tam jednodratová).

2009-01-07 15:33:50

Teoreticky to môže byť aj zlý kontakt na Lambdu, ak je to náhodný jav. Bolo by lacnejšie to premerať. V diskusii 323 to bolo preberané. A NGK sondu zoženieš za 1200CZK štvordrát univerzál v tej diskusii je kontakt.

To Dimon: Ako to myslíš, že Lambda na 3000ot , čo robí? Alebo nerobí? Pri plnom plyne na 3000ot.- to je riadny protivietor. No nemá to logiku, tak to objasni. (chytrák vynechám :)

Kolko mala najazdené tá Probe 2,2 GT turbo, keď si menil Lambdu a ako sa stará správala (nemeral si ju?)


Odpovědět