Fórum - Téma


cukání auta za jízdy


Fórum 6 GG / GY cukání auta za jízdy

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2011-06-10 15:43:44

Zdravím Mazďáci, mám takový problém, za jízdy mi cuká v autě- jak při udržování konstatní rychlosti, při zpomalování (pouze motorem) a i při zrychlování, je to ovšem cukání pouze decentní, ale nepříjemný, jak se studeným, tak i se zahřátým motore- mám 2.0 benzin r.v. 2006, může to být špatný palivový filtr anebo event. něco jiného? Díky za rady.

r41
Roman
2011-06-10 17:20:35

ahoj, u predchozi M6 (r.v.2004) mi to taky delalo, hlavne v rychlostech okolo 20 - 45km/hod pri prudsim zrychlovani.. ale neresil sem to..

2011-06-10 17:52:27

ahoj. na našem tributovi 2.0 dělá motor to samé, ale k tomu svítí check engine....diagnostika v mazdě odhalila nedostatečný průtok EGR ventilem. Tak se bude měnit...ale muže to být cokoliv jiného. Např. váha vzduchu, palivo, palivový filtr. Nebo taky svíčky. těžko říct.

2011-06-19 12:46:12

Očista klapky sání a máš po problémech...

http://www.mazdaclub.cz/f.../ocista-klapky-sani-69609

Měl jsem stejný problém a teď je auto jak nové, žádné cukání se nekoná. Nevěřil bych jaký to má vliv, ale teď jsem to dělal mamce na autě Daihatsu Charade rv.93 absolutně zasrané, auto škubalo jen ses na ně podíval... Teď je mamča spokojená jak krásně jede, Takže to určite vyčisti, pak uvidíš. Kdyby něco klidně se ptej, rád poradím...

dave820826, 2011-06-10 15:43:44 napsal:

Zdravím Mazďáci, mám takový problém, za jízdy mi cuká v autě- jak při udržování konstatní rychlosti, při zpomalování (pouze motorem) a i při zrychlování, je to ovšem cukání pouze decentní, ale nepříjemný, jak se studeným, tak i se zahřátým motore- mám 2.0 benzin r.v. 2006, může to být špatný palivový filtr anebo event. něco jiného? Díky za rady.

2013-08-02 11:32:54

měl jsem stejný problém, nakonec to bylo uzemění motoru

2013-09-30 18:34:14

Zdarec, potřebuju poradit s moji M6 mps cuka mi to když dam plnej plyn a nejvíc mezi 3-4 000 otackach nevite cim to muze bejt?dikec za rady

MAX6  
J.
2013-09-30 19:51:20

mps666: Napiš členovy Jendoun. Ten má na MPS s timhle problémem veliký zkušenosti a má i náhradní díly,kdyby jsi nějaký k vyřešení tohodle problému potřeboval (třeba vstřiky).

2015-08-27 17:56:02

Mám podobný problém. Do 3tis otáček to nejde za plynem a pocukává to, navíc kolísá volnoběh, od 3tis to jede jak praštěný, ale furt to není ono. Když sundám nohu z plynu, tak je tam znatelná prodleva, než klesnou otáčky, někdy drží 2tis a neklesá to, až po prošlápnutí plynu. Vyměnil jsem škrtící klapku, krokový motůrek volnoběhu, kabely ke svíčkám a svíčky, zapalovací cívku, čidlo na měření tlaku v sání, vzduchový filtr, provedl jsem pročištění podtlakových hadiček, vyčištění palivové soustavy a ještě mě čeká výměna egr ventilu. Diagnostika neukázala vůbec nic. Takže budu laborovat dál, jinak si nevím rady co s tím.

2015-09-10 20:19:35

ahoj, měl jsem několikrát snahu to tu řešit, ale admin mě vždy smazal.

mám M6 2007/11 2,0 i 108 kW. Auto škube při konstantních otáčkách hlavně mezi 2000 - 2500 ot./min.zejména na 4 rychlostní stupeň. Tam je to nejvíc znát. Diagnostika nic neukázala ( v autor.servisu jsem nebyl, v Chomutově to nemá cenu, ale univerzální diagn.a pak i prý Mazďácká nic neukázala ). Vyměnil jsem EGR - druhovýroba za 6 tis.Kč, protože při odpojení elektroinstalace od něj to bylo lepší. Vyčištění EGRu nepomohlo vůbec a ani klapky. Po výměně velké zlepšení, ale problém neodstraněn. Už nevím co. Cívky na válcích jsem měl na zkoužku jiné-nic. Svíčky mám cca 10.000 km nové a i vyzkoušena výměna-nic. Kdyby to byl palivový filtr, nedělá to jen v popsaných otáčkách. Prostě nevím a dost to otravuje. Před výměnou EGRu se už s tím jezdilo hooodně špatně. To, že by byl nový EGR z druhovýroby špatný se mi nechce věřit. Až to odstraníš, pls dej vědět, nebo i jiné poznatky, máme stejný problém. Díky

tomas33: ahoj, jak jsi dopadl s opravou??

dave820826: ahoj, už vyřešeno? Mé poznatky viz tato diskuse. Díky

andreas: ahoj, uzemění motoru jako elektrické? Tzn špatný kabel nebo tak něco? Můžeš to prosím rozepsat?

2015-09-10 22:18:17

Zdravím. Závadu jsem našel, ale nutno opravit u autoelektrikáře. Na sání mám dva vzduchové ventily a do jednoho z nich mi jde málo proudu a on mi neotevře vzduch při otáčkách do 3tisíc. Potřeba zásahu do svazku kabeláže a nalezení ztráty proudu. Toť celá chyba škubání auta. Takže výměna všech těch serepetiček okolo byla sice k ničemu, ale aspoň vím, že použité díly jsou v pořádku a mohu je kdykoli zase vyměnit zpět.

2016-01-12 10:59:56

ahoj, autoelektrikář proměřil kabeláž a proudy do klapek sání - vše OK. Takže mám tento problém už skoro 2 roky, ikdyž po výměně EGRu, vyčištění sání a různým prohlídkám se to o dost zlepšilo. Nicméně problém přetrvává a nevím, co dál. Prý můžeme zkusit odstranit klapky sání, nemá někdo zkušenost s jejich odstraněním? Prý by to nemělo vadit, ale.....

2016-01-13 12:18:16

Ahojte,tu pomôže len skutočný odborník na diagnostiku,ktorí vie aké hodnoty ma mať motor pri konkrétnom zaťažení,a nie len čítanie chybových kódov.Takých machrov je ale bohužiaľ málo.Bolo by super,keby si mal známeho z rovnakým motorom a postupne skúšal meniť všetky snímače.Ja by som skontroloval aj rozvody,odmeral tlaky a preveril tesnosť sacej a výfukovej sústavy .Benzín je v poruche zákernejší ako nafta.

2016-01-13 22:13:01

Ahoj, prosím vás, nevíte někdo kolik by cca stálo v Mazdě vyčištění té klapky? Vůbec nemam tušení jak to je náročný atd. Děkuju :)

 Magnetto  
2016-01-13 23:55:45

ondrar: Kolik to stojí nevím, nicméně je výhodnější udělat si to sám tak jak se má. Rozhodně je tu i návod jak na to...

2016-01-15 03:01:19

magnetto: Díky...no teďka tady hledám návod a nějako zatím nemůžu nic najít. Snad se poštěstí a najdu. Ale díky za odpoveď :)

2016-02-23 19:17:17

Tak elektrika opravena, vzduchovej ventil funguje a stejně to v nízkých otáčkách nechce jet. Už nevím kde hledat.

2016-02-23 23:38:52

ondrar: Skus mrknut 4-ty prispevok v tejto teme ;)


Odpovědět