Fórum - Téma


čipovani diesloveho motoru 100kw chiptuning


Fórum 6 GG / GY čipovani diesloveho motoru 100kw chiptuning

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2010-01-02 19:13:54

Zdravím.Tahle volba powerboxem je špatná víkon je docílen podstatně větší spotřebou a to není to nejhorší,také se to promítne ve větší kouřivostí.Mám načipovanou Mazdu 6 100kw disel a to tak že byla vyjmut z řídící jednotky šváb a upraven na počítači tak aby byl využit víkon a spotřeba ve prospšch motoru.Dělá to jedem chlápek v Přerově po dlouhodobích skušenostech s motory disel a je opravdu dobrej na motory disel.

2010-01-03 20:44:39

na m6 100kw mam powerbox od firmy steinbauer, zatial cca 30tkm bez vacsich problemov, je pravda ze to zacalo dymit ale ako som zacal davat superdiesel od vif je vsetko v poriadku, powerbox ma TUV certifikat, je vypinatelny, problem je len cena cca 800eur. Firma vyzera velmi seriozne, nie ako hocijaky jozko v garazi s notebookom.. predajca mi jasne vysvetlil ako funguje, predlzuje cas vstreku, po rozmontovani sa da manualne nastavit tato hodnota pomocou potenciometra, alebo ako som pisal uplne vypnut, rad mam veci pod kontrolou, kazdopadne toto riesenie si pyta aby motor lepsie dychal, tam som dal bavlnenu vlozku od KN..

Na slovensku su mozno dve firmy u ktorych by som si to nechal spravit preprogramonim, no v tej dobe ked som tu kupoval este nemali programy, tak som volil toto, zatial nelutujem

2010-01-03 23:12:50

Naozaj nema zmysel chipovat atmosfericky benzin motor? L3

2010-01-04 09:20:44

U benzinu nemá smisl čipovat protože nárust výkonu není tak podstatný

2010-01-04 09:28:19

Celí výkon je udáván řídící jednotkou a pokud se ta neupraví tak nemá smysl jiné úpravy.Samozřejmě je velmi důležité co a jak upravyt pro správný chod motoru a využití výkonu.

2010-01-04 23:18:32

U zadneho atmosferickeho motoru nema smysl chiptuning. A navic, hardware typu "powerbox" co tady stoji 9tisic. Ve statech koupite za 100dolaru. Neni to zadnej zazrak. A pokud vam nekde slibuji garanci zaruky. Tak si budte jisty, ze o ni prichazite prvnim nastartovanim motoru! Nebod ridici jednotka svoje udaje loguje. A v servise si to zjistit umi.

2010-01-06 14:43:38

No, řekl bych, že jsou to tak trochu bludy. I atmosférický motor vyšších kubatur má smysl čipovat. Minimálně rozdíl na krouťáku je znát a věřte že tam co jste dříve musely jet za 3 lze jet téměř za 4. To že jednotka loguje je nesmysl, na to opravdu není stavěná. Dokáže zapsat pár chyb, případně se dokáže vynulovat při nesprávném provedení čipování, ale že by logovala, to fakt slyším poprvé. Takže shrnuto, kvalitně provedený chiptuning není na škodu. Powebox a jiné podobné "vychytávky" jsou cestou ke smrti motorů.


Odpovědět

1  2