Fórum - Téma


Chyba palubního PC (kalibrace spotřeby)


Fórum 6 GG / GY Chyba palubního PC (kalibrace spotřeby)

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2009-07-20 22:33:41

No, tema "on/off" se zapinaji a vypinaji veci jako hladovy oko, nasviceni zapalovani a podobne. Ale az pojedu do Aspekty, zkusim se zeptat.

2009-07-21 15:58:32

ja mam trosku jiny problem.

kdyz se mi rozsviti hladovi voko, tak na pocitaci mam dojezd 180KM.chvili potom co sem mazdu koupilmi dosla nafta a na palubaku byl dojezd 140km.da se to nejak srovnat?

2009-07-21 21:19:45

Tak to bude nejspis zalezitost nastaveni kalibrace. S Petrem jsme to tu resili. Mrkni o stranu zpet, jak tu je ten navod na vyvolani testovani kontrolek atd.

2009-07-21 21:48:55

takyto rozpis som nasiel na jednom US fore, mozno to niekomu s niecim pomoze

DTC

Display

Test Description

01

On/Off

Drive side Seatbelt engaged/disengaged

04

On/Off

Door open, door close

08

TNS relay

Lights on reminder buzzer - requires relay access to test

12

Speedometer

Performs a full Speedometer sweep from 0 to Max then comes to rest at 60kph or 37 mph

13

Tachometer

Peforms a full Tachometer sweep from 0 to Max them comes to rest at 3K rpm

14

On/Off

Tests instrument cluster buzzer sound

16

On/Off

Cycles On/Off and fuel warning light

18

On/Off

Flashes Ignition key illumination on/off

22

Numeric

Displays fuel sender's current fuel level

23

Fuel guage

Performs a full sweep of the fuel empty/full guage

25

Temp guage

Performs a full sweep of the engine temperature guage

26

LED

Full LCD illumination test

31

Key reminder

Displays key position

50/51

  • -

Unknown

2009-07-22 07:55:09

Merilyn: pocita to podle naky zahadny japonsky rovnice , mne to ukazovalo pri rozsviceni kontrolky pres 200, najel jsem asi 130 a dojezd hlasil porad 130 . Je aspon dobry vedet, kolik si clovek muze dovolit najet po rozsviceni, pocitac stejne bude asi ukazovat nakej nesmysl . Rezerva se podle mojeho mereni rozsvecuje priblizne pri 10 litrech.

2009-07-27 00:09:03

posledni mereni: skutecnost 6,3, pocitac 5,6...sice tolerance pocitace relativne velka, ale se spotrebou spokojenost

2009-08-03 09:25:16

Zdravím vás vespolek. M6; 2,0l ropák; 100kW; 2005. Taky jsem začal ověřovat údaj o spotřebě, který mi ukazuje "techničákových" 6,4 l/100 km. Není to poprvé, co měřím spotřebu, takže mám připomínky k vašim způsobům měření. Zaprvé ujetá vzdálenost. Myslím, že měřit spotřebu za menší kilometrový proběh než 2000 km je nesmysl. Nepostihnete změny režimu provozu - jak situace na silnicích (kolony, město, dálnice, zácpy), zatížení - náklad, roční dobu, charakter jízdy - hory, rovina, teploty okolí ... atd. Reálnou spotřebu zjistíte po ujetí tak 10 tis. km.

Za druhé objem spotřebovaného paliva. Postupy typu první rozsvícení Štrougalova oka, rafička na 0, atd jsou nesmyslné. Chcete měřit na +/- 0,1 litru, ale všimli jste si například toho, jak nelineární průběh má stupnice palivoměru? Jak se zrychluje padání rafičky ve druhé polovině stupnice? Tomu se nedá věřit více, než na +/- 2 litry. A když se potom tyto chyby nasčitají! To je hausnumero! Pro výchozí a konečné tankování průměrovaného úseku věřím jedině metodě tankování do plné nádrže (mezitím můžete tankovat kolik chcete, údaji na palivovém stojanu se dá věřit). Ale pozor, ne na první vypnutí pistole. Ty mají taky svoje citlivosti a nafta od různých výrobců různě pění. Pěkně tankovat, CLOUMAT autem, aby se nádrž pěkně odvzdušnila a ukončit čerpání až uvidíte hladinu paliva u hrdla, která ani po dalším cloumání nezapadne. Až budete počítat spotřebu, máte tímto jistotu, že jste se dostali do stejného výchozího stavu množství paliva, jako při zahájení měření. Jenom pozor na odvzdušňování nádrže. Magda má v nádrži pěkné bubliny a už si mi skrz naplněné hrdlo pěkně odplivla, když se dral ven přes úzké, naftou naplněné hrdlo, říhanec! Tom

2009-08-03 21:00:03

K čemu výpočty když je to tak prosté http://www.spritmonitor.de/en/detail/275530.html.

Při každém tankování nuluji počítadlo km, vím že ujedu na plnou nádrž 700km, takže když mám přes 600km,

jedu čepovat. Wo co go ? Cloumat autem, tankovat po hrdlo vžyť po zahřátí to palivo někde vybuří ven.

2009-08-03 23:50:56

Taky si myslim, ze je to uplne zcestny. Ale kazdy na to mame asi jiny figl. Ale je to zalezeny ciste na tom, kolik km ujedu a kolik litru vemu. Kazdy vi jak tankuje. Takze si to spocita. Takze ja zas az tolik nesouhlasim.

2009-08-04 08:41:13

Ja si myslim , ze je zbytecny se tady dohadovat jak se co ma merit a komu to kolik zere. Podle me je scela zbytecny se divat na spotrebu, ze mi pocitac ukazuje 5,5l a podle me to sezralo 6l a za mesic ujedu 300, 400km.

Pokud budu jezdit 2000km mesicne tak me zacne detailne zajimat.

2009-08-04 11:04:47

Souhlasím s tím, že jediný výpočet který má smysl, je od plný po plnou, nejlépu u stejného stojanu a aspoň tak po 5ti nádržích. Nějaké braní 10l když mi svítí hladové oko nemá smysl. Ovšem ve finále je to všechno jen placebo efekt, protože to co Vás stojí na ježdění nejvíc je amortizace vozu. Pak je téměř jedno jestli to žere 6 nebo 7 nebo 8 litrů za předpokladu, že jezdíte klasickou porci km, která se jezdí u nás ( 10 - 20t / rok).

Jediný smysluplný význam je ten, že pokud mám rok stejnou spotřebu a pak nejednou o 2 litry vyšší, tak s autem bude něco v nepořádku a chtělo by to začít řešit.

2009-08-04 14:02:41

tak tak, jak rikas

2009-08-04 14:26:31

Hoši ,stejně budete jezdit i když to bude žrát 15l na 100. Tak o co jde? Auto je dnes nutnost a koníček zároven, někdy jezdím za 6l a někdy za 10l.Jezdím jak chci a když potřebuji.

2009-08-24 16:05:36

Chalani je normálne že pri dojazde na palubnom PC 47km (ručučka cca 2mm od E) mi stále nesvieti rezerva? Kontrolka rezervy ale pri teste palubovky zasvieti... vypálená teda nieje

2009-08-24 16:23:22

svitit muze,protoze se ti rozsviti kontrolka pres pocitac a ne pres plovak v nadrzi.

mozna budes muset vyndat cerpadlo a podivat se a popripade vycistit.

2009-08-25 06:40:43

To je v pohode, me se taky rozsviti pod. Kdyz jsem to videl poprve, myslel jsem, ze tam zadna neni... :-D Ale rozsviti se pozdeji.

2009-08-25 15:51:17

No zvažujem taký testík dokedy to pôjde kým dôjde nafta alebo sa rozvieti kontrolka. Čo musím urobiť ak mi dojde nafta? Samo že kanister budem mať zo sebou.

Čo má spoločné čerpadlo a kontrolka rezervy? Moc mi to nejde do hlavy.

2009-08-25 20:22:49

na cerpadle je plovak ktery urcuje hladinu benzinu v nadrzi.Pokud klesne moc sepne spinac a ten by mel rozsvitit hladovy oko.

2009-08-26 10:14:48

To platí ja pre diesel? Mám 105kW diesel.

2009-08-26 11:41:54

Ano, plati.


Odpovědět

1  2  3  4