Fórum - Téma


Chyba motoru


Fórum 6 GG / GY Chyba motoru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-08-19 15:57:42

Ahoj lidi, nesetkal jste se někdo s touhle chybou moru viz obrázek ?.

Podotýkám, že mam benzín a rozsvítilo se mi to za jízdy. auto jede jinak v pohodě.

2009-08-19 16:09:12

Koukam, že máš taky nižší otáčky na volnoběh než mají být Tak abys neměl to samý co já před týdnem. Budu hádat: auto jede v otáčkách normálně, vytáčet jde normálně, jen na volnoběh se krapet houpe, nebo má nižší otáčky, po vyřazení se většinou otáčky zhoupnou na 500 otáček a pak vyskočí nahoru, nebo se naopak drží volnoběh na 1000/1100 otáčkách, nebo volnoběh kolísá nahoru dolu?

U mě to byl vadný "spínač neutrálu", respektive podle paměti závad: "závada obvodu spínače neutrálu". Stálo mě to 2500Kč

Ale můžeš mít samozřejmě také něco jiného, je toho hrozně moc, co se může porouchat, auto ti funguje, protože je v nouzovém režimu - tahle kontrolka zkrátka signalizuje závadu elektroniky motoru, pokud svítí pořád (může také jen blikat) tak to bývá vážnější porucha.

Zajeď si do servisu, protože doma nic nevymyslíš. Raději rovnou do Mazdy, jelikož některé starší diagnostiky Bosch (které má většina menších servisů) si s těmito auty nerozumí

2009-08-19 16:11:36

to je znecisteni motoru... stane se to treba po natankovani jineho paliva, neusazenina se uvolnila.... Co vim tak se ma zastavit a chcipnpout, kdyz to nezhasne tak motor urcite nevytacet... Ze zkusenosti to vetsinou zhasne a je to ok....

Dys ne tak radeji co nejdriv servis no....

2009-08-19 19:07:52

0Ahoj,

Takhle mam otáčky na mojí 1,8 standartně bez kolísání. Otáčky naštěstí neklesaj.

To sem měl tak před dvěma rokama, motor se musel víc točit a na volnoběh kolísal jak divej.

Nakonec to byla ztráta komprese na dvou válcích a celá ta sranda stála v mazde necelejch 40. tisíc. Kč ( minulej majitel jí huntoval jízdou za studena jako prase).

Po týhle opravě jinak super.

S tou diagnostikou jsem to tipoval.

Kurňa zrovna před dovolenou, moc pěkně to nezačíná.

2009-08-19 19:28:13

Jojo, mě se to taky vysypalo akorát dva dny před dovolenou Mno, moje mrška má volnoběh výš, přesně mezi tisícem a první čárkou, ten tvůj je pod čárkou, takhle jsem ho měl když mi to blbo, nebo i níž, třeba 500ot. kdy se motor sotva převaloval a pak si ho řj vyhoupla třeba na 1100ot. Teď drží jak přibitej. Zajeď do Mazdy, jestli ti svítí kontrolka pořád, tak tam někde bude zrada, třeba to bude jen prkotina. Já měl strach, co mi tam najdou a nakonec mě to stálo "jen" dva tisíce

2009-08-19 22:11:26

Taky bych byl rád aby to byla prkotina, pořád je do čeho investovat. Pro zajímavost sem pak hodim čim to bylo.

2009-08-20 08:00:46

Ahoj ta kontrolka neříká nic konkrétního je informativní a může se rozsvítit ze spousty podmětů (závada na motoru nebo různá čidla) mě se jednou rozvítila když přestalo fungovat čidlo brzdových světel-takže bez diagnostiky nelze dělat žádné závěry.......

2009-08-20 09:49:45

Čoveče stejný případ se mě stal při natankování nějakých sraček, po smíchání benzínu s jiné pumpy a dolití aditiv se po pár ujetých km vše sklidnilo. Dnes jdu pro jistotu vyměnit palivový filtr a dojíždím nádřž do poslední kapky.

2009-08-20 13:06:35

jj kuli tomu se to presna nejcasteji stava... nevytacet motor a cekat... nebo porada se servisem no...

2009-08-20 14:25:19

Ahoj,

já vím může to být cokoliv, udělalo to za jízdy, tak sem zvědavej. dneska jedu ke známýmu, v servisu maj Bosche kterej Mazdičky zvládá, tak sem zvědavej.

2009-08-20 16:01:18

Jj, novější Bosche už tahle auta umí, jde jen o to, že tahle mají novější systém diagnostiky a proto si se staršími Boscháky nerozumí, respektive člověka nepustí k diagnostice motoru. Bez diagnostiky se opravdu nedají dělat závěry, prostě to jen signalizuje nějakou chybu a těch může být hodně.

2009-08-20 20:59:42

Ahoj lidi,

tak se kámoš na to mrknul a byla to naštěstí chyba snímače brzdového pedálu. pak se chyba vymáznula a je to. ujel jsem domů 40 km a bez chyby.

Je tu možnost, že se chyba znovu ukáže, ale aspoň vím, že to je tohle čidlo.

Pořád je co se učit

2009-08-21 00:00:03

to je divny teda...

ale aspon ze je to ok

2009-08-21 00:30:17

čidla u brzd pedálu občas u každý značky odcházej, u škodovky to taky hlásí počítač a stojí to asi 250 tak uvidíš co mazda

2009-08-21 06:19:17

v mém případě to stačilo pouze smazat a zatím se to už nerozsvítilo samozřejmě je možné že ho budeš muset vyměnit-nejčastěji odchází ve snímači klidová poloha kvůli ABS a pak se rozsvítí ta kontrolka diag.

2010-01-22 11:41:28

Gawein: Ako si menil palivový filter? Ten by mal byť u benzinu v nadrzi na palivovom cerpadle. Rozobral si to??

2010-01-22 11:54:44

Prosba o radu.

No, mám prvú závadu aj ja. Dnes ráno bolo -13 st.C. Štartovala manzelka našu Mazdu (M6 2,3i benzin) a na prvy krat to nechytilo. Az na druhy krat. Potom uz pocas dňa štartoval v pohode. Toto iste aj vcera. Rano na 2. krat a potom v pohode, aj ked vychladol (stál 8 hod). Kontrolka ale nesvietila.

Dnes vśak ostala po naštartovaní svietiť žltá kontrolka motora (ako na obrazku hore). Svieti doteraz. Motor ide v pohode, otacky nekolisu. Vsetko vyzera OK. Co poradite? Mozu to byt krystaliky ladu z vody v palivovom systéme? Ako mam vymazať chybu, aby som zistil, ci sa znova rozsvieti? Odpojiť akumulátor?

2010-01-22 15:21:35

Neodpojuj baterku. Pokud je tam něco špatně, tak motor běží v nouzovém režimu a když na čas odpojíš baterku, může se vymazat. Řj to bude brát jakoby bez chyb a motor ti pak např. může chcípat, nebo také nemusí chytit, může škubat apod., podle toho, kde se nachází ten problém. Jeď zkrátka na diagnostiku. Nic víc neřeš

2010-01-22 17:27:29

Dnes večer sme to boli prebehnuť a po vypnutí motora a naštartovaní už nesvieti. Vyzerá to byť zatiaľ v pohode.

Pepo dakujem za upozornenie, ze nemam odpajat akumulator. Dobra rada nad zlato.

2010-01-22 22:00:58

Nemáš zač


Odpovědět

1  2