Fórum - Téma


Chvějící se ručička tachometru


Fórum 6 GG / GY Chvějící se ručička tachometru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-01-20 05:59:10

Zdravým mam na 6 problém s ručičkou rychloměru.Ručička v jede na 40 pak skače na horu a dolu a pak ukazuje nesmysli.V čera mě ukazovala přes obec dokonce 130 a radar 50.Nesetkali stese stím nekdo?Předen dík za rady

2009-01-21 11:53:29

s tím jsem se setkal. blbne náhon tachometru, potom to ukazuje nesmysly. žádná náročná oprava

2009-01-21 17:15:22

Ale no tak, tohle auto dávno nemá náhon tachometru. Je "by wire".

2009-01-22 09:31:16

Ale no tak! Neříkám, že u M6. To bylo jiné (starší auto). Neuč orla lítat. Mj. "náhon", někde ty otáčky musíš asi snímat, ne? Co myslíš? (byť je přenos do tacho "by wire") Někde ta chyba asi bude, když mu to špatně ukazuje.

2009-01-22 09:34:34

Podle mě bude senzor na převodovce, a může být špatný. Proto ukazuje nesmysly

2009-01-22 11:47:11

Hele orle, psal jsi náhon, a ten tam prostě není jinak s dalším postupen souhlas.

Takže spíš čidlo otáček, případně samotný tachometr. A nebo je někde nějaký kablík mezi tím lehce podivný.

2009-01-22 14:45:29

Bať bať. Naštěstí je to japonská technika. Být to takový "Rendlík" s desítkou ŘJ tak, to by se to auto už zastavilo a hlásilo "error 10 - pull to service"

2009-01-22 16:05:36

Tady platí j jednoduchosti je krása. Těm francouzským multiplexům nerozumí snad už ani tvůrci.

V tom už snad dohnali samotného Velkého Billa.

2009-01-22 17:57:46

Zkusil bych ještě ještě jedno, jde spustit test přístrojů : klíčky do pozice ACC, zmáčknout a držet tlačítko pro nulování denního počítadla kilometrů a teď klíčky otočit na ON, nulovací tlačítko držet do té doby, než se na displeji objeví ESEE, až zmizí můžeme pustit. Dostaneme se na seznam bodů, které se přepínají nulovacím tlačítkem. Postupně :

01-on(off)

04-on(off)

08-on(off)

12-00 test rychloměru, ručička vyjede až na max a pak zůstane stát na cca. 60km/h

13-00 test otáčkoměru

14-on(off) asi bzučák světel

16-on(off)

18-on(off)

22-022- ??

23-00 test palivoměru

25-00 test teploty

teď test všech kontrolek

50d15-0 kalibrace přesnosti spotřeby palub. PC, jde nastavit +-15 tlačítkem INFO

51d15 ?? asi stav paliva v nádrží

Pro ukončení vypnout klíčky.

2009-01-23 05:28:19

To čumim sem nevěděl že tam je takovej test.Na to si přišel jak jesli se mužu zeptat?Každopadně to skusím a ta ručička zustane furt na tej 60 nebo pak spadne uplně na 0?

2009-01-23 06:02:50

Mám to z mazdaspeed.pl, mně ručička rychloměru zůstane stát po testu něco nad tou 60 i všechny ostatní budíky vyjedou na max a vrátí se zhruba do poloviny(spadnou po přepnutí na další funkci). Problém ti to možná nevyřeší, ale alespoň to ukáže jesti je v pořádku samotný budík. Jinak mezi těmi prvními funkcemi co zobrazují stav on/off je i ten otravnej pípák od pásů. Bohužel to vypadá že doma to nejde editovat

2009-01-23 10:14:44

Tak chlapi, jak vám to knof-hof pomohlo? Zabralo to? Hackli jste to nějak? (Já mám pořád obavy že to nebude v tacho, ale v nějakém bazmegu co je vstupem pro tacho, tj. nějakým čidlem..)

2009-01-23 13:14:55

Jojo, ten bučák na pásy bych chtěl vypnout. Jde to ale pouze velkou diagnostikou. Pásy používám furt, ale když přejíždím 300m po silnici, kde potkám 1 traktor za rok, tak mě to prudí.

2009-01-23 14:03:34

No můžu říct, že mě ten pípák taky někdy otravuje, když manévruji kolem obydlí. Nicméně jsem docela rád, že tam je a prudí, protože spousta zbytečných nehod se stává od (do) 1km od bydliště, kdy "koně ucítí stáj" a člověk jede pozpaměti. Docela jasné v posledním klipu od Renče "Divadlo" nebo "Blázinec" http://www.nemyslis-zaplatis.cz/index.html

2009-01-28 19:49:52

Tak ten test se my podeřilo spustit vše se chovalo tak jak si to psal .A ručička zatim nic- funguje normalně tak jak má.

2009-01-28 20:36:32

Tyjo, fakt jsem nečekal že by to pomohlo, super tak ať to vydrží


Odpovědět