Fórum - Téma


Chladici okruh


Fórum 626 (obecně) Chladici okruh

Informace o modelu: Mazda 626


1  2  3

2009-08-13 01:50:10

vodní pumpa to může taky být tady máš obrázek jaký je rozdíl u nový a použitý klidně by mohla vypadat ta tvoje stejně pak voda necirkuluje jak má a a začne se přehřívat.Podívej se k Diakonovi do profilu .Pokud máš teplotu ok tak to pumpou nebude

2009-08-13 02:02:50

Jeste jednou se pripojim, mi take sla voda do prepadove nadobky a bylo to vicko.Mam nove je klidek.Na motoru jsou dve , sam nevim proc.Delalo to, co ma nastarosti spolupraci s prepadem.( je na prave strane primo u chladice za predni maskou) dostal jsem original na spravny tlak a je to OK.Je to asi ta nejlevnejsi oprava, mozna i proplachnout cely chladic a vycistit vsechnu tu sracku. Treba neco obcas uvizne pod tesnenim.

2009-08-13 10:18:33

panove prave ze se to hreje az kdyz v chladici neni voda a davam tomu pri malich rychlostech pokourit,jinak vratil sem tam to stare vicko a chova se to daleko lip pri 50 ale na krizovatkach to stejne rozne,zkusim vycistit ten chladic a uvidim stejne se mi zda ze je ta voda nejak spinava a kdyby to byla pumpa tak to nevysvetluje kde se tam bere ten vzduch

2009-08-13 14:50:12

Drejku :Nechci aby si to tak mělNe když by to byla pumpa!Ale vysvětluje se to kde se bere vzduch!Podle mého názoru jsou dvě možnosti a to vzhledem přesnému popisu o špinavé vodě!A je to :

1)vlásečnicovou prasklinou na hlavě -to nemusí být prsklina na kanálech vodních cest kde se voda tlačí do spalovacích komor ale právě výfukových - ale od ventilů kde je vyšší tlak a plyny se tlačí do chladícího systému ,vytlačují vodu do přepadové nádobky a pak ven

2)Může to být Zatím mini prasklina mezi těsněním hlavy a blokem v těch samých místech

A dovoluji si tvrdit,že se vůz nemusí zákonitě přehřívat a je toto zkušenost přímo moje z BMW 525 2,5l TDi

A jestli nechceš ůplně zničit jinak skvělej motor už na něj nejezdi!,rozhodni se k opravě.Držím Ti palce.

2009-08-13 16:02:54

no uvidim ckladic byl cistej a o pumpe pochybuju takze budu muset nechat sundat hlavu ale jeste uvidim protoze ted sem si nasel 626 ditd 74kw z 2000 tak mozna pujdu do ni a svoji rozprodam po dilech protoze uz je bohuzel neprodejna

2009-08-13 20:20:52

čauky..pokud je chladič čistej zevnitř i z venku....a pokud jsou po ohřátí motoru obě hadice chladiče horké tak už to může být jen těsnění pod hlavou a nebo hlava..jen mě zaráží ..četl jsem tady o něakém bordelu v chladiči...jak to vypadalo, čemu podobné a tak ...dej vědět...čus

2009-08-14 09:56:55

no on to nebyl primo bordel v chladici jen ta voda nebyla cista ale to bylo zpusobeno spinavou nadobkou

2009-08-14 13:06:24

bavil jsem se tady v Mazdě s mechanikama a ty říkaj, že to může být i ta vodní pumpa....když jde motor na volnoběh tak ty lopatky pumpy můžou bejt opotřebované po té době používání, nedělají dostatečný tlak a motor se přehřívá, potom v otáčkách dělá tlak větší a uchladí se to náporem vzduchu....pokud pumpa nemá vůli a bude ok...pak už jen hlava-blok..

2009-08-14 20:08:42

Ještě jedna možnosti... je že vodní pumpa je stržená na hřídeli a netočí se stejně s poháněnou řemenicí, každopádně bych začal s ní, je to pořád "méně" práce než hlava dolu ...čau

2009-08-15 09:05:05

jane ze zacnu s ni,auto tlakuje uz pri volnobehu

2009-08-16 01:56:21

Drejku: Poskládal jsem Mazdu a je to tady!!Dovolenou už s ní nestihnu odjet, zato pěkně tlačí vodu do přetlakové nádoby,Takže opět funguje jak nemá

2009-08-16 22:32:08

tak sme na tom stejne cece dal sem tam to starsi vicko a pracuje to daleko lepe

2009-09-07 12:15:57

zdravím, přidám trochu zkušeností. Koupil jsem 626ku s 2.0 16v že vařila, myslle jsem že jenom těsnění. Zajel jsem do servisu a tam má borec sadu s modrou kapalinou, napichl to na chladič a hned zezelenala a řekl že je KO hlava. Dal jsem ji srovnat a při tlakovaní mi řekly že je prasklá, vyvařit stojí kolem 5až 6 tisíci. Sehnal jsem jinou za 2000kč dal jsem ji tam a to stejné. Takže ju sundám a vezu opět na tlakování abych ju kdyžtak mohl vrátit ale spíš ta práce kolem toho.

2009-09-07 17:06:53

Drejku. Ahoj kamaráde!Co naděláš no,co?!Nic ,jenom najít ku..a příčinu! eugendunajovice: Ahoj,no právě ta práce kolem tohoA kdo nejsme automechanici,nemáš verkcajk,garáž a potažmo dost škváry tak řešíš jak můžeš a nakonec to dáš stejně někomu do opravy ale pak dva měsíce nepapáš abys dohnal lóve

2009-09-07 17:36:45

abych ti pravdu řekl tak ti stačí pokud máš možnost si pujčit momenták kterým na šrouby hlavy dáš 20-30nm a pak 2x 90stupnů. Jinak stačí kufr s golou a nějaké klíče a je to. Když si to rozebereš sám tak si myslím že to aj složíš i na těch rozvodech nic není, někde jsou tu i fotky na ty rozvody v jiné diskuzi. Já to auto mám 7 dnů a jel jsem v něm dvakrát A zítra ráno opět rozebrat a odvést na přetlakování. A když bude KO tak musím sehnat jinou.

Jinak asi bych si ji nechal odtlakovat a nespoléhal bych jenom na to těsnění protože už vám mohla prasknout.

2009-09-07 19:16:46

zdravicko panove no kdyz mas zvedak tak ty rozvody sou v pohode ale bez nej se trochu u toho nastves jinak sem to vyresil tak ze sem tam dal starsi vicko chladice a mam prozatim pokuj tak se uvidi tak vam preju panove at mate stesti a co nejrychleji se van to povede opravit at muzete co nejdriv jezdit

2009-09-07 20:30:42

no na rozvody nepotřebuješ zvedák, shodíš kolo a spustíš motor dolů abys ses dostal na řemenici, já taky nemám zvedák doma.

2009-09-08 08:40:58

motor dolu?Jak to děláš porad.

2009-09-08 13:04:56

no jenom ten silentblok co je u rozvodů oddělám a heverm si to spustím dolů, je to o pár čísel ale řemenice jde už ven vytáhnout

2009-10-28 15:34:25

nazdar tak sem to uz konecne rozdelal mel sem foukli tesneni pod hlavou a asi i praskla hlava bo mam na 4valci vodu takze to v pondeliu vezu na tlak a uvidi se jestli se to vyplati opravovat


Odpovědět

1  2  3