Fórum - Téma


Chladici okruh


Fórum 626 (obecně) Chladici okruh

Informace o modelu: Mazda 626


1  2  3

2009-06-10 05:38:13

A mam tu dalsi problem, najde se dobra duse a poradi ? Nevim kdy to presne zacalo, mohu se jen domnivat, ze uz to bylo dlouho a niceho jsem si nevsiml, ale nedavno jsem byl menit olej a v cene bylo doleti chladici kapaliny.Nevim proc, ale ( mechanik ) otevrel horni vicko na leve strane a tam dolel chladici kapalinu. Mozna od te doby se mi obcas smrsi cela gumova hadice ve zminenem miste a po otevreni vicka je tam podtlak .Nevim jestli to s tim souvisi, ale v zime po startu mi auto na volnobeh nechtelo zatopit, teprve po delsi jizde.

2009-06-10 08:29:12

Hadice by se smrštit neměla...aspon podle Mě...Jaký v tom máš motor? možná máš někde něco ucpané a nebo ti netěsní víčka...upřesni ketrá hadice to je přesně...

2009-08-09 14:30:20

zdar borci,mam nachcipany auto stale nemam vodu v chladici a nadobka je porad plna-uz sem dal nove vycko chladice i termostat ale furt to vyjde na stejno nemate s tim nekdo zkusenost je to 2,0 d comprex

2009-08-09 23:12:43

Aj jaj jaj!To může být i ruplá palice!Dělalo mi to samé pak zase ne pak zaso jo pak ne a teď nevím protože ještě stojí na dvorku asi jeětě dva dny pak uvidím.

2009-08-10 05:42:20

Ja mam problem uz zdarne vyreseny.Potkaly se najednou dve veci. V horni hadici co vede do chladice byla mikroskopicka dirka.Teprve kdyz se motor poradne zahral a asi stoupl tlak voda pekne vystrikala a hadice zplaskla.Delalo to tak sikovne, ze ani nebyla voda pod autem.A druha porucha byla, ze mi uz spatne tesnilo vicko na okruho co vraci vodu do prepadove nadobky.

2009-08-10 16:25:50

kdyby to byla rupla hlava tak je to spatny,jinak vicko i termostat mam nove a hadice to taky neni bo si dlouho drzi tlak a nic nesici,jak presne poznam ze mam prasklou hlavu?jinak dekuju za pomoc

2009-08-10 16:29:21

jeste me napadlo ze by to nemusela byt rupla hlava ale mensi zlo by bylo spatne tesneni pod hlavou,ale zas premyslim ze kdyby to bylo neco z toho tak by se porad prehrivala

2009-08-10 16:50:01

drejk: U prasklé palice by se určo přehřívala, mě se hřála i u fouklého těsnění. A co vodní pumpa? Neteče ti kolem ní? nemáš dělané rozvody? protože pumpu mco lidi nemění a to je chyba.

2009-08-10 21:16:24

takze palice ani tesneni to neni ale kdyby nejela pumpa tak by se to taky prehrivalo,kolem pumpi netece-zadna louzicka,navic kdyz jedu kolem tak slape bez problemu ale jak zpomalim kolem 50 tak se mi rozne chladic

2009-08-10 21:17:40

kdyz jedu kolem 100 tak bez problemu

2009-08-11 02:41:33

Ja tomu moc nerozumim, nemelo by Tve auto asi jezdit na benzin nez na vodu? Myslim, ze ma jen tri cesty jak zdrhnout.Pres spalovaci komoru,pres olej a pres netesnici chladici sistem.Vodni pumpa je asi klasika, odejde kazdemu.To by jsi mel pod autem louzicku.Na oleji se to pozna podle kremove barvy.To by jsi asi poznal na vicku a nebo na merce.Musi to byt takova kokotska dirka, jako jsem mel ja.Jen kdyz jsem to vice vytocil a stoupl tlak , teplota, tak si pustila do kalhot.To ovsem bylo za jizdy a vsechno pekne vetrem oschlo a nic nebylo znat.Praskla hlava docela zvysuje teplotu motoru.Ja Ti opravdu moc nepomuzu, ser na to nejezdi pomalu, pekne si to svihej stoveckou nikde nezastavuj a mas klidek.A nebo se obrat na opravdove odborniky.Good Luck

2009-08-11 08:35:32

jo kdyby to slo jezdit stale 100 jeste vyzkousim jestli to nove vicko je v cajku a pak uz mi zbyva uz jen ta vodni pumpa

2009-08-12 14:23:23

tak panove nove zjisteni voda utika prez preplnenou nadobku-to sem vedel ale po nastartovani v hadicce co vede ven z nadobky je stale tlak a to si myslim byt nemelo nebo se pletu?v tom pripade musi nekde chladici soustava prisavat vzduch a proto by v soustave vznikl pretlak ktery by hnal vodu do nadobky,ale jak ji najit kdyz nikde neni slyset siceni a pod autem neni zadna kaluz?

2009-08-12 14:49:50

Drejku!:Podle toho co jsem slyšel tak jsou to jenom dvě věci!

1)Vlásečnicová prasklina v palici a výfukové plyny vytlačují vodu ze systému-nejde aby "přisával" vzduch

2)Nebo prostě netěsní víčko na chladiči.Ono těsní - vznikne tlak,pak si přefoukne přebytek do nádobky a po schladnutí (když víčko správně fachá)si přez něj systém vodu zase přetáhne zpět do chladiče.Ale jestli Ti rozumím že ten přetlak jde okamžitě po nastartování tak je to jedině hlava(tak 4.500 samotná)Mám podobný problém ale sem sundal SPZ před přívodem vzduchu ze předu a zatím mi to neudělalo.Jinak fakt už jenom k Mazda-machrovi.Ale takového neznám protože jestli se nakupí problémů více které toto mohou způsobit tak stejně pojede bod po bodu,víčko,pumpa,palice a to už něco stojí!Rád bych pomohl přímou radou ale to nejde .Mazdzu mám jen 5 let a chodila jak víno,teď pár drobností ale to přežiji.Držím Ti palce ať se Ti podaří tomu tady přít na kloub bez zbytečných nákladů a nenech se od Mazdy odradit.MAZDÁR

2009-08-12 15:00:53

to se nedoj tohle je prvni problem za 10 roku co ji mame takze na ni nedam dopustit,vono si vicko po zhasnuti bere vodu zpet ale stejne se nevrati vsechno,takze to muze byt i to tesneni pod hlavou,nejak sem nepochopil tu zkratku spz-co si tim myslel?

2009-08-12 15:13:04

Ahoj!No značku ve předu!!Jel sem s autem do pryč a nějaký dobrák mi ji odrazil,tak sem sundal i tabulku(zasahovala dost právě dost do přívodu vzduchu a je tam i Intercoller pro Comrex takže sem si drbal palici co to může být )a najednou to přestalo dělat.Taky mi neukazovalo nic o přehřívání -přesně jak si popisoval Ty ,ale najednou to ZATíM nedělá.

2009-08-12 16:49:02

me se ta hlava porad nejak nezda kdyby to byla hlava tak se to musi hrat,a pumpa to taky neni,termostat taky ne,a vicka sem zkousel3 z toho jedno nove ale kdyz tam dam to jedno starsi tak se to chova lip ale stejne to pretece do nadobky a navic to auto ma necelejch 200000km

2009-08-12 16:50:09

to myslis ze by ty lopatky delali takove problemy?

2009-08-12 21:09:15

chladic je cisty,jo taky je zajimavi ze kdyz mi sviti kontrolka chladice tak pridam a vetsinou zhasne

2009-08-13 00:16:58

Drejku: to je jasné protože v tu chvílu se zvedne tlak vystoupne voda po kontrolku která je na chladiči z pohledu vpravo a tím pádem sepne že je ready asi


Odpovědět

1  2  3