Fórum - Téma


Chladící kapalina se ztrácí


Fórum 323 IV BA / BH Chladící kapalina se ztrácí

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2

2008-09-01 16:09:54

tak nic error...vyhrabal jsem starý těsnění a tam ty otvory taky nejsou.....ale je to divný když v bloku a hlavě jsou....

2008-09-01 16:23:03

Zajímavé.... Vskutu že?!?

2008-09-29 09:01:49

Tak o víkendu budu měnit těsnění pod hlavou...začalo to vařit....sice ne úplně ale drželo se to na 3/4 tep. budíku. Když jsem otevřel kapotu tak expanzka byla plná a šli bubliny, zajímaví, že když jsem přidal plyn, tak bubliny nešli...no fakt už nevim, tak vyměnim těsnění...

2008-09-29 10:01:00

zkus to no.Když hlavy máš nový

2008-10-01 09:25:39

.....ZKOUKNI I TU PUMPU......

2008-10-05 19:39:31

Takže...Vyměnil jsem těsnění, ale mrcha nechce naskočit.....protáčí jen startér a motor ani neblafne....svíčky jsou mokrý, z vejfucku nějakej ten čmoud taky jde....fakt nevim, rozvody by měli být okey, kabely ke svíčkám jsou nové, rozdělovač je fajn, svíčky taky. Chci vědět, jestli by to přeci jen nemohli být rozvody. A jak se měří kabely ke svíčkám?Mohlo by to být proto, že jsem použil vačky z předchozí hlavy? Všechno správně zapojeno - fakt už nevim...tady je video pokusu o start...

http://www.edisk.cz/stahn...1461_xvid.avi_5.35MB.html

2008-10-06 15:28:47

coovece to je story jako hrom..... zacnu psat postupne:

diry chlazeni v tesneni: je to tak zamerne, kdyz se podivas tak nejvic der je z leva do prava, tam je nejmin a je to proto, aby kdyz voda z hlavy vystupuje na prave strane u 4 valce mela stejnomerny prutok kolem vsech 4 valcu. Kdyby bylo vsude der stejne, 1 valec by mel minimalni prutok a uvaril by se.

hlavu si nechaval zabrusovat a kontrolovat tlakovanim na tesnost jestly neni prasknuta?? Pises ze mas vacky z jine hlavy, mas je spravne natocene na rozvodovem ozubenem kole ? jdou posouvat o 90°. mas vyfukovou a saci na svem miste neprehozene? take by me zajimalo jestly u tveho motoru nejde nasadit na vacku rozdelovac vicero zpusoby?

osobne sem kdysi na svem hodil vyfukovou vacku na rozvodaku o jeden zoubek bokem a auto sice jelo, ale bylo slaboucke, druhy den sem to musel predelat.

pokud ti to ted nejede vubec a vylucujes vsechny chyby blbe zapojenych konektoru napada me:

  • zatlaceny pin v nekterem konektoru
  • spatne nastavene rozvody jak uz sem psal
  • pokud si startoval s nepripojenyma svyckama jak jsi protacel motor, mohlo dojit k probiti zapalovaciho trafa ktere musis vymenit

2008-10-06 15:45:11

ted sem se podival na to video, na 80% to vidim ze mas blbe nasazene rozvody, kola na vackach nebo rozdelovac

je videt ze valce chcou chytit, ale vzdy v blbou dobu...

2008-10-06 19:59:44

Tak vyřešeno - chyba byla na mojí straně - dal jsem na hlavu A vačky s jejíma držákma z hlavy B. Pak mi Kodl řekl, že to je blbost, tak jsem přehodil vačky které tam mají patřit...ale furt to nešlo, když už jsem se chystal hodit tam zpět hlavu B tak jsem zkusil ještě přehodit ty držáky vaček....a brm brrrrrrrrrm motor hned naskočil....hned mě to nenapadlo měl jsem tam ty držáky z jiné hlavy a ještě přeházené....ale jsem zase zkušenější

2008-10-07 09:45:52

:)stane se:)priste budes vedet


Odpovědět

1  2