Fórum - Téma


chiptuning motoru


Fórum 6 GG / GY chiptuning motoru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 8

2011-12-08 20:25:06

ak je nieco dobre... tak to je hned zle???

ako som pisal, tym ze sa mierne posunie vykonova kryvka smehom hore, tak motor vynaklada mensie usilie a dosiahnuti rovnakej prace... treba sa zamysliet.

2011-12-08 20:31:55

Inštaláciou Boxu môže dôjsť k úspore paliva. Ako je to možné?

Ak zostane váš spôsob jazdy rovnaký ako pred inštaláciou, malo by prísť k zníženiu spotreby, nakoľko auto má väčšiu silu, je schopné radiť na vyššiu rýchlosť pri nižších otáčkach. Takto dosahujeme úsporu až 1,5 litra na 100 km. Dôvodom je teda vyšší krútiaci moment, môžete mať za jazdy vyšší prevodový stupeň, ako v sériovom vozidle, kde by ste potrebovali už podradiť.

napriklad nejako takto moze zniet vysvetlenie firmy

2011-12-08 20:34:48

presne... ale treba podotknut, ze nizke otacky ma m6 sa povaduju od 1500ot pri klesani....

a od 1800ot pri normalnej jazde. MZR-CD nie je TDI.

ja jazdim na 2ke aj na 3000ot, ked si to situacia vyzaduje... s lahkou nohou je to ta ista... az nizsia spotreba ako na 3ke. m6 nema rada nizke otacky

r41
Roman
2011-12-08 20:37:20

to tecka:

"ako som pisal, tym ze sa mierne posunie vykonova kryvka smehom hore, tak motor vynaklada mensie usilie a dosiahnuti rovnakej prace... treba sa zamysliet."

Pokud se posune vykonova krivka a motor vynaklada mensie usilie a dosiahnuti rovnakej prace, ocekaval bych, ze pri jizde na rovine bude potreba prekonat mensi odpor a tudis je zapotrebi mene "prace" a spotreba muze byt nizsi, nez pri jizde do kopce.

Hele, nechci rikat, ze je to spatna vec, urcite si dokazu predstavit narust vykonu a uprava spotreby, to je vse ok, ale aby jsi zmenou vykonove krivky dosahl stejne spotreby pri ruznem odporu, to se mi proste nezda..

2011-12-08 20:45:11

vidis kaaamo, ani mne sa to nezda. ale ja najazdim na nadrz 1100km... a co ty?

r41
Roman
2011-12-08 20:48:45

Ja mam jinej motor kamo :) A jezdim za 7,0 - 9,8 litru, zalezi podle nalady...

2011-12-08 20:51:23

a sme doma

r41
Roman
2011-12-08 20:53:56

Ani ne:) Naklady na palivo nejsou vse..

Jakou by si mel spotrebu a servisni intervaly, pokud by jsi jezdil denne do prace 7,5km rano a 7,5km vecer?

Me by se nafta nevyplatila, i kdybych mel s naftou spotrebu jako ty..

2011-12-08 20:56:18

a sme doma 2krat

tuto temu tu nik neriesi.

r41
Roman
2011-12-08 20:58:04

jj, mas pravdu:)

Chtelo by to takovy "BOX" i na benzinove motory...

2011-12-08 21:01:46

kamos to da na audi 5 2.0tfsi po 10 000km... origo mu to tam nahodia v audi. ma to nove auto. na klasicky benzin... iba tie magnety. mozno by som ich aj vyskusal...

mal som neodimovy magnet pred pal.filtrom, aby som vedel kolko kovoveho bordelu ide z nadrze

2011-12-08 22:12:03

r41: Pokud jsem to pochopil z různého čtiva dobře, tak atmosferický motor moc oživit nepůjde. Osobně ale nejsem příznivec nějakého čipování, nebo ladění ŘJ. Bud si koupím už z výroby silné auto, nebo to prostě netuzím.

tecka: To s tím magnetem doufám nemyslíš vážně.

2011-12-08 23:08:38

tazko povedat, ale magnet palivo nevylepsuje... tak asi na to sa nedam.

atmosfera sa da zvysit asi tak o max 10 koni...

2011-12-09 06:44:31

A to ja myslel, ze debili se vyskytuji hlavne na Skoda foru, kteri nemaji objektivni pohled na svuj uber wagen, ale koukam, ze tecka to zachranuje i zde na Mazda foru

r41
Roman
2011-12-09 08:26:10

to chemer: Ja s tebou uplne souhlasim. Auto sem si kupoval takove, jake sem chtel. Pokud chci vyssi vykon, koupim si jine.

2011-12-09 08:57:33

Nemyslim si, ze zrovna tecka to bere stejne jako klasicti cipari na skodaforu. Co jsem pochopil, tecka pouze zkousi snizit spotrebu na minimum. Hlavni pricinou snizeni spotreby u jeho mazdy je uprava vstriku, kterou by dle meho bylo zajimave tady zverejnit. Toto je pouze dalsi krok, ktery na konecnou spotrebu uz asi nebude mit vliv.

2011-12-09 09:21:06

ok chlapci vsetci tu riesite spotrebu a svoje ego ale ja sa oto zaujimam vazne..ja mam na nadrz v zime s webastom 950km a som spokojny, ale nie som spokojny z akceleraciou aby som bol presny pri rozbiehani by to mohlo ist lepsie, viem je to diesel a kym sa plniaci tlak atd.atd..a ani ten odpojeny egr mi nejako nestaci... ide mi o vykon priznam sa a rad by som vedel ci to trocha zvysi vykon , zmensi turbodieru atd, vykon uz pri nizsich otackach, to ma zaujima..

Na spotrebu je dobre mat nafukane pouzivat tempomat a hlavu, nejazdit plyn-brzda a nebat sa zaradit vysiu rychlost..moj nazor

A nove auto sa nechytam kupovat

2011-12-10 00:20:22

Chrastik presne, ale ako vidis pisat sem nieco objektivne fakt nema vyznam.

Marioco, potom ti tento box doporucujem cena/efekt/kvalita je ok.

v blizkej dobe to budem kupovat aj pre 105kw

2011-12-10 00:22:21

ještě jednou se jen optám - mám dlouhodobou spotřebu na mojí 2.0 naftě cca 6,4 +/-.. Můžou mít podložky pod vstřikama až takovej vli na spotřebu nafty ? Jinač o tom boxu dost přemejšlim a děkuji tecka za info a poznatky po montáži, nebyl jsem si tim nejdřív jistej. Takže velký dík ti

2011-12-10 08:39:46

Ja mam jeden box na predaj z mojho auta ak by dakto chcel napiste urcite sa dohodneme. U mna huli ked je napojeny tak najskor by bolo dobre odskusat na vasom. Ked je vypojeny tak je to vsetko v poriadku tak neviem ci je chyba v krabici alebo ho moje auto neprijima. Jedna sa o powerbox steinbauer a mam Mazdu 6 100kw 2004


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8