Fórum - Téma


chip


Fórum 6 GG / GY chip

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2012-03-24 22:15:47

Nazdar mazdáci

Mám m6 100kw a uvažuju o chipu auto nejede špatně ale ješte tomu něco chybí

Zajímal by mě nějaky dobry tip na chip o kolo ostravy za nějaké rozumne peníze.

A napište svoje skušenosti s chipem vy.

diky

MAX6  
J.
2012-03-24 22:20:51

Kokni sem: http://www.mazdaclub.cz/f...hiptuning-ano-ci-ne-47701

2012-03-24 22:29:06

Ahoj, mas ji v benzinu nebo nafte? ja jsem auto nikdy nechipoval, muj nazor je ten , ze je lepsejsi ten vykon nahnat jinak nez upravou jednotky. ale nejsem nejakej profesional zas tak moc se v tom nevyznam, ale osobne bych zacal u sportovni vlozky na sani, nebo rovnou otevrenej filtr a vyfukama, ktery budou rychleji odvadet spaliny od motoru. jak jsem rek, je to jen muj nazor a urcite se tu sejde vic tipu a rad zatim cajc

MAX6  
J.
2012-03-24 22:37:39

Kdyby se taťka jen tak náhodou rozhodnul mi MPS darovat,tak se na nějaký čipy atd... úplně vyprdnu. Prostě vezmu šroubovák,pootočim tim kouzelnym šroubkem na turbu a hahá Ale i tak to jede jako dobytek.

MAX6  
J.
2012-03-24 22:41:02

Jinač souhlasim s Jendounem. Já bych čip vůbec nedával. Možná u nafty. V pondělí si jedu na celnici pro laděný svody,který na sobě nemaj katalizátor. Jinak mimochodem katalizátory auto ubíjej na výkonu jako pr..se (ale co neuděláme pro přírodu ). Potom mi stačilo vyměnit obyčejnej filtr za filtr od K&N,ubrat trochu váhy lehčíma kolama a hned to jede o poznání líp.

2012-03-24 22:47:48

mam naftu 2,0 100kw

2012-03-24 23:16:53

tak to nevim, slysel jsem nazory ze u nafty bez tura jsou u chipu lepsi vysledky nez u benzinu, ale nikdy jsem naftaka nemel, taky je pravda ze poradnej vejfuk se svoda a vsim vsudy asi bude drazsi, ale bude mit i lepsi zvuk a kdyz zvednes kapotu tak bude videt ze jsi s tim neco udelal a i z toho bych ja osobne mel dobrej pocit :)

2012-03-26 10:58:26

To je blbost, chipování u atmosférických motorů nemá šanci zvednout výkon o víc než 10%, v reálu s bídou 5%. Jedině že se pohne s výkonovou křivkou, třeba směrem dolů.

U aut s turbem je to kolem 30% na pohodu, víc už jde na úkor životnosti. Jinak souhlas, sání a výfuk udělá též své. Ošem ve finále, když člověk spočítá investice, tak je pokaždé lepší koupit auto s větším výkonem v základu (třeba zmiňované MPS) protože motor je věc jedna, ale kde je podvozek, brzdy, tuhost karosérie, atd.


Odpovědět