Fórum - Téma


Chcípání 121 DB 1.3 GLX


Fórum 121 DB (Autozam Revue) Chcípání 121 DB 1.3 GLX

Informace o modelu: Mazda 121 DB (Autozam Revue)



2009-01-10 12:10:18

Jelikoz mi v sekci 121 nebyl nikdo schopen odpovedet a pochybuju, ze se tam krome majitelu 121cek nekdo dalsi, krome par vyjimek, diva, zeptam se tady

S klobouckem jsme zatim docela spokojeni. Jedine, co me dost stve je, ze mi pri studenem startu chcipa. Nastartuju bez problemu, ale jakmile chci vyjet (vymacknu spojku, zatizim posilovac rizeni) tak nereaguje na plyn a zdechne. Po opetovnem nastartovani uz je vsechno ok, i kdyz jeste chvili pocukava. Je mi jasne, ze se budu muset mrknout na klapku, popr. alternator, ale je zajimave ze to dela prevazne jen po prvnim nastartovani.

svicky, kabely, filtry vymeneny automaticky po koupi

Jinak jeste jedna otazecka. Ma motor 1.3 B3 hydraulicka zdvihatka venitlu, nebo jsou tam jen pruzinky ? Klepou mi a na jare to budu resit, tak at vim, jestli staci jen seridit vule nebo resit nova zdvihatka.

2009-01-10 13:26:21

Je to karbec nebo stříkačka? Stále v tom u klobouků nemám úplně jasno. No viděl bych to na tu klapku, nebo seřídit ot. volnoběhu ale to by dělalo pořád asi. Tohle třeba dělá kamarádovi u lpg, ten vždy nastaruje a hned mu to chcípne a pak to v pohodě naskočí, po té co mu odešlo palivové čerpadlo a dali mu nové mu to naskakuje okamžitě. jenže tobě to dělá až po rozjetí, tak nevím nevím. S filtry jsi měnil i palivový?

2009-01-10 14:00:38

diakon : je to strikacka, i kdyz to vypada jako karbec

No ja se ani rozjet nemusim. Jak rikam, staci vymacknout spojku nebo uvest do chodu treba servo a uz to zdecha. Jj, menil jsem vsechny 3 filtry vzduch,olej,palivo

2009-01-10 15:16:52

Ok a když nastartuješ, zapneš světla a rozsvítíš vše a pustíš třeba rádio tak to taky chcípne? Nebo čistě jen na tu spojku a servo? Tím servem myslíš jako že nastartuješ a otočíš volantem aby zabralo servo jo? U mě si to malinko přidá na otáčkách a tobě to tedy chcípne?

2009-01-11 06:49:33

presne, misto toho, aby se otacky pri zatezi zvedly, tak naopak klesaji. Pri zapnuti spotrebicu volnobeh taky klesa, ale ne tak moc a ne do zdechnuti.

2009-01-12 10:24:44

Spínač na spojke nezdvíha otáčky? Je to len nápad a dá sa to rýchlo pozreťak ak si sadneš do auta hore nohami :).

Ale prvé, čo ma napadlo so štartom tak PRC ventil skontrolovať tak, prípadne čidlo teploty. To sú také jednoduché meračky :) .

2009-01-12 10:56:17

co myslis PRC ventilem ? Nejaky volnobezny ventil ?

2009-01-12 11:01:50

PRC tam asi podla obrázku nemáš. Meral si 1,3 a 5-to sú také rýchlejšie meračky?

2009-01-12 16:57:14

Klobouka jsem nikdy neměl ale napadá mě taková možná blbost.U některých aut je sytič dělanej takovým způsobem,že ho musíš nejdřív jako by zapnout.Tedy dělá se to tak,že vlezeš do studenýho auta,nejdříve sešlápneš plyn a pustíš ho.Pak teprve startuješ.Nevím jestli je to i tady ale za skoušku by to stálo.

2009-01-12 20:16:50

Ale ako je robený sytič? Mal som za to, že to robí PRC ventil, ale nech je ako chce možno vstreky sú dlhšie. Každopáne to musí byť závislé od teplotného senzora. Takže ten by som zmeral.

Ak ti klesajú otáčky pri svetlách a potom nestúpnu tak by som zmeral aj napätie na klapke volnobehu. Nemohla v tejto zime zatuhnúť ak je špinavá?

Každopádne to vyzerá na málo vzduchu po štarte, neni to len v zime?

2009-01-13 07:57:52

taky to vidim primarne na problem se vzduchem. Auto jsme kupovali v listopadu a od te doby to zacalo delat, takze pravdepodobne to tak delalo i drive


Odpovědět