Fórum - Téma


Černý kouř z výfuku Mazda Premacy 2.0 dt


Fórum Premacy I CP Černý kouř z výfuku Mazda Premacy 2.0 dt

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP


1  2

2012-07-02 10:11:30

ahoj lidi, potřebuju pár názorů na situaci, za 14dní odjíždím s mojí mazdou Premacy 2.0dtdi na dovču a v sobotu jsem jela od rodičů a po nastartování se zní vyvalil černý kouř, běhala na 3hrnce a dusila se a blikalo na mě žhavení. ujela jsem 3km a vypla to a mazda opět naskočila, byla jsem dnes na diagnostice a nic :o( co stim?

2012-07-02 10:36:56

Vycistit EGR?

(....alebo bola este "rozospata"... ; no snad sa to nezopakne cestou na dovcu, to by bolo... )

2012-07-02 20:12:25

Ahoj mě to dělal špatně nastavený čerpadlo, po výměně rozvodů, zvuk hrůzostrašnej a za mnou nebylo vidět...Mohlo by to být čidlo otáček kliky(vzácně) a nebo předvstřik na čerpadle...Kde a co tankuješ?zkus taky vyměnit palivový filtr.Kdyby se to ještě opakovalo tak zkus nějaký dobrý servis...

2012-07-03 10:46:14

ahojky, no ja tankuju na Shellce nebo Benzine, dneska to davam do opravy tak uvidime jestli neco najdou.

2012-07-03 11:55:33

No ako si dopadla, moc nas to zaujima. Nie je obvykle, aby z nicoho nic to zadymilo a po dalsom nastartovani zasa vsetko OK. Napada ma este, ci ten EGR ventil neostal visiet (otvoreny, pridrhnuty...), potom sa to mohlo znormalizovat.

Niekedy mam pocit, ze mi to raz taha bajecne, inokedy sa jej nechce - asi ten ventil nechodi hladko a ostava moc otvoreny.

V najvacsich horucavach ale vazne citit, ako to nejde hore kopcom, vzduch po turbe sa nestaci dost ochladit...

2012-07-04 21:41:25

slyšel sem tady na foru že mazdy jsou na počasí (teplo/zima chlad) dost náchylný...a co vyčistit váhu vzduchu?

2012-07-05 02:21:51

podle příznaků bych si tipnul skutečně na 90% na zabetonovanej a zas.anej EGR ventil.... příznaky výrazný dýmení a auto jakoby zadušený a nad 2t otáček se probere a vyrazí vpřed jako TDI, neplynulej a nepřirozenej zátah. Řešili sme to na toyotě, pomohlo to celý rozebrat vyčistit a dát zpátky dokupy... tak snad to bude ono..

2012-07-07 07:53:51

Ahoj lidičky, tak Mazdu mám zpátky (i když jsem ty 3dny jí byla nevěrná s novým Passatem) vyměnili se všechny filtry, mechanik to celé prolezl a nic. Nic se prostě nenašlo. Což mě stále znepokojuje. Člověk neví kdy to udělá zas a co z toho bude horšího, jinak moc děkuju za názory ještě něco z toho vyzkoušíme :o)

2012-07-07 13:18:31

Zkus ještě jiného mechanika, kámoš má bj benzín a auto mu zničehonic ztratilo výkon, mechanik mu vyměnil rozdělovač, kabely ke svíčkám a dálší blbosti celkem za 15tisíc!! a auto jezidlo pořád blbě, tak rozdělal váhu vzduchu a jemným štětečkem vyčistil statický prach a auto jezdí jak má.Někdy je to holt maličkost...

2012-07-08 07:20:03

já myslela že výkon strací hlavně ty diesli??no já mám auto po tátovi(byl první majitel) a před několika lety auto stratilo pár koníků, někde v automoto časopise psali že je to normální a že nikdo neví proč se to děje.

2012-07-08 20:58:59

taky jsem četl, že životnost ditd je cca 200 000Km, ale vím o ditd v Táboře a ta má neuvěřitelných 450 000Km a dobrý.Každý motor v průběhu let ztratí část výkonu, to je opotřebením, zanášením karbonu atd, ale nesmí to být výrazně znát.

2012-07-09 00:06:21

Ja by som kazdopadne skusil naliat do nadrze specialne aditivum na precistenie palivoveho systemu a pozrel EGR.

2012-07-09 21:34:58

má vůbec nádrž výpusť?taky bych si vyčistil nádrž, přeci jen za ty léta se tam nastřádá bordelu...

MAX6  
J.
2012-07-09 23:24:22

U naftový 323 výpustnej šroub v katalogu neni nakreslenej,ale to neznamená že tam neni. Stačí lehnout pod auto a jestli nějakej uvidíš,tak to bude nejspíš on. Jestli ho nebude mít,tak jedině vyčistit vymontovánim čerpadla horem.

2012-07-10 13:51:00

Tym aditivom je treba precistit predovsetkym vysokotlakovy okruh -cerpadlo a vstreky. Ten cerny dym vznikol asi kratkodobo chybnym riadenim cerpadla (RJ bola asi po opici , ale k tomu mohlo pomoct cokolvek, jak cidla na cerpadle, tak aj nejaky sajrajt. Keby to boli iba zanesene vstreky, tak to dymi malo, ale sustavne a nepomohol by stop/start.

Ja sa o motor dost staram, ale ked som dcerku pozadal nech mi stupi na plyn kym ja budem pozerat co to urobi, bol som udiveny - parna lokomotiva by neurobila taku cernu clonu . Holt holka na to stupila moc zhurta a jednotka (asi) predavkovala motor .

2012-07-11 22:34:37

dcerka za to holt umí pořádně vzít

2012-07-12 08:36:06

Ma iba 9 rokov , zjavne som jej neposkytol dostatocne instrukcie (pridavat pomaly)... Nakonec, ani ja som motor predtym nikdy nevytocil az na 4500, mozna to boli iba usadeniny a vsetko co zostalo po pavukoch .

2012-07-12 20:43:32

ani já většinou ho šudlám maximálně do 2500 otáček, pavouky je potřeba jednou za čas vymetat...jeden kamarád, bývalý rallye jezdec mi radil, že aspoň jednou měsíčně je dobrý auto rozjet aspoň na deset patnáct minut na co to jde a plynule držet, vypálí se karbon a usazeniny bordel na svíčkách a auto pak jede lépe s menší spotřebou...něco na tom asi je...

2012-07-13 09:25:41

Ja preradujem pri 2600, lebo potial je krutak maximalny. A obcas motor prezeniem po ceste, mam kde . Svoje urobi aj ten spominany prives - motor sa s nim dobre rozpali a potom pri brzdeni motorom sa dobre prevetra - nespaleny vzduch z motora vypali/vycisti od motora po vyfuk vsetko.

2012-07-16 16:39:42

ahojky mazďáci, tak do chorvatska jsme i s předešlými problémy dojeli v poho, takže tamta závada asi byl jen nějaký "bordel" :o) no ale asi 3hodky do dojezdu jsme si chtěli pustit klimošku a hotovo :o) nefunguje takže musíme pak cestu zpátky nějak naplánovat aby jsme se neuvařili. Manžel řiká že máme teď 4zónovou klimošku :O) když stáhnem všechny okýnka. Takže až dorazíme tak budem řešit co se stím stalo, spíš co se zas rozbilo :o)


Odpovědět

1  2