Fórum - Téma


Černý kouř z výfuku


Fórum 6 GG / GY Černý kouř z výfuku

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-05-16 14:33:00

Zdravím všechny Magďáky

potřebuji poradit, co dále mám udělat, když i výměně oleje, všech filtrů, vyčištění sacího koše, výměny podložek pod vstřiky (mimochodem ty vypadaly jako nové!) mi stále Magda 6 rv 2005 105kw při nastartování hodně černě hulí a pak při sešlápnutí plynu je to taky mazec ve zpětném zrcátku... chtěla jsem to vydět i reálně, tak přítel na to šlápl jen při volnoběhu u nás v otevřené garáži, až začernil beton Děkuji za rady

2014-05-16 15:14:26

Ahoj,

já tedy teprve olej a filtry budu měnit,ale mám podobný problém.

Hlavně když podřadím a přidám plyn,je za mnou mrak.

2014-05-16 15:47:20

Kupte si auto s filtrem pevnych castic. Tohle se proste deje. Muzou to byt klidne male plnici tlaky, turbo spatne, vstriky pred padnutim... tech pricin je dost. Rozhodne nejste prvni, kterym to kouri. Zkuste pohledat... uz jsme to s klukama resili.

2014-08-19 05:00:06

zdar filtr pevnejch částic bych nedoporucoval hrozna vec v autu podle mych zkusenosti. tetkom mam 6 r.v. 2004 a take mi to pekne zacoudi po vymene oleje to uz neni tak zly. bylo mi receno ze motor je v cajku i veci okolo napr. turbo atd. ze to muze byt zanesenym vyfukem nedelal bych si z toho velkou hlavu je to naftak ten proste hulit misi zdat

2014-08-19 09:40:46

tu23xm6: Už je to vyřešeno, jen jsme museli z Děčína až do Pavlic u Znojma, původně na výměnu vstřiků, ale po oteření kapoty jim hned bylo jasné, čím to je! Odjížděli jsme spojení, ale zároveň naštvaní, protože tu závadu, co mi tvrdil mechanik tady v DC podle Mazďáků z Pavlic vůbec neodstranil! Takže jsem za stejnou závadu vlastně zaplatila 2x... a to šlo jen podložky pod vstřiky za 20Kč/ks a auto teď čudí o 80% méně... ZDAR

2014-08-19 10:01:36

takže střiky byly v pořádku jen o ty podložky šlo jo? a auto jede furt stejně ne? i spotreba stejna?

2014-08-19 10:08:52

tu23xm6: jj, bylo milé platit místo 15 tis. za repasované vstřiky jen 1500 za výměnu podložek auto i předtím jezdilo dobře, jen byla větší spotřeba oleje a hodně čudilo... ta spotřeba nafty je stejná, i kdybych se nezlobila, kdyby se trochu snížila, ale to mi řekli, že nehrozí...

2014-08-20 04:40:34

jo to potesi no me to olej nezere moc tak nejak normalne ale zajimalo me proc to tak huli tak dekuji za info tohle by me nenapadlo bych rekl tak preji hodne najetych km. auto je to pekny

2014-08-20 19:23:45

Ako je možné že to boli zase tie podložky, keď sa už predsa raz menili.

2014-08-21 09:10:14

sharki: Podle mechaniků v Pavlicích totiž mechanik v Děčíně vanu nesundal a výměnu podložek nikdy neudělal, takže se s ním ted hádáme a požadujeme vrácení peněz, ale on tvrdí, že je vyměnil, nicméně hlavně, že už je to ted opravené

2014-10-23 19:24:55

Zdravím a chtěl bych vás požádat o radu, ať už o takovou, která by mne dovedla k závadě, nebo

Popis závady:

1. projev závady byl při jízdě, kdy došlo k náhlému poklesu výkonu, auto nešlo nad 2000 otáček, ihned jsem zastavil a zjišťoval co se děje. --> černý kouř z výfuku a otáčky max. 2000 --- provedl jsem odpojení baterky, a následné připojení a motor se rozjel normálně

2. cca po týdnu se po nastartování autu moc nechtělo při rozjezdu ale po chvilce šlo normálně do otáček.

3. 2 dny normálního ježdění, mi po nastartování opět nešel motor do otáček, silný černý dým z výfuku. --- dojel jsem cca 5km do garáže, kde jsem přes diagnostiku našel chybu - snímač teploty nasávaného vzduchu na intercooleru - provedl jsem výměnu, na diagnostice již žádná chyba nevyskakuje, ale auto stále nemá výkon a ještě černě dýmí , je to o poznání měnší černý dým, než původně, ale pociťuji, markantní ztrátu výkonu.

Prosím vás tedy o radu, protože nechci s autem v tomto stavu jezdit, abych ještě nepoškodil něco jiného. Rada = podobná závada na vašem autě - návrh opravy, nebo kontakt na někoho z okolí brna, kdo se touto problematikou zaobírá a není to opravář pokus omyl, který by mi zbytečně vyměnil půlku dílů na motoru a já zbytečně zaplatil nemalou sumu peněz.

Díky za rady. Luke

2014-10-24 13:29:57

Dost možná máš prasklou některou podtlakovou hadičku, co ovládá turbo.... = turbo netlačí vzduch, nebo jen málo...

= malý výkon motoru, auto je líné a při sešlápnutí plynu hulí... taky sem to zažil...

Taková oprava by byla nejlevnější a nejjednodušší...

Projdi hadičky co vedou z air-boxu, a zejména tu co vede k turbu !

Sundej ten plastový kryt co je na motoru, at někdo nastartuje, a koukej, zda se po nastartování pohne regualace turba- je to taková tyčka, co vede do regulace turba...

kontakt na někoho ze Znojma tu jistě najdeš....

2014-10-28 09:30:01

Děkuju a rady,

hadičky to nebyly... zaseklá klapka v sání motoru. Turbo tlačilo, ale nemělo kam, tak do motoru šla hlavně jen nafta a málo vzduchu, od toho ten černý dým. Auto mám opět v pořádku.

2015-02-04 20:25:19

Zdravím, rád bych požádal o pomoc

....zničeho nic mi auto netáhne, netlačí turbo...jinak jede normálně, nepadá do nouzáku, žádná kontrolka nesvítí.... jen místo obyvklého kopance v 1800 ot/min se neděje nic...koukal jsem, černý kouř při sešlápnutí žádný. Měnil jsem baterku a kvůli úpravě podstavce jsem ji několikrát vyndaval a zapojoval, že bych odpálil nějakou pojistku? Zkusit reset ŘJ?

Díky za rady...

2015-02-04 20:35:25

gaspy: Zkontroluj podtlakove hadicky, nejspis jsi nejakou utrhl pri manipulaci. A nebo to bude shoda okolnosti a nahod a problem bude jinde.

2015-02-04 20:59:07

Díky za rychlou odpověď Zní to dost logicky a pravděpodobně s tím podtlakem...baterka váží 25 kg, tak jsem byl rád, že jsem s ní v předklonu vůbec nějak manipuloval...mohl jsem tam něco urvat. Myslím, že to s tím musí nějak souviset....Díky, zítra na to kouknu. Jo a omlouvám se, že jsem to dal sem, z rozčílení jsem to napsal do prvního tématu, kde se řeší turbo a ani jsem nekoukal, že to je o kouři, který mě netrápí

2015-02-04 21:02:28

Jo, s takovou vahou se dost blbe manipuluje v predklonu. Do necehos urcite mohl strcit. V zime navic ty plasty jsou prokrehly takze to muze byt hned. Zitra uvidis...

2015-02-05 12:08:53

EDIT včerejšího problému :

Tak jsem to zřejmě našel.....při výměně baterky jsem se opřel o kryt motoru a zlomil se samec na plastovém čemsi, od kterého vede dál hadička k regulaci turba. Při snaze sundat druhou stranu jsem samožrejmě zalomil i toho druhého Nemyslím si, že se mi podaří zbytky toho plastu vytahnout z hadičky, řezat se mi ji nechce, koupím nové a vyměním...jak se dá sundat podtlak na regulaci turba? Drží tam jak přibitá a při pohledu na tu tenkou trubičku se mi za to nechce moc rvát...je nějaký šetrný způsob jak to sundat? A dál, to plastové zelené sehnat kde? asi jen vrakáč?

2015-02-05 16:00:11

Jo, tohle nejlip sezenes na vrakovisti. Zkus Martina z Prerova "moriarty"... ten ti to proda za rozumny peniz.

Hadicku z regulace bych zkusil nejak pokroutit a pripadne stlacit nejak dolu. Trosku improvizace... kdyz za ni budes tahat, bude mit snahu se natahnout -zuzit a tim padem se utahnout. Tak proto bych ji stlacil opatrne treba sroubovakem. Pujde to ;)

2015-02-11 19:48:28

gaSpy ... hele asi tak... taky mi to kdysi prasklo, ptal jsem se k čemu to tam je, pry je to filtr, aby se k turbu nedostala voda, ale realita je takova, že to tam je naprd - zbytečné :

"kde udělali soudruzi z japonska chybu "

Nejrozumejší a nejjednodušší :

Kup si propisku s TLUSTOU naplní, uřízni si potřebný kus, kolik potřebuješ, aby se to zatlačilo na obě strany do hadiček, a spojily se tím ty hadičky.

Pokud to takto dukladně vyřešíš, už to nebudeš muset nikdy řešit.

To, co zůstalo v těch hadičkách jde normálně vyndat,

Jezdím takto už rok a 1000 % spokojenost !


Odpovědět

1  2