Fórum - Téma


Brzdy - třmeny


Fórum 6 GG / GY Brzdy - třmeny

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-05-08 22:07:58

Tak tohle jsem přesně řešil před 14ti dny. Dělal jsem koplet kotouče,desky a sundal a repasoval třmeny + hodil do barvy. Po smontování a nalití nově kapaliny a 3x odvzdušnění pedál pomalu prpadal,ale jen při nastartovaném motoru,jinak jak beton. Nikde ani bublinka. Vzal jsem to na louku a pořádně provětral abs a hned je to lepší. Pedál se pomalinku propadá,ale musim na něj fakt tlačit,že tokovou sílu nevivinu při běžném provozu ani náhodou. Párkrát jsme dal flek ze 120ti na asfaltu po sednutí kotoučů a je to cajk. To,že se padál propadá jsem si teď nezaávisle vyzkoušel u dvou oktávek,pracovní toyotě a nissanu. Taky,když na to tlačíš hodně silou se pomalonku propadá,ale na účinek brzd to nemá vliv,takovou silou na to nešlapeš a při raznějším dobrždění na křižovatce a stání na pedálu se to nehne.

2014-05-17 14:47:33

Tak já prostě ty brzdy nejsem schopnej odvzdušnit. Pedál se propadá i při vyplém motoru. Přitom se mi v průběhu odvzdušňování už nekolikrát stalo, že pedál začal pomalinku tvrdnout, pak se ale zase propadne až na podlahu. Když nechám při povoleném odvzdušňováku brzdu až na podlaze (zapřenou klackem o sedačku) tak za cca 1-2 minuty začnout jít zase bublinky. Je to prostě jakoby to někde přisávalo vzduch, gumičky ve válci vyměněný a kapalina se nestrácí

MAX6  
J.
2014-05-17 21:35:37

stralis480: kdyby jsi jel náhodou okolo Příbrami, tak dej vědět. Vzal bych ti to odvzdušňovačkou.

2014-05-18 12:50:44

max6: No to mám trochu z ruky, to by mě možná vyšlo levněji si ji koupit, ale i tak moc díky za ochotu. Jinak mě teď napadlo, pokud se mi podaří sehnat šrouby s příslušným závitem, zkusím je našroubovat místo trubiček vedoucích z válce do ABS, aby byl válec uzavřenej a pokud se bude pedál pořád propadat, mělo by být jasný, že je chyba ve válci. Doufám že je moje teorie správná.

2014-05-18 20:19:20

Zkus to ještě tou metodou propojit hadiškou odvzdušňovák s odvzdušňovákem spojky a napumpovat to přes spojku. Někomu to už pomohlo.

2015-04-30 18:40:18

Zdravím,

o víkendu jsem dělal repasi předních třmenů. Jeden se mi zasekl, tak jsem ho nouzově rozhýbal svěrkou a ještě těch 500 km dojel domů. Postup jsem nafotil a udělal návod, tak jestli někdo chce, tak můžu poslat, je to v PDF. Případně jestli se to dá někam sem umístit ke stažení...

2015-05-01 00:30:46

pejsvidek: Bylo by dobré to řádně pojmenovat a nahrát do manuálů. Admin to po přečtení schválí a tím přispěješ klubu (těm co to budou potřebovat). Ušetří se tím spousta otázek a dalšího. Takto by to měl dělat každý

2015-05-04 11:33:19

Ahoj,

Taky se podelim o svou zkusenost z vcerejsiho repasu ZADNICH trmenu... Koupil jsem si repasovaci sadu a nove vodici srouby, vsechno pak dukladne odrezil a vycistil (hlavne drazky ve kterych jezdi vodici srouby) a povrch trmenu natrel nejakou vypalovaci barvou (znacku ted nevim ale doporucili mi to v barvach, ze je to na tyhle veci)...

Hodne me potrapilo potom nasazovani trmenu. Jeden vodici sroub ma na sobe dole drazku na nasazeni gumy, ktera nejspis zabranuje vibracim atd... Jenze v repasovaci sade byla ta guma nejspis o par desetinek milimetru vetsi a tudiz pokazde kdyz jsem tam ten sroub cpal, tak z drazky nemel kam uniknout vzduch a stlacoval se pod ten sroub s tesnenim. Tim mi cely trmen docela dost pruzil smerem do stredu auta a venkovni brzdova desticka byla trvale nacpana na kotouc... Predpokladam ze to NENI STANDARDNI a vzdych by mel uniknout aby to jezdilo volne...

Dnes zkusim jestli si to sedlo a vzduch otamtud unikl a kdyz ne, tak asi budu muset tu gumu nasazenou na jednom vodicim sroubu trochu poupravit nozem (vyriznout nejakou drazku kudy unikne vzduch)...

M.

2015-05-04 11:54:24

black.stone: Super arbeit! Co takle nahrát nějakou tu fotku z práce. Máš nějakou?

2016-10-24 08:00:10

Zdravim,

mám menší dotaz: Jakým způsobem jste dostávali zarezlé vodící šrouby ze zadního třmenu?

Jeden šroub, ten co má na konci gumičku jde vyndat dobře,dokonce jdou povolit i spodní šrouby ale ta poslední bestie se ani nehne a tím pádem mi brzdí jen jedna destička a na obou kolech je to stejné.

Tak mě napadlo ho uříznout a odvrtat, a nebo odstavit auto a zalejt to nějakým odrezovačem.

Co jsem koukal, tak nový "držák destiček" nebo jak se to správně jmenuje, je snad nesehnatelný.


Odpovědět

1  2