Fórum - Téma


Brzdy M6


Fórum 6 GG / GY Brzdy M6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2010-10-05 20:50:36

Budu rád, je to dost opruz když se to sekne, musím z auta a ručo odbrzdit. Stalo se mi, že jsem prostrčil ruku loukotěma a odbrzdil, jaké překvapení , že se auto rozjelo , sice pomalu ale s rukou v kole to málem hezky bolelo, ale dopadlo to dobře, ted už mám udělanej háček na odbrždění. Napadlo mě dát tam pomocnou pružinu, ale to bych vzal jako ten nejposlednější pokus.

2010-10-06 00:39:56

zkusit rozdělat, rozhejbat vyčistit a složit zpátky dohromady, u ručky je problém v tom ložisku a v tom že musíš mít ty speciální kleště čím dostaneš ven ten mechanismus u tý ručky, nevím jak je to přesně vymyšlený u šestek ale stoprocent to bude v tom třmenu, pokud to bude špatný to ložisko stejně asi nepomůže nic jinýho než ty třmeny..

jinak čistá nouzovka na vodbrždění... vlízt pod auto a poklepat na táhla lanovodů ruční brzdy nejlíp kladivem nebo něčím a to uvolníš spolehlivě... jako na dojetí je to fajn ale jinak buď ručku nepoužívat anebo to co nejdřív zkusit sundat a rozhejbávat..

2010-10-07 22:12:56

323.Hans.626 tak to dik za radu, že to je ve třmenu vím dávno , ptal jsem se na radu, jak na opravu . Válet se pod autem a mlátit kladivem do tahel lanovodu... ...??? Vždyť jsem psal, že stačí rukou zatáhnout za tu páčku.

2010-10-10 14:22:10

jsou na to speciální kleště kterýma se vytáhne ven celej ten mechanismus táhla ruční brzdy ale dostaneš se k němu až vyndáš ten pístek...

tohle "rozhejbávání" co píšeš ničemu nepomůže..

2010-12-16 09:14:16

Zdarec všem.

Kdyby si chtěl někdo usmažit předvánoční řízek ,tak může přijít k nám .....ale k problému.Lévý přední brzdič

(M6) se hryzne tak,že je kolo v podstatě zablokované.Sundal jsem kolo ,rozhýbal píst ,namazal "pojezdy", ale když našlapu brzdu, píst se nikdy nevrátí o ten milimetr ,který umožňuje kolu pohyb. Kolo se fakt ohřálo na takovou teplotu ,že by se na něm ten řízek v poho usmažil.

Měl by někdo ještě nějakou radu? Moc tomu nehovím ,ale začínám se bát ,aby to nebylo ještě někde dál -brzd.válec atd.

2010-12-16 09:22:34

ked je to zakusnute a povolis odvzdusnovak kvapalina vyteka alebo vystrekne?

2010-12-16 19:04:24

Iba taka otazka. ked si dal nove platnicky povolil si stelovanie rucnej brzdy?

2010-12-16 22:29:58

Ahoj co se tyka toho kousani se předniho kola tak jdi po abs nejlepe na předni napravě odpoj obě čidla a jed to projed pokud bude pořad se kousat udělej reset počitače abs ma svuj vlastni program v počitači.

2010-12-20 18:59:54

Zdarec pánové a dámy.Děkuji všem za rady.Jenom jsem malinko nepochopil " Joker6" s ruční brzdou .

Po druhém kole zápasu -brzdy v.s.já - to vypadá na remízu. Po opakovaných pokusech o rozhýbání pístu zřejmě dostal rozum. Po krátké zkoušce disk studený ,jen na kotouči bylo znát ,že je krapet teplejší. Zítra budu moudřejší ,pánč mám čas na delší projížďku + repete v garáži.

Tak ještě jednou dík.

2010-12-22 13:48:18

Zdravím všechny. Když tady tak pekně řešíte brzdy, zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost se značkou HART. Mají za pěkné ceny brzdové destičky ?Mám kotouče origo mazda, poměrně ještě silné, ale nějaký dobrák je předemnou zvlnil a při vyšších rychlostech mi to mlátí až běda. Proto jsem si myslel, že kotouče srovnám na soustruhu a dojedu je, jedny desky ještě zvládnou. Mám jen strach co destičky od Hart budou dělat s origo kotouči. Hoďte někdo zkušenost prosím.

2010-12-22 14:21:03

Ahoj, kotouče na soustruhu nedělej, je to moc hrubý povrch a není to tak přesný... Mě je jeden známej dělá na brusce na kulato-povrch je jako u nových a přesnost je daleko lepší... Hart desky-nic moc-jsou levný, ale to je vše... Dej tam Icer-cena je taky super a jsou mnohokrát lepší. Žádné pískání, žádné žraní kotoučů...

2010-12-23 09:15:23

Čau, dík za radu, na té brusce by to bylo nejlepší , ale neznám někoho kdo jí má.V práci jsme ji měli a protože ji nikdo nepoužíval tak přišla pryč. Škoda A ty destičky říkáš jsou v pohodě jo?Zkusím je a uvidíme.

2010-12-26 10:12:47

Poklona. Tak že ani po dalším kole není rozhodnuto. Z časových důvodů (blížila se další návštěva) jsem neudělal pokus s odpojením čidel ABS,jenom jsem odpojením baterie restartoval ŘJ+ kontrola a očištění snímacích kroužků ABS+opětovné promazání pojezdů brzdičů a pokus o rozhýbání pístů. Výsledek je takový ,že LP kolo se pořád hřeje.Disk už je cca v normě ,ale brzd.kotouč je horký jako ....

Mám ale jeden postřeh.Nevím jak u vašich aut ,ale tomhle chlezené kotouče nebylo čím chladit! Žebrování totálně ucpané rzí! Na LP se mi to podařilo vyčistit tak na 50% - jak to bylo utemované.Nevím jestli to má nějaký významný vliv na funkčnost brzd ,ale myslím,že kdyby to bylo na ,tak to tam japončíci nedávají.

2010-12-26 11:38:00

Čus chlazení vyčistíš vrtačkou a 5 vrtak ,šuchaš nahoru a dolu a dostran.Jde to dobře a funguje to na sto procent s tím chlazením.

2013-05-16 10:26:41

Ahoj, nikde jinde jsem to nenašel, tak doufám že jsem dobře hledal...

Budu měnit brzdovou kapalinu, na výčku v motoru mám DOT 3 v krámě mi řekli, že DOT 3 tak do 120tký max a že mám dát DOT 4 - máte s tím někdo zkušensot, zda mohu dát bez problémů DOT 4 ?

díky moc

2013-05-16 11:10:39

dr.know: Ve Workshop Manuálu píšou:"  SAE J1703, FMVSS 116 DOT3 or DOT4" takže by s tim problém bejt neměl.

2013-05-16 12:39:49

deri: super a namixovat zbytek (vzdy tam neco zustane) ty dot 3 a novy dot 4 nejakej zasadni problem neni, ne?

2013-05-16 12:46:21

dr.know: michat se to da, nejlepsi je na jednom zadnim kole otevrit odvzdusnovaci sroub a proste to vsechno vypumpovat. Pak nalivat novou a na vsech kolech odvsdusnovat a nechat tak 7-8x jeste kazde kolo odfrknout tu starou. jinak DOT4 je v pohode ...je to vsechno jen o teplote varu. Castrol Response (Performance) DOT4 je super.

2013-05-16 13:20:16

Chlapi, díky za info!

2013-08-11 11:44:00

Čus lidi co myslíte přední brzdy Brembo ??


Odpovědět

1  2  3