Fórum - Téma


Brzdové destičky-životnost


Fórum 6 GG / GY Brzdové destičky-životnost

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2013-09-21 08:54:45

Tak jsem dal na všechny kola nové kotouče a destičky Textar. Navíc to bylo cenově velmi zajímavé, možná i díky tomu, že kotouče pasují na starší Mazdy... Nechápu,jak ty staré kotouče mohly fungovat

2013-09-21 10:17:35

Budeš spokojen, na svém starém autě jsem taky vozil Textary a skvěle to fungovalo. Jen se připrav, že desky dost práší, takže neustále špinavé disky.

2013-10-26 08:11:57

Ahoj , podelim se o s Vami s stav sveho vozu :

2,3 i SPORT automat 122kw , najeto 122 tkm a desticky a kotouce porad z fabriky a brzdi OK ..a jeste pry dokonce nejaky ten Pa vydrzi.. :)

2013-10-26 08:33:04

nevíte někdo výrobce originálních kotoučů co jsou na M6 GH diesel?

plus má smysl shánět někoho na srovnání zvlněných kotoučů, nebo raději jít do nových?

2013-10-26 10:59:17

marcoss: jde o to, jak hodně zvlněné jsou

2013-10-26 11:24:24

radomiláček: to je jasný - ten dotaz směřoval k tomu, zda se to po srovnání opět rychle nezvlní

2013-10-26 11:33:57

marcoss: při ceně cca. 1700 Kč / BOSCH kotouč (první kotouč, co jsem našel na netu - G33Y-33-25X ) bych volil spíš nové než to stáčet .... navíc, zvlnilo se jednou, zvlní se podruhý.....

edit: a najdeš i podstatně levnější : http://www.okautodily.cz/.../p210338/ProductList.html

2013-10-26 11:46:00

vitus: OK - dám ATE - mám s nima dobrou zkušenost z předchozí M6

2013-10-26 11:47:37

marcoss: jj, ATE je zlatá středni cesta

MAX6  
J.
2013-10-26 11:49:19

marcoss: Jak je zvlnění většínež 0,14 tak už je nemá smysl stáčet protože se zvlněj znova. Ještě je dobrý vědět jestli jdou vůbec ještě stočit,aby jsi nepřesáhnul jejich minimální tloušťku,respektive aby jsi je nestočil a cca za 3 měsíce je nemusel kupovat protože budou už sjetý. To by se opravdu nevyplatilo.Zjistil jsi spíš příčinu proč se ti zvlnily ? Abys nekoupil nový a nezvlnili se ti znovu třeba z důvodu přidřenýho třmene atd...

2013-10-26 12:18:27

díky všem - desky pokud jsou ještě Ok s kotoučama nevyhnutelně neměníte - ne? ( je jasný že je to ideál, ale nechci to teď pokud možno dělat)

MAX6  
J.
2013-10-26 12:32:36

marcoss: Já bych doporučil vyměnit i destičky. Pak je to ideální. Ta destička je vybroušená podle současnýho kotouče a pokud nemáš aspoň možnost ty starý destičky nechat srovnat,tak koupíš nový kotouče a při jejich zajíždění to bude dělat pěknej bordel a celkově to bude brzdit na ho.... I když se ti ty kotouče podaří dobře zajet,tak než se ta stará destička znova vybrousí na novej kotouč,tak to bude trvat docela dlouho. Stejnak když sundaváš kotouč,tak ty destičky musíš sundat taky.Šetřit zrovna na brzdách ?

Za mě: Když už nový kotouče,tak i nový destičky.

Marcoss, 2013-10-26 11:24:24 napsal:

radomiláček: to je jasný - ten dotaz směřoval k tomu, zda se to po srovnání opět rychle nezvlní

2013-10-26 12:57:13

marcoss: to jsi nenapsal

2013-10-26 17:38:15

radomiláček:

ještě k deskám - např ATE dělá s akustickou signalizací opotřebení a bez --- jen pro jistotu - nemusím doufám řešit kompatibilitu konkrétních desek ATE a origo kotoučů ATE

2013-10-28 12:27:05

Ahoj. Prosím Vás, věděl by někdo z vás nějaké číslo, nebo pod čím najít k předním destičkám ty pružinky, které je odtahují od kotouče? Případně nějaké univerzální? Nemám tam ani jednu. Sháním je na M6 GG 2.0 98kw. Díky moc.

2013-10-28 12:33:35

leosvo: například na této stránce mají na předek vodící plíšky (je to přibližně v 1/3 stránky) ale pružinky koukám mají asi jenom na zadek http://autodily.mjauto.cz...mazda/6-gg/2-0-di_89.html

Na předku ale nebývá takový problém, že by zůstávali viset u sebe to je častější problém z různých příčin vzadu.

2013-10-28 12:51:13

Deri: díky moc za odpověď. Celý jsem to vyčistil a odrbal rez. Desky se kously a začaly se pálit. Měl jsem horký celý kolo.

MAX6  
J.
2013-10-28 19:47:13

leosvo: Tak si taky zkoukni jestli není zkroucenej celej ten úchyt destiček. Stačí když se jednou takhle ozpálej třeba zakousnutim třmene a ten úchyt se pak zkroutí. Pak se musej destičky přibrušovat po bokách,aby se volně hejbaly. Jakmile se to ale zkroutí moc (destičky se musej hodně přibrousit v úchytech),tak je lepší koupit celej ten úchyt destiček novej.

2013-10-29 23:50:17

Ahoj. Tak jsem se podíval i na celý uložení destiček. Zdá se ok. Destičky se v uložení pohybují pěkně volně. Zatlačil jsem pístek (šel hodně těžko), složil zpátky a ani ne za deset minut se to zase pálilo. Přemýšlím, že ten třmen dám na stůl a udělám opravu jako u zadních brzd. Může to mít souvislost se zadníma brzdama? Kupoval jsem z vrakáče pravý zadní třmen, protože se nevracela ručka. Potřeboval jsem autem jezdit a tak byla v plánu rychlá výměna v jeden den. Koupený jsem tedy zrenovoval a namontoval. Před týdnem jsem neprošel STK. Zrenovovaný třmen brzdí o 50% lépe než druhý. Druhý třmen jsem celý obrousil, očistil a promazal, namontoval na auto a ozkoušel brzdy. Od té doby se mi peče levé přední kolo. Třmen tak svírá destičky, že to musím dokonce odklápět páčidlem. Jak to vidíte Vy? Díky

2013-10-30 08:19:21

leosvo: Pokud vim tak neni asi mozny aby se ti palily predni desky kvuli zadkum. Spis je to hloupa nahoda a predni trmeny by taky chtely repas...


Odpovědět

1  2  3