Fórum - Téma


Brzdové destičky


Fórum 6 GH Brzdové destičky

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2  3

MAX6  
J.
2013-05-09 22:07:14

kubikula: Stačí namazat zadní strany třmenů a pístek třmenu - prostě ty strany třmenu co se opíraj o destičky. Potom by to mělo přestat.

2014-12-22 20:30:06

Pokud chcete s autem doopravdy brzdit tak je dobre doopravdy investovat. Brembo je dobre ale az rada s antikorozni ochranou nebo rady ktere bežne v CR nedostanete. ATE dela většínu brzd ktere se dodávaji i do prvovyroby, bral by jsem je jako moznost kde nesahnes vedle.

Pokud chces doopravdy brzdny ucinek i po nekolikatem seslapnuti kdy te nenchaji brzdy ve stychu je dulezite kvalitni oblozeni - desticky a zde jako zaklad vem zase ATE. Doprucuju se i podivat na Ferodo DS Racing , EBC radu Greenline, a nebo desticky s primesi keramickych castic, ktere maji jinaci tepelnou roztaznost a nezahrivaji se tolik. Ale zde cena je od 2500 vyse. za sadu

Mazdar

2014-12-22 23:13:16

max6: nevím co máš proti Zemmermanům , již několik let je má manželka na BMW 3turing s TRW deskama a spokojenost, i toto BMW forum doporučuje. Nevím jak je můžes srovnávat se starline.

MAX6  
J.
2014-12-22 23:16:40

naspo: Protože jsme je testovali,mělo to několik známejch,na netu je i tak dost fotek. Prostě celoprovrty od Zimmermana trpěj na trhliny a občas i prasknou a rozletěj se na dva kusy,protože to provrtání je asi stejně kvalitní jako bych doma vzal vrtačku a do obyčejných kotoučů udělal pár děr.. Co mam proti nim já,mam proti nim já. Ať si každej dá na auto co chce,třeba dřevěný prkýnka,ale já je nikdy nikomu nedoporučim.

Nevim na jaký BMW fórum chodíš,ale kolega s 530d si je taky na auto nekoupil a nechce o nich ani slyšet.

Koukni se co stojej celoprovrty od známejch firem: Brembo,StopTech atd... Zimmerman je vizuelní krása pro chudý a na brzdách opravdu nikdy šetřit nebudu.

Toť moje stanovisko.

2014-12-23 09:06:23

máš pravdu ,že brzdy jsou základ. Horší je ,že musíš dávat pozor při výběru, jelikož Zimmermany se falšují. Nejlepší jsou, ale ATE, kteří jsou výrobci, jinak jsou to jen překupníci.

2015-01-03 18:23:59

No skoda , ze jsem to tu o tech Zimmermannech necetl drive..trebas bych prehodnotil jejich nakup..ale nejsem "okuhovy zavodnik" a kupoval jsem je spise kvuli designu a antikorozni ochrane..neb bezne jezdim pouze svizne :))

Je pravdou, ze trvalo cca 2000km nez se poradne zajely a sedly si..ale problem s nimi dosud nemam..10tkm najeto..desticky original od Mazdy. Nevadnou a brzdi velmi dobre.Jen mi prijdou tvrdsi nez origo, ptoze predni kola se mi spini o mnoho vice nez u origo brzd a desticek z fabriky. Puvodni osazeni vydrzelo cca 135 tkm.

2015-01-03 18:32:34

pepajosef: nemusįš se jich bát, jen si ohlídej min. tloušťku a nepřejížděj je jinak jsou dobré. Možná lepší jak děrované jsou lepši s drážkami

2015-01-04 12:25:06

naspo: Nerad zasahuji do diskuze ale 4 / 4 lidí na BMW klubu tyto kotouče nedoporučují. Zrovna včera jsme to tam řešili. Já jsem na tom klubu téměř nováček ale vím co tyto kotouče umí. Nejsou totiž jen u Mazdy a BMW ale taky na Hondě, VW a dalších.

Tady jde fakt snad jen design.. Osobně bych si tyto kotouče nekoupil ani od Bremba

Tady se koukni jak to všichni "doporučují".

http://www.bmw-club.cz/fo...select=72623#message72623

2015-01-04 13:43:53

magnetto: každý má jiný názor a vídím že jsi ale na jiném fóru

http://www.bmwklub.cz/mod...93898&highlight=kotou%E8e

2015-01-04 14:14:59

naspo: Proto jsem zasáhl do diskuze ačkoliv jsem nechtěl.. Nejde o to jakej má kdo názor ale spíš o to co je opravdu správné. Není to nic proti tobě ale myslím že když 10 lidí řekne že Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI jsou např. tyto kotouče k ničemu, neznamená to že ti je nepřeje ale že jsou fakt nevhodné.

Já tu věřím pár lidem který pro mne něco udělali takže se řídím spíš doporučením od lidí které znám než nějakýma článkama které píšou lidi co tento druh zboží neměli na svém autě..

Ber to jako příklad. Klubů je hodně, názorů taky. V žádném případě ti nikdo Zimmery nevyvrací.. Je to tvoje auto, tvoje bezpečnost každého názor.... Jestli je správný? Těžko říct.

(tímto se odebírám z této diskuze).

2015-01-04 14:24:07

Moje zkušenost se Zimmermany je 99% spokojenost, také jsem slyšel ty zvěsti a viděl ty obrázky na Google, ale na 626 2.5v6, jezdily 4 roky vesměs pořád prudkýho brždění, několikrát se ohřály až do ruda, já je teď jezdim na 626 1.8i, taky ostřeji a na kotoučích ubylo minimum, brzdný ůčinek je podle mě lepší, než na origo kotoučích, prasklinu jsem nikde taky žádnou nezaregistroval, podle mě super, nevím jestli záleží na jaké auto to je, nebo čím, ale já jsem s nimy spokojenej...

2015-01-04 14:40:21

O brzdach bylo napsano tolik ze dohady o tom ktera znacka je vhodna je tezke.

Kazdy ma sve zkusenosti.

Zakladem je zvolit kvalitni kotouce a k tomu patricne oblozeni.

Pro ty co nejezdi rychle a na "spotrebu" si vystaci s originalem ktery vydrzi podle pouzivani od 20 do 80 max 100 tisic km.

My vyznavaci rychejsich jizd a take prudsiho brzdeni a vykonejsich motoru musime sahnout po kvalite protoze plati stare pravidlo

"Co neubrzdis, neukecas."

Takze u clanu kteri si uzivaji radost z jizdy a BEZPECNE s rozumem jezdi rycheji ocenime Kotouce od BREMBA,ATE a jjnych obozeni ktere ma vice stupnu tvrdosti a primesi keramickych castic portoze vydrzi delsi zatizeni. (Napriklad EBC, FERODO DS Racing atd.

MOje doporuceni zni na brzdach nesetrit, tech par stovek navic usetri tisice potom. Dalsi veci jsou Pneumatiky ale to je samostana kapitola.

2015-01-04 14:50:44

initium: " oporuceni zni na brzdach nesetrit, tech par stovek navic usetri tisice potom. Dalsi veci jsou Pneumatiky ale to je samostana kapitola."

a moje : " proti chuti, žádný dišputát ",

pravdu mají všichni, každý ať si dá co uzná , sám to platí a pak sám sobě může nadávat co si zvolil. A TO PROSÍM NEBERTE JÍZLIVĚ.

2015-01-04 15:09:14

naspo: stoprocentne souhlasim. Delal jsem pres dva roky v autech (hlavne elektronika, opravy, hudba,) ale nejvice me fascinuji lidi kteri si poridi auto za pul mega a pak nemaji ani na vymenu zarovky, pripadne kvalitnich brzd.

Ja si koupim takove auto ktere vim ze je to vec a bude potreba opravit a ta oprava mne nezruinuje.

Ja mel na autech hlavne ATE a Brembo a vzdy jsem je vybiral podle toho jak jsem jezdil.

2015-02-12 20:18:43

naspo: ..drazky...vime, ze jsou lepsi...ale design proste rozhodl..:) A nelituji stale bzdi..pokud vydrzi 60tkm a vice..budu spokojen

MAX6, 2012-07-20 19:03:24 napsal:

Neni na tom nic složitýho. Jen je dobrý si pamatovat,když to dělá člověk poprví, jak tam seděli ty původní brzdy. Potom všecko pořádně dotáhnout a nezapomenout promazat. Když má člověk kufr s běžnym nářadim tak to zvládne i před barákem.

2015-04-17 15:45:22

max6: Mám dotaz, při výměně zadních destiček není třeba zašroubovat válečky, aby se tam vešly nové desky?

U M6 GY to tak bylo. Jak je to u M6 GH. Díky za radu.

2015-04-20 13:42:08

mazdule: ano, je potřeba je zašroubovat (po směru hodinových ručiček). Zrovna minulý týden jsem to řešil.

2015-04-25 08:02:41

Ahoj Mazďáci, včera jsem byl projet v Německu v bazaru Mazdu 6 GH dvoulitr benzin- 2010. Vše bylo ok až na brzdy. Vubec to nebrzdí, musel jsem hodně šlapat silou na pedál, kotouče byly orezle, možná že tam to auto dlouho stalo. To mi 13 let stará Oktavka brzdí lépe. Kde je chyba?

2015-04-25 12:01:01

funker: Vyměň komplet celé brzdy kotouče,destičky/soukromě cca 6000kč/brzdovou kapalinu,ale třeba budou v háji jen desky,doporučil bych prohlídku v servisu a potom jednal,co vyměnit a opravit

2015-04-25 16:25:46

funker: Ahoj záleží na stavu vozu, ale zvažoval bych jestli do takového auta jít jestli brzdí špatně. Možná dlouho stálo, možná se o něj předchozí majitel špatně staral. Brzdy to je základ a jestli se nestaral o brzdy o co ještě se nemusel starat?

Jinak obecně bych řekl, že šestka má brzdy slušné. Rozměr zadního kotouče nemají ani některá auta na předních kotoučích


Odpovědět

1  2  3