Fórum - Téma


Brzdové destičky


Fórum 6 GG / GY Brzdové destičky

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2011-08-22 18:28:32

máte někdo zkušenost se srovnáním kotoučů na soustruhu v případě že jsou zvlněný? má to cenu dneska dělat, nebo dat nový - mám druhý auto v rodině BA čko 323f - je už skoro na odpis a nechce se mě na to kupovat nový díky

2011-08-22 22:18:31

Záleží na tom jak je kotouč moc poškozen. A to jak křivostí tak zeslabením

při brzdění- tzn. obroušen destičkami. Vždy výrobce kotoučů udává sílu v mm

a to u nového a přípustnou mez -sílu opotřebovaného. Při soustružení

by měla být s rezervou dodržena min. tlouštˇka kotouče / dle mého aspoň O,7 mm nad min.tlouš./

A tak je to indiv. záležitost odpovídající skuteč. stavu tohoto dílu na voze. Nelze paušalizovat.

zdravím M.

ps. síla nového kotouče a opotř. je uváděna u nových dílů např. elektr. katalogu ELIT.

2011-08-24 16:14:34

takže ako som sa informovl som v jednom značkovom servise vymenia mi všetky brzdove oblozenia kompl predne a kompl. zadne za 81e+81e + práca 42.-e spolu 206,-e za origo . co hovorite oplatí sa . nemusim sa s tým babrat ja . Hmmmm ?

2011-08-24 21:24:07

jen tak pro zajímavost...zkoušel jsem lehce zbrousit destičky(jak tady bylo řečeno) kvůli pískání...nebrousil jsem je na náběhu ale v horní části a je po pískání...nejspíš to dělala rez po vrchním obvodu kotouče..

Marty22, 2011-08-22 07:52:50 napsal:

neviíte jak zabránit tomu aby mi nepískali brzdy??už mě to docela štve..a přitom jsem na nich nešetřil destičky ferodo a kotouč nipparts ..

2013-09-03 14:55:37

marty22: Ahoj buď je to nepořádek mezi destičkou a kotoučem, nebo jak se to stalo mě, špatný materiál.

Tzn. nekombinovat dva výrobce, já měl také desky ferodo a pískot pořád, pak jsem dal desky od nipartse a je po problému. Ferodo jsou totiž tvrdší. Pomoc, vyměň desky, dej nipartse pokud jak píšeš, máš kotouče od nipartse.


Odpovědět

1  2