Fórum - Téma


Brzdiče na 626 GE


Fórum 626 GE Brzdiče na 626 GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1 ......... 2  3  4  5  6

2009-07-29 21:07:04

silikon , co tym myslis??

2009-07-29 21:16:10

Mychak: Jestli je to tak jak díš tak zadní 1 x a na předek 2 x aniž bych věděl jestli si četl můj e-mail.Všechno ostatní je prkotina ale brzdy a život hrají primAHOJ TAURUS

2009-07-29 21:25:53

Vikigo:Servus Ty moj opravár -teoretik!Silikon?!Neviem,to bola posledná verzia,že dokonca tu u nás v Kolíně v Lučebních závodech sa vyrába milon druhov silikonových fujtajblov čo maže všetko na svete.Je tu údajne malá predajňa s obrovským sortimentom Fujtajblov pre všetky odvetvia:stavby, auta ,voda,lepidlá no proste moc -pozrem -uvidím, kúpim -nekúpim ale dám sem všetkým vedieť

2009-07-29 23:17:58

jj o tom závode viem, na Slovensku som nemohol zohnať lukoprén pod veko ventilov. No ak existuje silikón čo zostane stále ako pri vytlačení tak to ber :).

2009-07-30 05:38:26

radši bych použil jinou variantu než silikon třeba : PASTA PROTI PÍSKÁNÍ BRZD Speciální syntetický dílenský prostředek pro ošetřování brzdových systémů vozidel. Zůstává přilnavý, odolává silniční soli a stříkající vodě. Odstraňuje skřípavé zvuky, které vznikají mezi brzdovými pístky případně dosedacími plochami a brzdovými destičkami. Zajišťuje spolehlivou funkci celého brzdového systému vozidla. Teplotní rozsah pro použití: od -40°C do +1200°C Pro ošetřování kotoučových i bubnových brzdových systémů motorových vozidel, např. pro brzdové pístky, plovoucí třmeny, zajišťovací čepy, klínky, samostavitelné součástky apod.

2009-07-30 08:00:53

mychak: Ano an brzdách se šetřit nemá ale asi nečteš pozorně, píšu, že jsem to měl v daleko horším stavu a prostě tenkrát na 626 tyto věci k sehnání nebyly (alespoň kde jsem byl tak ne - ani kelly) takže jsem to obrousil a vyčistil a bylo, funguje to jak má a kdyby jsi jak jsem psal pozorně četl tak jsem psal, že při výměně brzde (destiček) to zase promažu a né to 2x do roka rozebírám. Možná bych to ani promazávat nemusel, ale sichr je sichr. Jinak taky se to dá nechat pochromovat tak jak je to origo, stojí to pár korun a stav jako nové. Prostě v tom stavu co je má tak tvrdím, že nemusí kupovat nové. Stačí to rozpohybovat, vyčistit a hlavně mít prachovky jinak je to za měsíc dní zase v pr... A to najezdím s mazlou přes 30 000km ročně a nejsem jediný kdo to tak dělá. Florin taky a spousta dalších a nikdo s tím nemá sebemenší problém. A pokud je to otázkou peněz tak jsem se snažil poradit jak to udělat zalevno. Je jasné, že nové je nové, ale to když se mu pak něco po... na autě tak mu řekneš tak si kup nové? A co když na to nové třeba nemá? Když praskne nárazník a bude se ptát jak to opravit tak mu řekneš kup si nový? Spíš bych mu poradil jak to opravit a zadělat, kdyby chtěl nový tak jde a koupí si ho a nepíše to sem.

2009-07-30 08:02:27

Taurus: Silikon? Já myslel, že silikon hlavně spojuje - vytváří pružné a těsně spoje né? Třeba silikon na motory, na keramiku a tak. Né že by mazal. Já to mažu obyč vazelínou a je to. Ale ta pasta vypadá zajímavě.

2009-07-30 08:14:54

ještě koukám na ty řeči s tou vazelínou - mám tam obyč vazelínu z OBI, mají tam asi 3 druhy dle hustoty tak mám tu prostředí a je to OK už 4 roky, takže tvrdit tady něco takového je fakt blbost. Příští měsíc budu na azdku měnit destičky tak nafotím a pošlu fota, předek se mi už rozebírat nechce ten jsem dělal nedávno.

2009-07-30 08:20:14

tady je základ mít v pořádku ty prachovky.Pak stačí to rozebrat a namazat tak jednou za dva roky. Je to práce tak hodku na jednu brzdu,ale ten pocit ,že je vše v pořádku .prostě brzdy jsou základ.

doris  
Doris
2009-07-30 08:23:26

Diakon: Silikon opravdu vytváří kluzný film, jeho použití je velmi rozmanité, já ho používám třeba na el. anténu nebo vodící lišty oken - tam nic jiného nezabíralo. Je výborný i pro ošetření pryžových dílů a třeba těch prachovek na brzdách, výrazně se tak zpomalí stárnutí těchto materiálů.

2009-07-30 08:33:10

Doris: To ani s tím souhlasím, ale na brzdové válečky? já používám na pryžové čísti (Ať už hadice nebo těsnění kolem oken a tak) silikonový olej, ale na tohle bych ho nepoužil, ale myslel jsem že mezi silikonovým olejem a silikonem je rozdíl. Ale alespoň jsem se dozvěděl zase něco nového Díky za info.

doris  
Doris
2009-07-30 08:37:39

Diakon: Jasně, že mám na mysli silikonový olej. Těch výrobků, obsahujících silikon, je mnoho, jsou i vazelíny s obsahem silikonu, lepící a těsnící tmely atd.Na ošetření a promazání zmíněný dílů na autě používám samozřejmě silikonový olej.

2009-07-30 08:54:09

Diakon - já neměl na mysli tebe s tím dvojitým ročním čištěním a co se týká tý koroze to bylo taktéž myšleno na tazatele ne na tebe ,k tobě sem jen napsal že ta koroze je dobře vidět jak je do hloubky tudíž nějaký smirkování nemá smysl a co se týká toho maziva určitě víš že se brzdy dovedou pěkně ohřát až se z nich kouří pokud tam bude normál mazivo tak ti vyteče nebo místo mazání začne spíš lepit nebo ztvrdne .Je to každýho věc co si tam dá já chtěl jen poradit jinak to special.mazivo stojí 50 kč tak možná to někde hypernově vyjde levněji a ušetříš Ale např.Alp s tímhle radši nejezdi nebo se nedobrzdíš

2009-07-30 09:03:19

jinak od tebe sem teda čekal lepší radu ,vím že si tu jako místní guru ale někdy píšeš dost divný rady jestli se chce někdo kvůli 7 stovkám zabít je to jeho věc ,takový se ti jednou může podívat do kufru,jinak já brzdy dělám tak jednou za pět let co se čištění týká a nemám žádný problém vše je původní.Takže suma sumárum mě to stejně vyjde levněji.Ukaž kde sem někomu radil radši novej nárazník než starej opravit? Nárazník a brzdy je sakra rozdíl.Když si někdo chce zabrousit ty krátery na těch čepech prosím jeho věc ale ať se pak nediví až budou mít třmeny vůli a klidně se může stát i něco horšího

2009-07-30 09:11:40

Tak to bud nejezdíš a nebo u vás nesolí .Když nechám ty brzdy pět let ,tak to bude záhul je rozebrat.

2009-07-30 09:16:20

no pokud použiješ normál mazivo tak potom to musíš dělat každý rok proto se používá nebo by se mělo používat to speciální mazivo na brzdy ,můžeš použít i měděnou pastu nebo sprej ale tu zase nedoporučují na vozidla s ABS, co se týká ježdění tak jezdím dost a u nás se solí pěkně

2009-07-30 10:08:14

Medená vazelína na čapy nepatrí, je ako jemný šmirgel a ničí prachovky.

To Luda: Pozri na svoju brzdu, je to iný systém, tak to nemôžeš porovnávať, lebo tvoje prachovky a čapy dostávajú omnoho viac zabrať (omnoho znamená fakt rádovo viac).

Keď som kúpil auto tak som mal namiesto jedného čapu vzadu šrób a ručka brzdila OK. Vzadu tie čapy má úplne v pohode a ak tam nedá vazelínu na ropnom základe (aby mu nenapuchla guma-prachovka) tak tam môže byť hocičo, lebo tých 150 stupňov asi vydrží každé to mazadlo. A podla teploty DOT 3 som si istý, že na čapoch určite nebude 150 stupňov.

Preto to stojí aj 50kč, lebo to nie je nič špeciálne a tých 1200 stupňov je dobrý blud, lebo to vydrží medená, len preto lebo to je čistá meď.

Najslabšie miesto na čape je najtenšie a ak tie krátery nemá do takej hĺbky, že by to bolo slabšie ako priemer závitu tak nič neriskuje.

Mazde zdar, pekná debata

2009-07-30 10:37:33

Mazdě nazdar Měděná pasta - Pro mazání a ochranu před korozí u teplotně vysoce zatížených spojení. Používá se v chemickém a petrochemickém průmyslu, v elektrárnách, v keramickém průmyslu, ve strojírenství a automobilovém průmyslu. Zde hlavně na šroubové spoje částí výfuku, tlakových nádob, spoje motorů a dílů brzdových systémů existuje i ve spreji takže pokud by byla hrubá asi by přes trysku ani nekápla pasta se používá hlavně k destičkám já používám od LIQUI MOLY nebo se dá i od BOSCHE pokud by to bylo jedno tak by vyráběli jeden druh na všechno.Těch 50 kč je za 10g.Jinak pokud si koupí opravnou sadu tak tam už je mazivo přibalený jako součást sady z jednoduchýho důvodu pokud by bylo použito jiné tak tím padá záruka

2009-07-30 10:52:45

Nie je na čapy! Toto som povedal. Píšu to tam?. To čo k tomu balia nie je ani do 200 stupňov a nemá to nič spoločné s medenou. Takže nezavádzaj. Dot 3 je do 205 stupňov. A tá sa zahrieva omnoho viac ako čap.

Ja som nepovedal, že je hrubá. Ale je to kov a ten gumu brúsi nech je akokolvek jemný je tvrdší.

Inde si môžeš dať medenú, ale nie na čapy.

2009-07-30 11:16:34

já nepsal že k tý sadě dávají měděnou ,jinak je to jako se vším ostatním co se používá proč dávat svíčky od NGK když to jede na Brisk proč jezdit na 98oct benzín když to jede na 95 oct.nemluvě o tlumičích a ostatních dílech .Tady se píše že to čistíte každej rok někteří i vícekrát !! No nezlob se na mě ale auto má sloužit mě ne já autu abych každý rok čistil brzdový třmeny To asi něco někde bude špatně já to tady nepíšu proto že mě ND živí ale proto že mě to lidi nosí na opravu a vidím tu kvalitu co tam používají a pak se diví, přitom ten cenový rozdíl není až tak velikej a když to spočítáš tak ještě na tom vyděláš.Když to člověk rozdělá tak to vůbec nevypadá jako dobrá vazelína ale nějaká kolomaz která nejde dolů ani šroubovákem nebo kartáčem jak to je připečený.Je zajímavý když si někdo koupí nový auto tak se všude informuje jestli může použít to a nebo to aby to motoru nebo autu neublížilo ale jakmile skončí záruka hned tam dává co mu přijde pod ruku


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6