Fórum - Téma


Brzdiče na 626 GE


Fórum 626 GE Brzdiče na 626 GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4  5 ......... 6

2009-07-17 00:48:34

Tak hledej: Fórum>>> Mazda 626>>> Zadni brzdy 626 r.v.98

2009-07-17 12:13:24

http://www.mazdaclub.cz/m...ic_id=808&lang=cze&kols=1

sranda dobre si našiel, už som to videl niekedy pred rokom a nepamätal som si

2009-07-18 12:28:59

Tak a je to TU. Brzdy jsou hotovy. Jeste pak asi posteluju lanovody aby nezabiraly uplne az na konci, a bude. Pockam par kilaku az si to trochu sedne a jeste jednou posteluju ten zadek. Skoda ze se v domacich podminkach neda zjistit jestli jedno kolo nebrzdi min nebo vic. Na jare me ceka STK a rad bych aby me to brzdilo soumerne :-/

2009-07-18 21:53:48

Neviem ako je to na GE, ale ak to je ako u mňa, cez tie pružiny a váhu tak sila na brzdičoch by mala byť rovnomerná. Ak sú obe čisté a kolíky rovnako vzdialené od platničiek pri skladaní, tak by to malo byť OK. Aj keď mne pred rokom na TK tvrdil, že na ručnej merá len silu. Ja som ju mal vraj len na 70 %, takže mi nevedel povedať aká je súmernosť, ale nezdalo sa mi to.

2009-07-20 06:13:01

Aha, no ja myslim, zas nevim jak to mas na GW, ale tim imbusem zezadu trmenu stelujes to, jak moc je pistek vylezlej ven a tim padem, pokud jeden je vylezlej vic a druhej min, kdyz pak zatahnes za obe lanka rucky stejne, jeden co byl vysunutej vic, asi brzdi vic, nevim no. Tim padem aji soubernost normalni brzdy. To je moje teorie odvozena od toho, ze jsem se kdesi docetl, ze tim imbusem se steluje chod rucky. Jinak premyslim o tom, ze zajdu na STK a necham si to tam nanecisto projit. V breznu me to ceka nacisto, tak abych stihl odstranit zavady, protoze kdovi jak to bude pristirok s primhurovanim oka nad vecma, podle me naprosto zbytecne kontrolovanyma, jako je rucka. Zas pokud se meri jen sila, tak by to mohlo byt ok..tezko rict, ale asi si jen tak pro jistotu na stk zajdu. Na te, kousek od prace maji za 250kc "Prohlídka vozidla na přání zákazníka (bez vylepení kontrolní nálepky, bez záznamu do technického průkazu silničního vozidla a s vystavením protokolu o prohlídce)" tak to zkusim :)

2009-07-26 23:26:44

Na GV ten imbus neni, ja som vysunul kolíky , tak aby platničky LTT vliezli, takže zhruba rovnako, ale mňe aj tak jeden zatuhol takže ručku mám len na jedno kolo . Podla mňa ak sa už jedna platnička pritlačí, tak sa sila prenáša len na druhú, takže ak ručku zatiahneš naplno brzdia rovnako. Myslím, že ručka je hlavne na to aby auto stálo, keď potrebuješ. Tá technická je pohoda tiež som bol po roku, je lepšie na staršom aute častejšie kontrolovať.

2009-07-28 23:44:50

Vážení kamarádi!Tady předvádím co jsem měl se spodními šroubovacími čepy hlavně na předku.O něco slaběji to bylo i na zadních(jenom jeden).A těď ,prosím Vás, myslíte že to ošetření v odrezovači ,takovémto vyleštění můžu použít nebo rovnou vyhodit?!Podotýkám,že ty horní dva jsou z předních ,spodní dva ze zadních brzd.Našel sem si v AUTOKELLY opravnou sadu 626 ale ty dva čepy,průchodka,prachovka a klobouček na šroubovací čep stojí bratru 1076Kč.Chtěl sem obrázky z těch opravných sad sem pro všechny přetáhnout ale ti zmetkové je mají v rozlišení 1x1pixel.FRENKIT co jsem sehnal na zadky stál 300 Kč-jeden.Přední od ATE mají pouze jeden v Táboře.Nevíte někdo nějaké jiné řešení?! v tomhle srabu co sem bych chtěl šetřit .Ještě musím koupit stabilizační tyčky(rozhodně ne z Polska -ty už tam jednou byli)ale nějaké lepší-nevíte nějakou značku?!, a to taky něco stojí a už se mi to zatraceně prodražuje.Děkuji všem za nápady,rady ale honem nemám čas HORYSY,DIAKONE POMÓÓÓC

2009-07-29 06:30:59

nejlepší by asi bylo sehnat šikovnýho soustružníka a nechat si je udělat z kvalitního materiálu ,ty původní sou dost vyžraný ty bych vyhodil.Jinak na zadek to vychází stejně jako na předek komplet ,jinak tyčky stabilizátoru se dají sehnat v pohodě např.MOOG nebo MEYLE

2009-07-29 08:08:14

To se tu probírá pořád do kola.I když si necháš udělat nebo koupíš novou sadu a nebudeš se věnovat udržbě ,tak za dva roky je to stejné.Hned při koupi jsem koupil ty nové opravné sady,brzdy rozebral a komplet přeházel za nové.Každý rok vždy na podzim (dělám to i na jaře) je rozeberu,vyleštím namažu dobrou vazelínou a dám zpět do prachovek a do třmenu.Stačí když to necháš dva ,tři roky a bude to stejné.Sul je neřád.

Stačí si projít staré diskuse, je to skoro stejné jak na 323 ,postup a udržba je stejná.

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=16232

2009-07-29 08:27:39

A mají ty prorezlí ďůlky na funkci nějaký vliv??? Myslim, že ne.....osobně bych to smirkem zahladil, šoupnul tam dobrou vazelínu a každý půl rok při výměně kol to pročistil...

2009-07-29 08:27:46

no četl sem tvůj příspěvek a nechce se mě věřit že ti po jedný zimě takhle odešli ty válečky včera sem rozebral zrovna jednoho taliána a ten vypadá líp i po 5 letech .To není z kvalitního materiálu ale z bláta jestli to nevydrží ani přes zimu.Nebo stojí ty gumičky za prd.Jak to asi vypadá uvnitř třmenu když válečky vypadají takhle ? Pokud se to vyrezlý zasmirkuje tak tam bude taková vůle že to zase odejde protože se tam bude držet voda -sůl-vlhko to bych vůbec nedělal je to zbytečná práce,ještě to každý půlrok rozdělávat ?

2009-07-29 10:44:03

Všimnite si, že Luda má 323 a nejaké divné trmene. A tam sa brzdná sila prenáša cez čapy. Takže nečudo, že sa to treba opravovať . Ja by som súhlasil s Florinom. Dať nové môžeš neskôr. Keď tam dáš vazelínu, čo tam patrí tak to musí vydržať dlho. Na jar to skontroluj, v akom stave su pravhovky na mieste dotyku s čapom.

2009-07-29 12:23:48

pokud bys tyhle krátery zahladil smirkem tak ten píst bude o 2 mm menší na průměru to je už o hubu to nemůže správně fungovat nechápu význam ,navíc bych taky mrknul jak to vypadá v tom třmenu pokud je to tam taky vyrezlý tak jedině repas nebo nový třmen

2009-07-29 12:38:56

Tak jsem to nemyslel sbrousit to na úroveň ďurek...jen to přetáhnout jemnym smyrkem.

2009-07-29 16:07:32

myslím, že origo je to pochromované a ty vaše dírky je jen odlouplá vrchní část a né že by to bylo tak hluboké - to je jako puchýřky na laku taky jsou ven a né dovnitř. sám jsem to měl ještě v horším stavu - obrousil jsem, vyleštil, namazal vazelínou a od výměny do výměny se o to nemusím starat. Akorát teď se mi ztratila jedna prachovka a po 2 měsících je to azse špatné, takže dám novou, ale jinak to vydrží úplně v pohodě.

2009-07-29 17:22:18

Diakon - když se podíváš na foto tak je to krásně vidět že to žádný pupínek není někdo tu psal že na brzdách by se šetřit nemělo a pak čtu takový rady když chce někdo ušetřit tak dobrý je použít pístnici z tlumiče pokud bude mít dobrej průměr a nechat si ho udělat ,jinak na mazání musí být speciální vazelína obyč.i když kvalitní nadělá víc paseky než užitku.Ale pokud se někomu chce to dvakrát do roka rozdělávat a čistit tak nic proti tomu nemám

2009-07-29 17:50:05

LUDO:děkuji ne jem Tobě ale i všem za chvíle strpené u toliko omýlaného tématu jako jsou brzdiče u Mazdy 626 ale asi i jiných .Jak vidím tak systém AKEBONO při kálení na údržbu(u mne nejdříve jiné priority,pak finanční situace)je hodně náchylný na vlivy.Dobře!, už sem se rozhodl a koupím si nové věci časem,teď po vyčištění a zabroušení rezu vrátím všechno zpět(dám pouze nové gumy,dáký silikon a po zimě hurá znovu čistit.Klucí ,děkuji za rady všem a ochotu trpět kolem našich brzd!Ahoj TAURUS

2009-07-29 17:55:36

RE Mychak:No to je to co tady stojí v Autokelly my land !!Ty zadní sice asi jenom387Kč ale proč předek 1100Kč?Soustružníka nemám ,už sem se rozhodl podle ceny koupím nebo ne (:

2009-07-29 17:55:43

RE Mychak:Promiň,už sem tak rozhozen,že sem Ti psal něco jiného a odeslal zase zprávu předchozí.To je z vedra(:TAURUS

2009-07-29 19:02:06

předek by šel asi za polovic ale nevím jestli je skladem je to QUICK BRAKE


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6