Fórum - Téma


Bouraná Mazda 323F


Fórum 323 IV BA / BH Bouraná Mazda 323F

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH



2010-05-08 18:32:43

Zdravim. Mohl by mu někde zde na foru, odhadnout kolik má přibližně cenu nepojízdná bouraná Mazda 323F BA r.1998 najeto 130tis. udržovaný motor(funkční), zničené levé přední kolo, dveře řidiče a podlaha u řidiče, zachovalý interier. Děkuji za odpovědi

2010-05-08 19:06:59

bez fotek ti nikdo neporadí, případně mrkni na net za kolik se podobně bourané prodávají.

2010-05-08 22:56:41

Vzhledem k tomu, že je auto více jak 10 let staré, tak počítej s tím, že ten kdo si to od tebe bude kupovat, tak bude muset zaplatit ekologickou daň ve výši 10.000,-Kč ... to ti taky hodně napoví k ceně za co to jsi schopný prodat. Jak už tu psali miláčci - hoď sem fotky poškození a dá se to odhadnout. Pokud je to poškození dost velké, tak to prodáš, tak za cenu šrotu.

2010-05-09 08:24:49

U mnoha Mazd a BA z toho nevyjímaje je problém v tom, že spousta dílů se nedělá v druhovýrobě a od toho se samozřejnmě odvíjí i ceny starších dílů, např. kapota, chladičová stěna, to je jen v originále a velmi drahé, tudíž pokud je to poškozeno, cena vraqu jde rapidně dolů, protože to jsou žádané díly. samozřejmě jsou žádané u všech aut, ale tam kde není druhovýroba je poptávka o to větší.

2010-05-09 09:10:45

Blueberry: jen bych podotknul, ze EKO dan jsou 3000,-. Teda aspon co jsem platil za prepis moji 323, r.97.

Jinak s tema dilama je to vazne sila. Bohuzel jsou to jiz stary modely.

Jinak k te cene, za jakou bys to prodal tezko rict. Mozna by nakonec vyslo lepe to rozprodat na dily. Hod nejaky foto.

2010-05-09 16:26:21

Fredy: Máš pravdu

Nejvyšší poplatek, tj. 10.000,- Kč čeká na vozidla s normou EURO 0, většinou vyrobené do roku 1992.

Auta s normou EURO 1, většinou vyrobené do roku 1995 platí ekologickou daň 5.000,- Kč.

Naopak nejnižší poplatek, tj. 3.000,- Kč čeká na vozidla s normou EURO 2, většinou vyrobené do roku 1999.

Auta s vyšší normou nebo mladší ekologickou daň již neplatí.

Nový zákon sice stanovuje ceník poplatků podle emisních norem Euro, nicméně určit, do jaké emisní kategorie spadá konkrétní vůz, není vůbec snadné. Nejjednodušším způsobem, jak spolehlivě normu Euro zjistit, je pohled do velkého technického průkazu vozidla do kolonky “emise”. Pokud zde není dané Euro přímo zapsané, potom je v této kolonce nejspíše některý z níže uvedených údajů:

EURO 0 / (10.000,- Kč)

70/220 - 74/290 - 77/102 - 78/665 - 83/351 - 88/436 - 89/458 - 89/491 - 15 R00 až R04 - 83 R00 A,B - 83 R01 A,B

EURO 1 / (5.000,- Kč)

91/441 - 93/59-83 R02 B,C - 94/12

EURO 2 / (3.000,- Kč)

83 R03 B,C - 83 R04 B,C - 94/12 (pouze M1) - 96/44 - 96/69 - 98/77 - 91/542/EHS-B - 96/1/ES-B

Pokud je kolonka “emise” prázdná nazbývá nic jiného, než navštívit stanici STK nebo importéra té dané značky.

2010-05-11 17:46:54

zrovna nejsem doma, ale až přijedu v pátek tak hned hodím foto


Odpovědět