Fórum - Téma


BJ Sport 2.0


Fórum 323 V BJ BJ Sport 2.0

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3

MAX6  
J.
2012-02-01 13:29:58

Kdyby si měl cíl 160-170 koní tak vnitřnosti upravovat nemusíš. 170-220koní musíš kouít jiný písty s komprenim poměrem tak 9:1 a je lepší vzít i lepší ojnice. Nad 220koní je dobrý mít kovaný písty s kompresí 8,5:1,kovaný ojnice a trošku poladěný šály. Ojnice dělá supr firma Paulter rods a písty buď Wiseco,Mazdaspeed a nebo je tam jedna supr firma,ale nemůžu si vzpomenout. Koukni na tuhle stránku,tam najdeš všecko: www.speedcircuit.net

2012-02-01 13:34:51

Já tady ty stranky speedcircuit,streetunit,protegegarage mam projite i pozpatku, o těch pístech a ojnicích vím,mluvil jsem o tom v předchozím příspěvku. na ojnice je ještě firma K1, označení H-Beam (podle tvaru krku ojnice), sou (prej) dimenzovane na 220hp na valec (????),spíš mě zajímá ta klikovka....právě písty a ojnice bych si sem nechal dovézt od té kamošky, ona mě má ráda a nebude jí vadit těžký kufr :-D :-D a zbytek až zas něco pošetřím si nechat poslat no,moc sem ještě nezjišťoval ceny poštovného,ani radši nechcu vědět jak je to se clem...ale ty ceny sou šílený, na highperformanceparts.cz je AEM AFR budík za 7200, v USA je za 220 dolaru....

MAX6  
J.
2012-02-01 13:35:57

Motor by vydržel,ale ne moc dlouho,prostě je lepší sehnat motor z tý 85kW verze,protože má bytelnější uložení.Tak to dělaj aspoň v usa.Tam dokonce v obyč protege5 nechávaj i ty vačky z 626gf 85kW a těch 96kW udělaj jen elektronikou a ty naše vačky tam prodávaj s tim že ti přidaj 10whp

2012-02-01 13:40:38

Hehe,tím mi odpadá starost že s tím autem nebudu moct jezdit kdyby byl motor venku,takto mužu na stojaně ladit uplně jinej :-D ty jo děláš si prdel s těma vačkama??tady se objevuje moje neznalost,protože já měl za to že jsou jiné a že bych s něma mohl zvyšit vykon o 10whp...ale u nekterých vaček (na protegegarage.com) píšou že nejsou doporučený pro turbo protege

MAX6  
J.
2012-02-01 13:43:12

Tak jí hlavně napiš ať ti přiveze ještě řídící jednotku,na ty naše by to ani nenastartovalo.Buď přímo z mazdaspeeda a nebo předřadnou od třeba od AEM.

2012-02-01 13:45:48

no,tohle bych právě potřeboval s někým probrat,protože co se týče motormanagementu tak tomu vubec nerozumím a nevím co je zapotřebí a co k tomu stačí pro tyto učely...stejně si tu jednotku musím naprogramovat a když koupim od mazdaspeed tak ta bude nastavená jinak. co znamená předřadná jednotka?

MAX6  
J.
2012-02-01 13:46:06

No třeba na corksport maj vačky s FS-ZE to je ta japonská verze bez turba a u nich garantujou 10whp a když jsem se s nima bavil tak jsem zjistil že přesně tyhle už tam my evropané máme od výroby.

2012-02-01 13:48:59

od corksportu bych chtěl výfuk a možná down pipe,ale zas si musím pozjíšťovat kompatibilitu,origo svody mazdaspeed maji ten flange natočený turbine housingem směrem dozadu takže podle toho je asi dělaný i downpipe a některé svody mají tu přírubu rovnou,tak chci aby to všechno sedělo

http://steedspeed.com/maz...tock_replacement_manifold

http://steedspeed.com/maz...protege_t3_turbo_manifold

2012-02-01 14:33:25

http://www.ebay.com/itm/M...20be330b35#ht_3422wt_1049

A co tenhle motor?

MAX6  
J.
2012-02-01 14:41:37

Když koupíš řídící jednotku z mazdaspeedu,tak by to mělo fungovat, protože v její palivový mapě se bude počítat s turbem.Jelikož ale použiješ trošku jiný komponenty a chceš jinej výkon,tak by to mohlo dopadnout tak že auto bude cukat a nebo bude líný v nějakejch otáčkách.Když koupíš tu předřadnou jednotku,tak tu vlasně spešl kabelama připojíš k svojí současný jednotce a ona bude upravovat její signály. Akorát k tomu budeš muset zajet na dynamometr a najít nějakýho šikovnýho člověka kterej ti tu předřadnou jednotku naprogramuje.

MAX6  
J.
2012-02-01 14:46:02

Záleží jakej motor chceš. Jestli chceš ten hodně starej 626 GE tak to je on. Jestli chceš nějakej novější tak hledej z 626 GF (1997-). Já osobně bych koupil nějakej z vrakoviště tady v čechách. Stejně budeš předělávat vnitřňosti,takže je to jedno. Když dáš jiný pístý,tak bych ho rovnou nechal i vyhonovat a tim pádem míš úplně novej motor. To poštovný z ciziny ude drastický. To už si rači rouvnou kup ten motor s kovanejma vnitřnostma jako celek co prodávaj na speedcircuit než tahat opravovanej motor z ciziny.

MAX6  
J.
2012-02-01 14:48:53

Já jsem si to svoje taky chtěl předělat na mazdaspeeda. Když jsem to tehdá počítal a ptal se lidí od corksportu,tak jsem zjistil že si rači necham zajít chuť. Ty ceny dopravy z USA jsou drastický. Navíc když jsem uvažoval o turbu,tak jsem chtěl už tak 190-250 koní.A když chceš dosáhnout takovýho výkonu na tomhle motoru a zároveň chceš aby ten motor něco vydržel a nevybouch po 10000km tak to chce nakoupit hodně věcí.

2012-02-01 14:53:42

ono zase přenést 250 koní na přední kola je docela problém,vem si focus RS s 300 kobylama,něco ti zachrání samosvor,ale pořád máš 300 koní na jedné nápravě a navíc na přední....jak je to s dopravou orientačně z USA? šak ty komponenty nejsou doví jak velké aby to byl nějaký extra balík....ale fakt nemám představu

MAX6  
J.
2012-02-01 15:10:21

Kdyby jsi sem chtěl dotáhnout ten motor z mazdaspeedu z USA,tak počítej 40000Kč + ti to ještě celníci zdaněj. Ty máš velkou výhodu s turbem,že ho můžeš znárodnit ve fabrice. Když jsem si to před 2rokama včecko propočítával kolik by mě to stálo abych to měl kvalitní a aby mi motor spolehlivě najezdil pár desítek tísíc km aniž by explodoval( ),tak jsem se dostal k částce okolo 110000Kč . Dneska ti navíc stoupla cena dolaru a už je to zase víc. Samozřejmě dá se to udělat levněji,ale buď ošidíš výdrž motoru a nebo musíš oželit výkon.

MAX6  
J.
2012-02-01 15:12:12

Jinak vyděl jsem videa kdy do tohodle motoru amíci nacpali i 400who což je hukot.

2012-02-01 15:15:38

děláš si prdel??? a co kdyby to byly jen třeba maličkosti,jako jednotka,nebo vyfuk? to snad nemuže byt tolik...známí co dělají cyklistiku furt z tama něco tahají a tak drahý to není...

MAX6  
J.
2012-02-01 15:18:22

Se koukni na americkej ebay,dej si tam shiping Czech republic aby ti to vypočetlo cenu a potom si k tomu ještě musíš připočítat clo a dph. Některý věci jsou v pohodě,ale na některejch zařveš strašně na poštovnym.

2012-02-01 15:20:46

to sou kurvy....to aby mi michala dovezla co nejvíc věcí :-D

MAX6  
J.
2012-02-01 15:48:17

Nechce mi tvoje kolegině odtamtud přivíz celej vejfuk od Magnaflow ? Strašně bych ho chtěl,ale platit 4400Kč jen za poštu je docela hustý.

MAX6  
J.
2012-02-01 15:50:13

Jestli chceš dělat ten motor,tak si ho fakt rači sežeň tady na vrakovišti a celej si ho udělej sám. Jednak tě to vyjde levnějc než sem tahat motor z ciziny a když si to budeš dělat postupně podle svých představ,tak ti zaručuju že ten motor bude lepší než celej mazdaspeed.


Odpovědět

1  2  3