Fórum - Téma


Bezklíčkový vstup a startování


Fórum 3 I BK Bezklíčkový vstup a startování

Informace o modelu: Mazda 3 I BK

Diskuze o vozidlu

2007 3 MPS I BK 2.3

3 fotek  |  1 servisních knížek  |  7 diskuzí

Výkon motoru 191 kW (260 PS) při 5500 ot./min. Točivý moment: 380 Nm (280 ft/lb) při 3000 ot./min. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 261 ccm (138 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, MZR DISI.

Brm brrrrrm...



2014-07-22 18:37:04

Zdravím všechny. Ve svém MPS mam tenhle slávný bezklíčkový systém a ten ted z části přestal spolupracovat. Celý sytém má fungovat následovně: S čipem v kapse přijdu k autu, zmáčknu čudlik na klice, odmeknu, sednu, otočim udělátkem pod volnatem a mam nastartovano. Bohužel cca 14 dnů zpět se na palubovce objevila červená kontrolka KEY která indikuje poruchu tohoto systému. A ta porucha je, že nelze už tim čudlem na klice odmeknout ani zamknout. Ovšem když použiju tlačítko co se nachází na kartě auto bez prostestu odemkne (i zamkne, a klidne i na dva západy jako dřiv), taktéž zle nastartovat otočenim čudlu u volantu a auto i huláká když kartu odnesu a je zaplé zapalování, tutíž ji detekuje. Baterii v ovladači jsme preventivne vyměnil. Následně jsme přistoupil k resetu auta (odpojit baterii). Po pripojeni auto LZE odemknout čudlem na dveřích, ale jen do doby než zapnu zapalování a závada je zpet a už to zas nejde. Takže vůbec netuším Trošku jsem se pidil po tom v zahranicních forech a stejne projevujícise závadu může zpusobovat jedna z antén cenrálního zamykání a to konkrétne zadní, umístena za zadním náraznikem. Dnes jsem se tedy na ni mrknul, kontakty prostrikal a nic. Tak momentélne ji mám venku (klidne hodim fotky kdyby někdo byl zvědavej) ale sehnat náhradní se podle všeho nedá.

Tážu se tedy kolegů a kolegyň, zdali se někdo s podobnou závadou setkal nebo případně měl nejakou radu? Každá rada se bude hodit. Dekuji za už teď

PS: Omlouvám se za sloh, vždy se nějka rozepíšu

2014-07-24 12:47:33

Ahoj aj mne to tak občas blbne , ja si myslím že to može byť chyba aj v tej karte. Našla som na internete karty no neviem ktorú si mám objednať tá moja takto vyzerá :http://www.autoklice.com/...ac-karta-mazda-2tl-315mhz no je tam ešte jedna taká istá http://www.autoklice.com/...ac-karta-mazda-2tl-433mhz rozdiel je v tích mhz jedna má 315 mhz a druhá 433 mhz tak neviem ktorá je lepšia a bude mi pasovat ,v mazde stojí karta 300 eura a to je trošku moc .Ja potrebujem vlastne aby som mala další klúč. Ja som sa zasa dočítala o týchto kartách že sa možu zblbnút tie čipy a treba ich znovu naprogramovať.

2014-07-24 19:36:35

Taky mám v MPSu bezklíčový startování, ale zatím jsem se s tím nesetkal. Na fóru se to už řešilo a výskedkem bylo- jak říkáš- vadná jedna z antén. Nejporuchovější je ta v nárazníků, ovšem není výjimkou že se porouchají i ty ve dveřích.

Prý se to pozná tak, že když stojíš u daných dveřích a nejdou ti odemknout přičemž u zbylých dvou to funguje, tak je vadná právě tato anténa.

2014-07-28 09:01:32

No i kdyby to byla chyba karty tak i 2,8 za ni je dost a radsi zustanu u mačkání čudlíků. Stím mě napadlo, že jsem nezkusil druhou kartu jestli se to bude chovat stejně. I když na to je asi už teď pozdě. Anténu jsme měřil a nějak jsem se nenaměřil ničeho, respektive měla nekonečný odpor což nasvědčovalo že je někde přerušená. Tak jsem se slovy že už není co zkazit, ji rozebral. Děsná práce. Malý prostor a vše zataveno, ale i přesto jsme našel uvnitř oxidaci a náznaky vlhkosti. Dráty ke konektrou se celkem lehce ulomily = moc zoxidovany. Co je uvniř? Uplně obyčejná feritová anténa s dolaďovací cívečkou. Na hlavní civce je taktéž vidět jakousi oxidaci, asi dva zavity jsou zčernalý (da se lehce očistit). Je tedy vidět že až tak vlhkotěsná nebyla anténa. Momentélně pracuji na jeji opravě (opravit cívku, nove přivody a krabičku která nepřežila rozebírání) a sám nevím zdali bude to fungovat. Teoreticky by mělo. A uplně by stačilo by kdyby se odemykalo knofliky v madlech a zhasla ta stupidní kontrolka KEY.

Teď tedy otázka. Dá se někde v našich končinách anténa sehnat? Novou počítám že za těžký peníze jen přes servis. Prolíst vrakáče asi jedině ale kolik tam bude těhlech bezklíčkáčů to nevim.

2014-10-13 21:00:17

riesil som antenu a je to ta v zadnom narazniku na 99 percent a bude zatecena a tym padom je na nej zvod. Ja som to vyriesil opatrnym vysekanim u plastu ale naozaj opatrne e vycistil ferit,cievku a kondenzator. Potom som ju premiestnil do interieru hnet za okno . Je vo vnutry a treba pocitat s hosou citlivostou ale je to funkcene a hodinka prace

2014-10-14 09:48:25

Ahoj. Ad Mates1.Je to na 99% čidlo v zadních dveřích (origo Ti ho seženou kolem 7.800 Kč). Kontrolku KEY nelze nijak vyrušit, vydeletovat .o( dívám se na ní už asi 3 měs., a čidlo mi odešlo po 3 týdnech od koupě....Otevírám vesele dálkáčem a kromě té "protivné" červené kontrolky mi to vůbec nevadí .o) !! Toť asi vše, jsem tu novej, tak se rozkoukávám......ráno jsem horko-těžko nastartoval, jdu se někam poučit))) Zatim zdar

2014-11-11 14:08:09

Píšu trochu opožděně. Koupil jsem MPS od Pedra, který tu už reagoval. Mně se stalo, že jsem sice bez problému odemknul čudlem na klice, ale když jsem sednul do auta, tak kartu prestalo vnimat. Podle toho, jak často a za jakých okolností se mi to stávalo docházím k závěru, že byl problém v mobilu. Respektive kdyz mam kartu v kapse u kalhot s telefonem a sednu si, tak o karte auto nevi. Kdyz dam telefon dal od karty, tak neni problem. Nevim uz, jestli je to systemem NFC, nebo necim jinym v telefonu, ale docela bych sazel na to NFC v telefonu. Precijen by melo fungovat na stejnem principu, jako karta a je dost možné, že se navzájem ruší, když jsou blízko u sebe.


Odpovědět