Fórum - Téma


Automobilisté versus Motorkáři


Fórum Pokec všeobecný Automobilisté versus Motorkáři



1  2  3  4  5 ......... 16

Zamčeno: 2009-07-13 19:42:47, Hory
2009-03-29 22:36:02

to CUIR: Přijeď se někdy o prázdninách podívat k nám do Pardubic a já ti ukážu "janky" co jsou schopni po městě takto jezdit - a mluvím o motorkářích -

Jako riskantní předjíždění to je kapitola sama o sobě a na vozidle nezáleží - někdo riskuje ve Fábii HTP a jiný v BMW 750i - riskování jako takové spojené s předjížděním je opravdu nebezpečné.

No a jak mluvíš o těch přehlédnutých motorkářích, tak ještě dodám, že hromada jich zařve díky tomu, že jim někdo nedá přednost. Ale opět upozorním na to, že pokud jede 240km/h, tak je to mžik a pak se nemůže divit, že to někdo neodhadne a vjede mu tam.

K tomu "kamarádovi" - každý kdo je v klubu, tak je svým způsobem kamarád či kolega, tak se s tím smiř

2009-03-29 22:42:55

twe když se máte tak rádi, nechcete si někde udělat svoji soukromou "chatroom" na netu??

sry za ot... joke

2009-03-30 01:04:57

Pánovéí mám k tomu docela dlouhou zprávu no znám pár motorkářů, třeba bývalý vedoucí ze servisu si vždy vyjížděli když to šlo třeba do rakouska atp. a byly to féroví chlapi kolem třicítky a nikdo z nich neměl jedinou bouračku pak znám kluka jménem Karel a ten má Kawasaki Ninju a to je taky fér chlap je mu 28 let a nemá jedinou jizvu pak taky na učnák semnou chodil kluk ménem David a ten měl simpsona a koupil si Yamahu R1 snad to správně píšu neviznám se v motorkách ale to je jedno, byla to ER1 no bylo mu sedmnáct a neměl papíry ani na toho simpsna a samozřejmě první tři tejdny machr jak se na to balí holky a čtvrtej to na malý křižovatce neodhadl a při vjíždění do ní přidal moc rychlosti a mašina se mu postavila na zadní a hodil jí na bok pak když vezl plasty na střříknutí pozor jel bez světla ho s tím chytli policajti a šel do správního a zakázali mu řidičák na 1 rok a mastná pokuta a o tejden se s tím vysekal jako svine a ani nevim jak dlouho byl v nemocnici a ani nevim co všechno z něho daly zase do původního stavu, pak mám kámoše a ten má Fabii 1,4 mpi od otce měl decánko tuning bacha na to, a ten jí už 4krát rozstřelil jednou vlítnul na chodník kde naštěstí nikdo nebyl pak škarpa pak do návěsu a pak do avie většinou teda škoda minimální ale to nebezpečí???? a pokaždé to opět zpravil a ted tam chce nacpat motor z octavie teu 1,8ku 20 ventyl turbovej nebo co se tam montovalo a nebo koupit ocktávku s tim fsíčkem a jak to asi dopadne????? pak mám ještě jednoho kámoše co dostal jako první auto od tatíka Passata B4 a zbořil ho pak dostal luxus tuning Golfa GTI 3kovího s čiplou jednotkou lepšíma brzdama a bla a bla a bla prostě krásný auto a to hodil 3krát na střechu a pak si koupil Focuse 1,8 TDCI a to má taky čiplý na 130 koní co vy na to?? má ho rok a ani škrábnutí???. jak to napsat prostě chlapi co maj koule na správným místě nebalej kočky na hudbu a na sílu notoru a nefrajeří i když maj to nějaký promile i když v desetině a nepotřebujou lítat vždy 200 nebo 250 km/h tak nemaj tyhle věci zapotřebý a takoví hovada co jim je sedmnáct a koupí si R1čku tak to pak většinou dopadá blbě a synáčkové co dostávaj káry od tatíků hned co dostanou řidičák a ani korunou si na to nepřispějou ani neví kolik to auto stálo tak to dopadá taky blbě ale když si auto maj koupit ze svího tak to je hned jiná, je mi jedno kdo to je a jaký má méno na začátek všem favorita nebo šáde 120 a at se učej co to je řízení než sednou do Passata, Golfa, Fabie, BMWčka nebo medáka. Uvítal bych třeba zákon že určitej obsah motoru u aut můžeš mít až od určitýho věku nebo tak něco to by bylo hned mín mrtvejch. a neúmyslně zraněnejch. Do prd---le s nima floutci co machřej a choděj do solárka a na pedikúru při tom čtou časopisy o trend účesech a noví modě a dělaj si depilace nohou a rukou, nechci je házet do jednoho pytle najdou se i zodpovědnější ale tyhle typy nesnášim ty pak sou většinou rozstříklí na palubce nebo na svodidlech......

2009-03-30 01:13:29

sakra sem se nějak rozjel uf skoro sem odvařil klávesnici

2009-03-30 07:01:45

jo s tím souhlasím,hned po řidičáku do takových dvou let smět řídít auto do obsahu 1,4a tak do 70 koní.a ne hned auto s 200 kobylama

2009-03-30 08:07:32

bluberry: vsiml sis ze kupodivu na tuto problematiku mame stejnej nazor

Bobyk: souhlas dokonce i s tim obsahem ,ale ne do urciteho veku ,ale do urcite doby po ziskani ridicaku....funguje to tak na motorkach mohlo by i v autech (jen teda na motorky je to tim vekem omezeno a ne dobou...coz je skoda :( )

motorku sem se rozhodl si nekoupit, ikdyz to byl muj sen..pro jistotu , aby me to nelakalo sem si na ni neudelal ani ridicak (ted uz po ni ani moc netouzim...)

prvni auto jsem osedlal Forde fiesto 1.1 obsah a rok vyroby 1986 a s tim sem otloukl co se dalo :D :D (poprve sem pri couvani moc brzo zatocil a smuchlal si pravej blatnik o kamen, podruhe to dostal obrubnik v zatacce, dalsi obrubnik v podani pritelkyne , a pak sem lehce tuknul ve Znojme chlapka co zastavil na zelenou sipku doprava v pruhu ,ktery byl pouze pro tu sipku) po tom tukanecku sem si koupil mazdu 323C s motorem 1,5 a pak mx6.

š120 sem tedy vynechal ,ale myslim ,ze ta fiesta se tomu tak skoro rovnala. Duvod proc sem si ji nenechal byů ten ,ze na ceste Znojmo-Brno jela š120 s vozikem a jela asi 60km/h za nim jela zenska v mercedesu a jeli sme takhle asi 5 km a za tu dobu tu 120citku mohla nekolikrat predjet ,ale neudelala to. Takze sem si pockal az bude dloooouha rovinka a zacal sem predjizdet, kdyz sem byl na urovni te zenske v mercedesu tak se na me podivala a pridala. Zavrela mi misto mezi ni a tou skodovkou a protoze uz koncila rovinka a ja nechtel riskovat tak sem musel jit na brzdu a zaradit se zase za ni. V ten okamzik sme se rozhodl ,ze je cas koupit neco silnejsiho. Jinak mi ta fiestica stacila :)

2009-03-30 09:55:40

Nečtu vše, ale jsem jednostraně na straně motorkářů Je to opět jako se vším o lidech a když si koupíte ferrari tak s ním taky nebudete jezdit podle předpisů. To že někdo lítá 150 ve městě je debilita, ale mimo město? Už se to tu také myslím řešilo a já tvrdím, že kdo na motorce nejezdí nebo nejezdil to nepochopí. Motorka má lepší akceleraci, lepší brzdy, je menší tudíž se snáz vejde. To jsou faktory, které v autě nemáte. Druhá věc je, že člověk na motorce není moc chráněný a tudíž většinou když se vybourá tak to končí špatně. kolik je ale vybouraných motorkářů na vybourané závodníky v autech? Myslím, že plechovkáři jsou v převaze (pokud vezmeme v úvahu jen rychlost). Druhým problémem je také nepozornost řidičů v autech a to zaviní tak 40% nehod na motorce. Plechovkáři prostě tu motorku přehlídnou (nebavíme se o motorkách co jedou rychle, ale normálně). Pak jsou tu tací co neodhadnou rychlost té motorky, nedají jí přednost a prostě žijí vdomění, že to stihnou. To je ale chyba na obou stranách. Dnešním problémem je, že jsou motorky celkem levné a tudíž si je koupí každý debil co o tom nic neví a jezdit neumí. A hlavně nemají pud se to naučit, ale rovnou sednou na nějaký litrový dělo a je to. Z mé zkušenosti. Když jsme kupovali první motorku, tak stála honda cbr 600f cca 300 000,- a to to byla jetá předváděčka. Druhá motorka Suzuki GSX-R 13000 hayabusa stála skoro půl mega. Dneska ty motorky stojí nové polovinu. Takže když frajírek co má od rodičů penízky si chce něco koupit co jezdí líp jak ferrari, tak je to jasný, že si koupí pořádnou mašinu. Já jezdil na simsonu, pak na CBR 125 a pak na té hondě a to dost dlouho jen po letištích než jsem se odvážil sednout na hayabusu. A musím uznat, že rozdíl mezi 600F a busou je sakra znát a nechápu jak na to může sednout někdo kdo dříve nejezdil.

Tudíž na závěr jak bych to viděl já. Je to jako vždy o lidech, znám spousty slušných motorkářů, co si jízdu užívají - ano je to o rychlosti, ale když budete mít pořádné nadupané auto tak taky nebudet jezdit pomalu. Takže spíš bych problémem viděl mladíky (jako já ) co si koupí silnou motorku, ale to máte i u aut, takže prostě je to jedno a je to jen o člověku.

2009-03-30 10:02:09

A jak vidíte tak i na motorce prezentuji tento klub klubovým tričkem Jinak díky Hondzikovi za uvolnění dráhy na Mělnickém srazu, akorát příště by jí to chtělo o kousek delší

2009-03-30 11:04:55

Diakon. jo je to o lidech viz blbec david jak jsem psal 17 let, zkušenosti jen simpson, a pak hned litr R1čka yamaha a dopadá to tak že ani nevim kolik má dnes končetin?? a taky plno kluku co znám co jezdej aby se nezabyly ale tem je kolim té 30ky, já jsem jedil na pár motorkách jen jako spolujezdec papíry na to nemám ale jak říkáš je to o něčem jinym ten divnej strach a zvláštní pocit v žaludku když tomu kámoš pořádně naložil je krásnej, ale 4 kola sou pro mě furt víc jak kola 2.A s tím ferarim máš taky pravdu taky jsem vyzkoušel na dálnici kolik mi mazda jede a při 210 km/h jsem začal mít už strach a kdyby mi tam někdo vjel tak už tu ted asi nepíšu a na okrskách taky nejezdim 90km/h jak je povelené a když to jde jedu si víc do pohody a moje první auto byla šáde 120 a mazec to auto je neskutečný a pak favorit, a ted moje zlatá mazlinka, jak říká strejdda ,,,si z řidičovího hovna jen pára,,,, ale ten má naježděno kolim mega kilometrů po celí ovropě a dokud já nebudu mít najeto kolem 200 000 tak ani názor nezmění mám ten něco kolem 80 000 tisíc tak mám zatím co dělat a pořád se na rychlosti víc jak 200km/h necejtim a nejezdim víc je to jen o penezích a o zkušenostech a o vlstním rozumu, bohužel hodně lidí toho rozumu v tomhle směru moc nepobralo..

2009-03-30 11:55:18

to Diakon: Po dlouhé době se asi neschodneme, ale o tom to je a určitě se na mě zlobit nebudeš, ale nevím jestli bych sváděl 40% nehodovosti motorkářů na nepozornost automobilistů. Určitě za spoustu nehod může to, že je povinnost celoročního svícení, protože si pamatuji, že když to nebylo a někdo svítil, tak to byl buď motorkář a nebo někdo kdo jel rychle a tak už jsem jako řidič zpozorněl - nyní je motorkář jistě snadněji přehlédnutelný, ale o to více by měl motorkář zase zpozornět a nespoléhat na to, že si ho lidi včas všimnou.

Jak píšeš, že odhadnutí rychlosti motorky a nedání přednosti je chyba na obou stranách, tak s tím bych rozhodně nesouhlasil. Nezlob se na mě, ale když budu stát na vedlejší a někde na horizontu uvidím světlo a ke mně to bude 400 metrů, tak žiji v domění, že i když dotyčný pojede 150km/h, tak to stihnu bez problému - ovšem, když tam jede zalehnutý "dárce orgánů" co má na tacháku 280km/h, tak za případný karambol může jen a jen on a rozhodně bych to nesváděl na nedání přednosti v jízdě, protože nejsme na závodní dráze.

Každopádně co se týče mé osoby, tak jsem kdysi motorku chtěl, ale nějakého Choppera nebo Harley, protože mám asi velice rozvynutý pud sebezáchovy a stejně bych rychle nejel, protože bych za každým keříkem viděl srnku či zajíce jak mě vběhne pod kola. A jak Diakone píšeš - je to o lidech a také o vyježděnnosti - je mě jasné, že vítr ve vlasech dává pocit svobody a nádherného adrenalínu, ale pokud člověk nechce, aby byl nadosmrti mrzák či celá rodina mu chodila na hrob, tak vždy pojede tak, aby měl možnost něco udělat a né doufat, že něco udělá či neudělá jinej - hlavně spoléhat na sebe. Rozhodně nejsem proti tomu vyzkoušet si co motorka či auto jede, ale někde na letišti či závodní dráze a né na silnici.

Hezký den

2009-03-30 12:40:49

Blueberry: No co se týče svícení tak máš recht, na tom něco bude, na motorce jsme svítili vždy a to i když to nebylo povinné, pravda je, že jsem ale vždy svítil i v autě - jsem prostě lépe vidět. Ano motorkář by měl být pozornější než ostatní řidiči to máš pravdu. Ale to platí i o autě, když jedu v autě na dálnici 180 tak dávám daleko větší pozor než když jedu 130. Poznám to i na tom, že těch 180 dlouho jet nevydržím, nebo jsem z toho daleko více unavený. Motorkář by se tedy měl mít také na pozoru v tom souhlasím. Ale zase je to o zkušenostech. Pokud to někomu dává free pocit a že je králem silnice tak je na omylu. Právě že je více sevřený, protože dává daleko větší pozor. Co se týká třeba toho nedání přednosti. Vidíš světlo, vidíš motorku a řekneš si jede rychle a počkáš, nevlítneš jí tam na poslední chvíli. Tou rychlostí myslím třeba těch 150 jak sám píšeš, že to odhadneš, pokud tam někdo jede 280 tak je to magor. jenže spousta lidí má problémy odhadnout i tu blbou 90ku.

Ano chopper je jiná kategorie, ale to máš se vším, vše se dělá na kategorie. Silniční motorka je zase má kategorie, ale vím, že se na ní dá v pohodě jezdit podle předpisů, jak honda tak suzuki je na to dosti pohodlná, jenže dnešní litry směřují do čistě závodních strojů. Proto kdo na ní jede má pocit, že musí za každou cenu závodit. Já se na motorce rád pokochám i se rád projedu rychle, ale záleží na podmínkách a na všem ostatním. To, že za každým stromem vidíš srnku či zajíce je fajn, ale to platí i pro auto. A stejně tak jako se na motorce vysekáš kvůli srně či zajícovi se stejně tak můžeš vysekat i v autě. Lekneš se a je to. Sice auto je na tom líp, že o zajíce rozbiješ třeba jen nárazník, ale srnka ti zmastí auto už docela slušně. Na motorce máš zase tu výhodu, že se snáž vyhneš, či dobrzdíš. A co se týká té závodní dráhy - podívej se co lidí si na dny otevřených dveří jezdí zkusit co jejich motorka dovede a to buď do Brna či do Mostu, je tam narváno k prasknutí, ale kolik lidí se silnějším autem vidíš na podobné akci?

já prostě říkám, že to není problém skupiny, ale individuální, stejně tak bysme tu mohli řešit kamiony, taky věřím, že jsou mezi nimi slušní lidé a taky vidím že je tam spousta hovad, a to samé platí i o autech. Já prostě tvrdím a stojím si za tím, že to není o skupině jako takové, ale o člověku jako jedinci. Já bych totiž třeba zavedl, že pokud chce někdo motorku přes 130 kobyl, tak musí mít odježděné třeba 3 roky na slabší. Tím by se kompenzovala dnešní nízká cena motorek a alespoň trošku by se lidi naučili jezdit. hele znám dost lidí co v 18ti udělali papíry a dostali od rodičů třeba BMW M5, porshe a podobná auta - a co jejich životnost na silnici? Dnes jsou z těch aut vraky. A stejně tak to vidím s motorkou.

2009-03-30 13:06:20

to Diakon: S tím co jsi napsal nemám nejmenší problém

No a pokud se chceš rozpovídat o řidičích kamionů, tak nahoď novou diskusi - je to jistě ještě žhavější téma než toto v kterém debatujeme

doris  
Doris
2009-03-30 13:21:03

Já mám s většinou motorkářů vesměs velmi špatné zkušenosti, jejich často bezohledná a nenormálně rychlá jízda nepatří na veřejné silnice. Předpisy a rychlostní limity jsou pro všechny a kdo je nehodlá respektovat, ať táhne na uzavřený okruh a neohrožuje ostatní. Bohužel lidi se nedokážou umravnit a neznají míru, takže co s nimi, než udělat rychlostní limity a měřit jejich dodržování. Nedávno nás málem jeden takový floutek sestřeli, když jsme vyjížděli z vedlejší a on se odnikud přiřítil snad 180km rychlostí. I s obyčejným "slabším" autem se dá jezdit v obci stopade a víc, ale jsou prostě tací, co si to musí dokazovat za každou cenu a někomu tak zabijí milovaného člověka. Ano, když si někdo koupí silný a rychlý stroj, láká ho tento styl jízdy, ale proboha uvědomte si, že jste na veřejných cestách a máte respektovat pravidla, která platí i pro vás. Mi jedno takové bezhledné ho*ado už zabilo blízkého člověka takže argumenty těch rádoby závodníků považuji za nemístné a sobecké! Klidně mne za to odsuďte, na "inteligentní" názory na tomto DF už jsem si zvykla.

Plně se přikláním k názoru Blueberryho.

2009-03-30 13:54:56

DIAKONE : chci se te zeptat jako motorkare. Jakou brzdnou drahu ma motorka -treba ta tvoje a jakou brzdnou drahu ma treba tvoje auto? predpokladam ,ze u obou stroju mas brzdy v naprostem poradku.

At sem hledal kde sem hledal tak sem totiz nasel informace o tom ,ze auto v prumeru potrebuje na zastaveni ze stoklilometrove rychlosti 57m, kdezto motorka 80 metru. (to bylo merene na suchem a cistem asfaltovem povrchu- za mokra tento rozdil podle me bude mnohem markantnejsi)Pak sem take nasel informace o tom ,ze dnes se jiz delaji motorky s ABS a ze je tam brzdny ucinek mnohokrat lepsi...minimalne to vzdy tvrdil rozcileny motorkar, ktery psal do nejake diskuse, ale jiz nikde sem nenasel o kolik je tedy lepsi. Z toho mi teda plyne to ,ze motorka bez ABS proste NEMA lepsi brzdy a u motorky s ABS sem informaci o brzdne draze nenasel...cili nemuzu soudit.

Proto se te tedy ptam, protoze mas jak auto tak i vykonou motorku (kde teda nevim jestli s ABS nebo bez nej) jak je to tedy s brzdnou drahou.

reaguji tak na tvuj prispevek kouek vejs ,kde si psal ,ze motorka ma lepsi akceleraci, coz je pravda , lepsi brzdy-o tom pochybuju a ze se lepe vejde-to je tez pravda ,ale vice ji rozhodi vetrny tunel od kamionu a podobne...

dik za odpoved a prosim zadne spekulace...tech je na netu plno a k nicemu nevedou. Idel by byl pokud si to nekdy sam osobne meril

2009-03-30 14:28:13

To diakon.no tak téma na kamiony by bylo jistě opravdu nevičerpatelné jako asi tohle, ale diakon má pravdu v tom že se nejedná o partu jako takovou, motorkáři sou prostě motorkáři podle mě už maj taktak snížený pud sebezáchovi když jezdí po silnici a bejt motorkář a být slušněj dost by mě štvalo že mě srovnávaj k těm idiotum co si myslí že sou páni silnice, když vidim motorkáře co si to šine po silnici nějakejch 90 až 120 a je jedno jakou má mašinu tak si řeknu borec ten chce dojet domů, ale jinak si říkám šílenej magor, motorkáři sou to samí co my motoristi akorát maj jen dvě kola jinak si myslim že na obou stranách je magorú až příliš moc, jen motorkářů je mín jak motoristů a proto je to tak ožehaví téma.

to doris mě třeba motorista zabil strejdu před roky a teta musela sama vychovávat dvě děti nejhorší na tom je že to byl polda v civilu a tak se mu ani nic moc nestalo, a pak jí srazilo mého bratrance na přechodu auto a dodnes má problém s hlavou, výš nevybereš si kdo ti koho vezme jestly je to autobusák, řidič lokomotivy, motorista nebo motorkář, nebo třeba rakovina, ta si vzala zase mího dědu z tátoví i máminý strany, a co naděláš. tak jako tak je to nespravedliví. myslim si že odsuzovat motorkáře všechny!! kvůli tomu je hloupost, odsud nás motoristy ve statistykách sme zabyli už mnohonásobně víc lidí jak motorkáři,

2009-03-30 14:32:22

ja se velmi pobavil ,kdyz na nejakem sletu motorkaru pred nejakou vyznamnou budovou, nevim jakou se sjeli motorkari aby dokazali ,ze nejsou hovada. Cekalo se mam pocit na organizatora akce ,ktery tam priletel jako dobytek a vysekal se ...cili cela akce se rozjela a misto toho aby dokazali ,ze nejsou hovada tak se jim povedl presnej opak uz si nevzpominam na detaily ,ale vim na tuty ze se tohle stalo...

2009-03-30 14:56:00

cuir: No stačí se jen malinko zamyslet. podívej se na kotouče na mašině, přičti k tomu dva 6ti pístkové brzdiče na předku a čtyřpístkový brzdič na zadku, k tomu si vezmi váhu motorky i s motorkářem cca do 300kg, porovnej to s brzada na autě a s jeho váhou a zamysli se nad tím co jsi napsal. I na netu se píšou hovadiny, když porovnáváš brzdnou dráhu např. choopera tak je o dost delší až na dvojnásobek., nemůžeš srovnávat hrušky s jabkama. Jinak ty hemzy stylu tvého předchozího příspěvku si můžeš nechat, zajeď se podívat na jakýkoliv tuningový sraz kde si ubožáci i s těma největšíma plečkama musí něco dokazovat. Nevím zda si tím zvedají své ego či co. Já mám motorky rád a baví mě to a je to koníček, nemám to na machrování a zvedání ega jako někteří zde auto. Co se týká ABS tak je to kapitola sama pro sebe a tudíž to tu ani nebudu rozvádět, protože to by bylo na dlouho, má své výhody a taky spoustu nevýhod.

Doris: Díky za odsouzení celé skupiny, ale stejně tak jsou debilové v autě a stejně tak na motorkách to bys mohla vědět. Blbci jsou všude kolem nás ať už v práci nebo na silnici nebo zde na klubu, prostě jsou ale odsoudit za to celou skupinu?

Bobyk: Díky za názor, dost mě potěšil, je dobré vidět že tu ještě někdo má zdravý rozum. Máš pravdu, že je to ožehavé téma, když se někde zmastí motorkář tak je to hned ve zprávách, ale kolik se denně vybourá aut? Daleko víc. A pak tu máme zprávy typu TV nova kdy si najmou kaskadéry jen aby poškodili jméno skupiny a udělali si z toho skvělou reportáž. Proto jak říkám, kdo nejezdil a nezkusil, tak tady vůbec neví o čem mluví, to je jako s člověkem co nikdy neřídil auto a nemá papíry se hádat jak je nebezpečné jezdit v autě, je to úplně to samé.

Pro všechny: Fakt vám doporučuji se nad sebou zamyslet, jezdím na dost srazů a to ať už motorkářských a nebo automobilových. Stane se, že se na srazu občas někdo vypleskne, ale na motorkářském jsem toho nezažil tolik co na automobilovém - Mimoň jetoho zářným příkladem. A NIKDY jsem neviděl, že by motorkář sednul a jel nadranej na motorce, zato v autě jezdí 1/5 účastníků srazu. Také když je moto sraz tak se udělají sprinty, tam si lidi zajezdí a je to, zato třeba opět v Mimoni si ubožáci musí něco neustále dokazovat mimo dráhu - tak proč na ní nejdou když už tam jsou? Protože by v porovnání s konkurencí pohořeli, ale sami to jsou frajeři. Nemá význam se tu dále vyjadřovat, stejně si každá bude myslet své a bude se to tu akorát hádat, tudíž si tu vylejte vaši zlost vůči motorkářům, pobrečte si a bude zase dobře.

2009-03-30 15:16:14

Ještě jednou pro Cuira: Ještě k těm brzdám, nevím hodnotu ani Suzuki ani hondy za kolik má z 100 na 0, tato hodnota se moc neudává a tudíš tady nechci plácat blbosti, ale tvrdím to selským rozumem a praxí. Selský rozum vypovídá o tom co jsem ti napsal v přechozím příspěvku a praxe:

Kousek od nás je celekm dost velké letiště, s mazdou kde je koncová rychlost cca 160km/h brzdím na stejném místě jako s motorkou kde je rychlost u hondy 250km/h a u suzuki tak 270km/h. S motorkou do dobrďuji v poho a s autem když jsem naplno zabrzdil tak to je taky OK ale prostě vždy zkončím na stejném místě. Samozřejmě pokusím se ty hodnoty zjistit abych tu měl podložené info.

2009-03-30 17:07:53

diky ze to zjistis a pokusis se namerit realne hodnoty.

ČÁST PŘÍSPĚVKU BYLA VYMAZÁNA A TO Z DŮVODU NEVHODNÉHO A ÚMYSLNĚ URÁŽLIVÉHO OBSAHU.

http://tn.nova.cz/zpravy/...-na-protestnim-srazu.html

je jasne ,ze to tocila nova a je jasne ze pravda bude nekde uprostred, ale fakt toho ,ze jel bez helmy vypleskal se tam jako totalni zacatecnik na tom to nic nemeni. Specialne kvuli tobe sem si dal tu praci abych to video nasel. Aby si se nejprve pred svym vylevem citu a emoci zamyslel.

Duvod proc se mi nezda ,ze ma motorka kratsi brzdnou drahu je ten ,ze na auto dupnes a brzdis na max jak to jde, ale na motorce asi nejvetsi brzdnej ucinek dela predni brzda a tu kdyz zahamujes tak letis.. cili konstrukcne a vsim muze mit lepsi brzdy ,ale z hlediska pouzitelnosti a pudu sebezachovy asi nemuzes vyuzit na 100% jeji ucinnosti.

je jasne ,ze se nemuzou srovnat hrusky s jablkama, ale kdyz se vezme nejlepsi silnicni auto a nejlepsi silnicni motorka podotykam silnici a ne zavodni) tak tam uz se to srovnat da. Stejne tak jako kdyz vezmes prumernou motorku a prumerne auto. a to si prave myslim ,ze Diakone mas..mas prumerne auto a prumernou motorku. cili ses podle me nejlepsi clovek ,kterej to muze objektivne zkusit a napsat sve postrehy. Pokud to auto zadupnes a budes brzdit na maximum a s motorkou delas to stejne tak aby si neletel na zem tak potom podle me se da tohle vzit jako za slusny prumerny srovnavaci test. Budu opravdu moc rad kdyz to ve volne chvili zkusis. Opravdu me vysledek a konecna pravda a fakta zajimaji. DIKY

2009-03-30 17:34:00

Panebože to je zase témajá to radši ani nečtu....takové dlouhé tlachání....mě osobně nevadí,hold jsou slušní a hovada........Motorka je krásná věc,bohužel jsou mladí ,přesněji ti mladí co mají mašinu a neví co si můžou dovolit,a řidiči co je nemají rádi.....,ale motorkáři mě zas tak nevadí.



1  2  3  4  5 ......... 16