Fórum - Téma


Auto Palace Sporilov - zkusenost :((


Fórum Pokec všeobecný Auto Palace Sporilov - zkusenost :((




2010-04-09 19:57:35

Zdravim, pripada mi, ze stoji za podeleni se o zkusenosti v uvedenem auto salunu.

Kupovali jsme u nich nove auto Mazda2; bylo s uverem a prekvapenim byla nasledne cena garancnich prohlidek.

Cena jedne prohlidky byla cca. za 6500 Kc (u Mazda2 rv.2007) a to vymenili olej s filtrem a svicky

1. Olej predrazili na litru o cca. 300 Kc. Svicky na kuse o 100 Kc.

2. Dale stoji za zminku, ze za kontrolu, kdy vysledkem udelali zaznam do nejake digitalni knihy si rekli cca. 1200 Kc (1,8 hodiny). Kdyz jsme se ptali, co na aute delali, tak rekli ze se muzem jit podivat a ze to zapsali do te knihy. Zajimave bylo, ze auto vypadalo stejne jako pred prohlidkou.

3. Kontrola stavu karoserie prijde na 0,8 hodiny. Nedozvedeli jsem se, co tak dlouho na karoserii za tu dobu kontroluji.

Odbili nas univerzalnim tvrzenim, ze takto je to nastavene od vyrobce.

2010-04-10 09:46:53

No žádný div, takhle to chodí v autorizovaných servisech, platíš, ale mnohdy nevíš za co Mě teďko řekli, že nalezení závady je tisícovka až dvě. K tomu si samozřejmě rovnou v duchu připočítávám litr za diagnostiku, protože oni si ji určitě napočítají zvlášť, určitě udělají kompletní a to už máme tisícpětset Kč. Takže jenom za pouhé nalezení závady se dostanu na částku okolo tří tisíc. Plus samozřejmě díl a práce... Proto říkám, že jsou to vydřiduchové, nic jinýho a proto na garančky s...u (s prominutím). Olej koupim za litr, filtr za stopade a je to. K čemu platit někomu 6500? A všichi víme, jak prohlížejí karoserii, mnohdy vůbec.

Mě se značkové servisy, respektive výrobci hnusí svým jednáním a arogancí, se kterou si účtují za práci a díly, které zdaleka nemají takovou hodnotu a jejich rádoby kvalitní práce už vůbec ne. Kašlu na garančky, nebudu je živit. Ono stačí, že tam člověk musí s poruchami, když nikdo jinej nový auto neumí a navíc je člověk i tak naštvanej na jejich "značkovou" nenažranost. Vyměnit olej plus filtr, vzduchovej a palivovej filtr, doplnit náplně, vyměnit svíčky atd. dovede každej levnější mechanik či "domácí kutil" a tyhle díly vždycky v druhovýrobě jsou (tedy až na ty svíčky u poměrně nových vozů)

2010-04-10 11:05:52

No já mám taky Mazdu 2 (2007) a osobně můžu říct že já jsem spokojená.Jezdím do autorizovaného servisu v Mostě,kde jsem žabku i koupila.Cena jedné garanční prohlídky se mi pohybuje okolo 4000 až 6000 kč,záleží na tom co potřebuju ještě poopravit.Je pravda že některé věci mají drahé,ale s tím počítám .Platím si přece i značku toho zboží.Jinak s nima nemám žádný problém,kdykoli zavolám jsou ochotní a příjemní,což v dnešní době už umí málo kdo.

2010-04-10 12:13:24

tak za penize je ochotnej kazdej zj

2010-04-10 17:33:31

vubec se nedivím cenám servisu v dnešní době. Ono stačí si uvědomit že ceni jdou nahoru skoro všude, dřív si člověk zaplatil dobrýho dělníka za 200 kila na hodinu a dnes ho pod 300 stovky nesežene a když jo tak to bude ukrainec kterej tomu bude prd rozumět a zbastlí to jak jen to pujde ceny jdou holt nahoru a servisi taky zdražujou kdo je soukromník tak to asi chápe že minulej rok dělal za uplně jiné peníze než dnes. Co se týká cen v servisech za díly tak to je také normální protože třeba u saabu neorig díl např. kotouč stojí 1500kč a originílní díl stojí 2500kč ale originální díl vydrží mnohem déle a je nesrovnatelně kvalitnější a například jedno školení mechanika na specializovaném diagnostickém přístroji stojí kolem 30 000tisíc a školení ohledně brzd kolem 10000kč a nějak se to tomu servisu musí vrátit a s dnešní technikou kdy řídící jednotka hlídá brzdič a by se neodtahoval od kotouče a přitlačuje ho elektronicky na kotouč potřebuješ mechanika co má specializaci na diagnostiku i na brzdy a výcvik takovýho mechanika stojí kolem 40 000kč takže se stím musí počítat ano brzdy na starší vozech si umí udělat každý kdo má hever a nějakou tu zkušenost ale nezná pravidla kolem toho ví jak to udělat ale neví proč se to tak dělá a sám znám těhle výměnářú plno ale když se ho pak zeptám a víš k čemu je tohle tak jen mlčí a kouká a nemluvím tu o mercedesech nebo bavorácích tuhle technologii využívá např. už i renaul Scenic. Sečteno pottrženo ceny jsou možná někde přemrštěné ale v orig. servisech člověk plaatí za profesionalitu a zaškolené mechaniky který používají pytle na sedačky myjou si ruce každejch 20 minut a práci rozumí a taková práce něco stojí. A rád jí zaplatím. Nebo si koupím starou plečku za 100 000 tisíc kde nic z toho píšu nehraje roly a opravím vše sám ale u nového auta se nesmím divit když si kupuju nové auto tak snad mám peníze i na jeho servis a dopřeju mu kvalitní olej který stojí i o 300kč na litru výc a profesionální servis.

2010-04-12 00:16:16

hodinovym nakladum techniku a cene za original diky rozumim. je pro me nehoraznosti, kdyz za stejny olej a svicky si reknou o 100% navic nez jinde, jak pak zjistim.

To je o nastaveni duvery. Takovou cenu pak povazuji zlodejnu.

2010-04-12 00:20:05

S mazdou az takovy problem nemam. Auto mi to pripada docela dobre.

Jen me "prekvapuje" nastaveni cen v salunech. To beru jako dve ruzne veci.

Pripada mi, ze saluny prave tu mnohdy dobrou zakaznickou zkusenost se znackou vyuzivaji k neskutecnemu predrazovani souvisejicich sluzeb.

2010-04-12 11:00:45

No tak s tím souhlasím,ceny jsou přemrštěné a někdy úplně zbytečně vysoké,ale co má člověk dělat když má auto na leasing a leasingová společnost vyžaduje že po dobu leasingu budu pravidelně provádět garanční prohlídky v autorizovaném servisu???Nezbývá mu nic jiného než jen smutně přihlížet a zaplatit.

2010-04-12 14:14:38

garančku ůžeš dělat i v neautorizovaným servise,aniž by ti padala záruka na auto

2010-04-12 14:18:06

To je sice hezký ale nemám nikoho komu bych natolik věřila a měl nějaký servis.

Nesvěřím jen tak někomu svojí žabici.

2010-04-12 14:28:20

auto palace je podobnýma "story" vyhlášená ... bohužel. Spousta lidí už bylo nespokojeno, i na tomto klubu se spoustu stížností na palace řešilo a zabývalo...

Asi se vyplatí skutečně jezdit jinam

2010-04-12 15:18:32

Zkuste jiné salóny, možná budete překvapeni. Vždy je to o lidech. Jinak samozřejmně ty hodinové sazby jsou předepsané od výrobce. Ale radši dám někomu 2x tolik, když ví kam šáhnout než někomu do garáže co bude nad závadou laborovat týden. Servis nejsou jen ty peníze, co se zaplatí ale i ty náklady kdy není auto k dispozici.

2010-04-12 19:10:28

Taky mám jednu zajímavou příhodu s Autopalace Spořilov.V letech 1993-4 jsem byl zaměstná u firmy,která měla několik Mazd od tohodle prodejce.Na jednu garančku jsem jel já jelikož šéf neměl čas.Auto si převzali a poslali mě ať si jdu dát někde něco k jídlu.Tehdy nebylo kam a tak jsem se plácal kolem srvisu.Auto stálo na dvoře odkud jsem na něj celou dobu viděl.Stálo tam cca 3 hodiny a pak mi ho vydali s tím,že byla provedena garančka.Dodnes jsenm nepochopil jak to mohli stihnout s výměnou oleje a svíček,když se auto nehlo.Takže garančka byla provedena pouze papírově.

2010-04-13 11:59:34

Zajdo,Zajdo!,to Ty nevíš že Majda ja tak skvělý vůz že mu stačí jenom papírově garančka?!

2010-04-13 15:07:08

pravda, nejvic taky vadilo, ze neumeli objasnit, coze vlastne v ramci garancky udelali (pri kazdem dotazu se odkazali na predpis od vyrobce), kdyz olej a svicky jsme si stejne platili zvlast a navic je neskutecne predrazili.

2010-04-13 15:08:51

jojo, takhle presne to vypadalo. Kdovi, jestli vubec vymenili ten olej a svicky?? :((

2010-04-13 15:10:31

diky, a jak je mozne zjistit, pres ktere neautorizovane servisy ?

2010-04-13 15:14:07

to neonka: no je prave otazka, zda leasingovka vyzaduje garancky v autorizovanem servisu a nebo garancky, ktere jsou od servisu, ktery ma autorizaci ke garanckam? Pokud by stacilo to druhe (servis s autorizaci), tak je pak jen otazka, kde se da list tech ne-salun predrazenych servisu sehnat a clovek muze byt spokojen za nizsi cenu. :)


Odpovědět