Fórum - Téma


Auto Hruška Ostrava - nebrat !!!!


Fórum Technický koutek Auto Hruška Ostrava - nebrat !!!!




2015-10-12 07:34:43

Mazda Hruska Ostrava - letos o prazdninach. Mel jsem podle diagnostiky 3 lidi praskle tesneni pod hlavou. Koupil jsem ho u nich, protoze nemeli cas to udelat, nakonec ho nemel i nekdo jiny a jim se uvolnil termin. Dal jsem to k nim. Vymenili chladic s tim, ze to bylo na tuti tim. Tesneni pry zpet nevezmou, ze ho vezmou do komisu. V patek jsem auto odvezl a v pondeli jsem byl zpet, nebot to chladicem nebylo... Vzal jsem si zpet tesneni a jel to opravit do k Mikušovi do Palkovic, kde to rozebrali a zjistili, ze je praskly lehce pist a tedy tesneni fouklo, tak jak jsme spravne diagnostikovali uz pred Hruskou. Po servisu jsem chtel proplatit kapaliny, ktere maji asi 4x drazsi nez obvykle,ale kt jsem hlavne musel dat do auta znova. Prej je jim lito, ze to neopravili, ale je to muj problem.Druha soubezna oprava pak byla, ze mi blbne obcas dalkovy ovladac s tim, ze mam novou baterii.Vymenili za 300kc baterii (100 baterie, co stoji 10kc a 200 prace - asi dve minuty), samozrejme se nevyresilo nic..Muj problem opet, ze jsem si to mel hned vyzkouset (sice nevim jak mam vyzkouset, ze blbne obcas elektronika v ovladaci...). Pominuli to, ze chladic mozna ani netekl a chteli asi 9t, tak se jim vyhnete obloukem. Clovek se muze splest, ale porad rikaji, ze jsou drazi kvuli kvalite. ....

2015-10-12 18:59:01

jj,to mi je líto a jen to potvrzuje,že u nás servis,nejenom mazdy je u nás krádež za bílého dne!je to vždy o individuálním přístupu,ale to co se děje v servisech i autorizovaných,je svůj kšeft,zdechlost,arogantnost atd.....na takové paskvily platí jen konkurence typu autopalkovice pan Mikuš.více takových autoservisů,zaplaťpánbůh,že jsem při hledání dobrého servisu tady na fóru na něj narazil a teď již z vlastní zkušenosti vím,že je dobrý ,velmi dobrý servis a většina budižkničemu mu nesahá ani po kotníky!mám diesl mazda cx7-a již dvakrát u něj servisováno.nemám důvod dělat někomu reklamu a ani bych to nedělal.prostě jen zvláštní zkušenost.

2015-10-12 19:01:00

jj,to mi je líto a jen to potvrzuje,že u nás servis,nejenom mazdy je u nás krádež za bílého dne!je to vždy o individuálním přístupu,ale to co se děje v servisech i autorizovaných,je svůj kšeft,zdechlost,arogantnost atd.....na takové paskvily platí jen konkurence typu autopalkovice pan Mikuš.více takových autoservisů,zaplaťpánbůh,že jsem při hledání dobrého servisu tady na fóru na něj narazil a teď již z vlastní zkušenosti vím,že je dobrý ,velmi dobrý servis a většina budižkničemu mu nesahá ani po kotníky!mám diesel mazda cx7-a již dvakrát u něj servisováno.nemám důvod dělat někomu reklamu a ani bych to nedělal.prostě jen vlastní zkušenost.

2015-10-12 19:04:04

lacocolor: jj ja to dal nakonec k nemu, mam stejny auto i motor...

davam mu radeji vic na hodinu a dily si dodavam sam. nejak si je umim sehnat mnohem levneji a to je uz ma mnohe levnjesi nez Hruska. Jeste byla dobra zkusenost, byt drobna s tema v Hlucine

2015-10-12 21:41:03

Nevím co na to napsat... mam na autorizaky podobnou zkusenost, ale dle mého skromného soudu jsi se nezachoval také správně.... Pokud u Hrušky něco udělali a bylo to špatně, měl jsi trvat na odstranění závady a vrácení nákladů za práci (nový materiál, který Ti namontovali si necháš v autě)... Je to pořád dokola.... Dokud není odstraněna závad se kterou jsem tam poprvé přišel a chtěl jsem ji opravit, tak jim tam to auto nechám.... a klidně si budu stěžovat i v Praze nebo na evropské centrále.... Já třeba už téměř týden čekám až mi z AutoPalace zavolají, kdy by se jim hodilo abych přišel na záruční opravu, kterou jsem zadával přes ten jejich online portál na netu.... uvidíme... :-D

2015-10-12 21:58:43

Tak to bych nejezdil nidky. Oni nabidli pokracovani opravy, ze tedy nyni udelaji to tesneni jak jsem chtel. Ale jakysi Dokoupil nebyl schopen spocitat cenu a hazel ruzne cifry a byl asi na dvojnasobne cene jak kdyz jsem zavolal do tech Palkovic

2015-10-13 15:43:57

panangel: Pořád si trvám na svém... Dle mého soudu jsi udělal chybu.Nechci hájit žádnou stranu, protože mám sám s autorizáky velice špatné zkušenosti. Nepracuju v automotive ani jiných navazujících procesech (logistika, apod.)

Nemůžeš srovnávat ceny autorizáku a pana Mikuše z Palkovic. Pan Mikuš je OSVČ, kdežto autorizák je S.R.O. Každá forma podnikání má své nároky a tudíž Hruška si v hodinové sazbě rozptýlí náklady na mzdy, energie, zázemí, atd. oproti tomu p. Mikuš vydělává vlastně de facto sám na sebe. A ceny náhradních dílů jsou také jiné z toho důvodu, že i když je nakoupí dejme tomu za stejnou cenu (nebo Hruška za nižší), tak u Hrušky je to ve 100% případů originální díl (pokud si na sebe nevezme riziko že namontuje neoriginál) a drží na ně záruku... a v případě, že by se do dvou let nějak pokazil, ve většině případů Ti vymění díl za díl (uložený kapitál) jen aby měli od toho protivnýho zákazníka pokoj... Další věc je to že v rámci záruční lhůty (dneska u Mazdy 3 roky) Ti de facto musí cokoliv co reklamuješ opravit nebo vyměnit zadarmo (a ten kdo jim tyto práce platí je další jiný zákazník, který už záruku nemá a kupuje originální díly....)

A tudíž zlaté pravidlo: Pokud chci něco někde opravit, tak sepišeme zakázkový list, a proběhne oprava. Pokud ne, tak reklamuji a čekám až bude opraveno. Pokud musím reklamaci urgovat, automaticky dávám do kopie vedení na centrále v Praze....

Ty už ale asi záruku na své vozidlo nemáš (bohužel nemáš vyplněný profil, tak jen hádám) a tudíž se rozčiluješ nad věcí (cena, rychlost opravy, komunikace....)., která je většině ostatních lidí zcela známou skutečností (a podle toho k tomu i přistupují).

2015-10-13 15:57:50

Ahoj, chapu, te ale nesouhlas. Ma mazda je 2010. Zminovany Mikus ma 3 mechaniky a sam dela mechanika a prejimaciho technika, takze administrativne urcite nema takove vydaje. K zakazkovemu listu. ten samozrejme byl na to, ze se ztraci voda! oni vyresili tim, ze vymenili chladic, jestli to bylo treba menit, nebo ne uz dnes nezjistim, ale neudelali co meli a tedy jejich filozofie je dnes takova, ze chladic byl taky spatny a mysleli si , z eto staci. Nezpochybnuji chladic, chtel jsem jen ty kapaliny. K dilum: zde se pletes: ty reklamace jsou pro ne job, nebot ty jim samozrejme proplati importer a to jak dily, tak praci, takz eneni duvod, pak natahovat jine zakazniky. K orig/neorig dilum pak jen toliko: Tesneni pod hlavu jsem dal orig, chladic, kdyby netvrdili, ze to je tim a ze to spravi do druheho dne (odjizdel jsem do Nemecka na vikend na zavody a bylo to fain v 38stupnich bez klimy (ono si ji to samo radeji odpojovalo, kdyz bojovalo s vodou s vozikem 600km tam a zpet), tak jsemtam dal urcite neoriginalni, nebot ho mam asi za 40% ceny a za normalnich okolnosti to auto prezije i neorig. Otazkou co je neorig dil. Kdyz dam stejneho vyrobce a stejny dil, ktery dava prvovyrobu, jen tam neda logo Mazda, tak je neor, ale ma horsi kvalitu? Do zavodniho auta davam desky Delphi a ver, ze urcte nejsou urceny vyrobcem a do AP je original asi nedavaji. Vydrzi mi asi 20 zavodnich hodin.... za 600,-Kč.... K poslední tvé vete, ze jsou drazi kvuli kvalite: Kdyby se k tomu postavili celem a proplatili ty vyhozene kapaliny, tak na mne vydelali v budoucnu 100x vice, nez tady timto jednanim, nebot bych si rekl, ano to je ten duvod. Jinak zpet k Mikusovi, delaji mu tam kluci co odesli z autorizovanych servisu, takze v cem bude kvalita rozdilna?

2015-10-13 17:00:16

bulhar76: tak nějak.autorizák je jedna velká ždímárna.(viz včera článek na novinkách cz).90%zákazníků je nespokojeno.v autorizáku vám nevyměni podložku,oni vám vymění komplet,i se šroubkem a matičkou.kdežto v dobrých servisech vám řeknou ,že stačí jenom ta podložka.a to je ten základní rozdíl..a často to nejsou v rozdílech stovky,tisíce,ale někdy desítky tisíc.


Odpovědět