Fórum - Téma


Alfa a jiné vozy na Mazdaclubu??


Fórum Pokec všeobecný Alfa a jiné vozy na Mazdaclubu??



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-09-22 20:35:28

Tohle Ti můžu vesele rozporovat, v mém okolí jezdí či jezdilo pár rencků a všichni majitelé byli spokojeni

2010-09-22 20:40:57

to že je majitel spokojený neznamená že auto neni šrot. kdo někdy viděl jak se ty auta skládaj, tak by si to v životě nekoupil. a z fleku ti tady vyjmenuju 30 servisů kam francouzský auta nesměj.

2010-09-22 21:08:19

No vidíš a já mám za to, že právě v první řadě jde o spokojenost majitele, zvláště, když ty servisy nepotřebuje, tedy krom pravidelných provozních návštěv.

Taky můžu říct, že jsem zažil, jak v mém servisu nadávali na Japonce, když se drbali s předníma brzdama na mé 323.

Hold páni jsou vysazení na koncern, ale vždy mi opravili co jsem potřeboval

Každopádně tato pře nemá moc smysl, jelikož je to hodně subjektivní. A pojem spokojenosti je velice relativní

2010-09-22 21:25:18

Problém s Italy je, že jsou náchylný na kvalitní a hlavě včasný předepsaný výměny. Prostě když máte vyměnit olel tak to udělejte a neodkládejte to. Když máte udělat rozvody tak to udělejte. Když to neuděláte podělá se

Já to vše dělám poctivě a spolehlivější vůz jsem v životě neměl. Fakt jsem naprosto spokojenej.

Teď jsem si vybíral skútr a nechtěl jsem nic jinýho než itala, takže si jedu zítra pro Aprílii

2010-09-23 14:03:10

Tak asi z toho vyplývá, že záleží na člověku a ne na autu:-D Auto je udělaný dobře... ale můžou za to lidi:-D Citroena máme doma a když jezdi je to dobrý. Ale jak na něm máme něco spravovat tak všechno plastový, výfuk drží na plastových držákách a všecko je tak debilně udělaný jak Franto drž to já jdu na pivo. Taťka pokaždý nadává jak ďas. A zase strýc si vždy vychvaloval volkswageny jak sou to luxusní spolehlivý auta. Až si ho koupil, tak změnil názor, protože ten jeho byl fakt dojebanej. Pořád se tam něco kazilo. Takže se shodnem na tom pánové, že prostě je to kus od kusu a že záleží na tom, kdo to auto měl před tím. protožeee jinak fakt nevím :-D

2010-09-23 21:14:17

s tímdle se nedá než souhlasit

I když auto bude postaveno mega precizně, tak se stejně najde někdo, kdo ho pošle do kytek

2010-09-24 00:06:17

jj. je to tak... (až na Francouze, to jsou shity všechny)

2010-09-24 06:16:18

bra reakce:D

2010-09-24 08:24:26

no, mi příjde taky v pohodě, hlásit se k mazdě...i když ji "zrovna nemám", ale značka mu něco říká Hodně "členů" nemá v profilu vůbec žádné auto...to mi příjde víc "ujeté".

Ale co, i tady platí bod č.1

2010-09-24 08:53:52

to Slity: Tobě frantíci museli asi hodně ublížit, že Ti tak leží v žaludku

2010-09-25 00:49:08

ja si svoje auto do profilu klidne dam, ale to tady bude o milion vic kecu nez kvuli Alfe.

2010-09-25 11:11:55

Píše se tu pořád dokola, jaký jsou to Frantíci shity, ale nedozvěděl sem se proč? Jaký s nima máš Slity zkušenosti?

2010-09-25 13:51:48

Frantíci autíčka dělají jen do pohodlí. U vnitř luxus, ale to je vše. Taková renault laguna 1.9 cdi nebo jak to oni označují tam se pokazí turbo snad každých 35 tis km. Zajímalo by mě co tam dávají za značku, ale asi budou mít své vlastní. Ale z vlastní zkušenosti co mám, např na našem citroenu se ve 100 tis km. dojebala převodovka. Začaly foukat vstřiky a ještě jsme měnily spojku, nic nic nic a najednou konec Tohle se spravilo a pár tisíc na to mamině praskla pravá pružina na tlumiči. Takže zajímavost, ještě že ten kus co upadl nevlítl do řemenů. To by bylo taky nadělení

2010-09-25 14:51:30

laguny maj krom jineho jeste prima elektriku, hlavne startovani...

doris  
Doris
2010-09-25 15:07:09

Tak tak, frantíci jsou kapitolka sama o sobě. Elektroniku neumí, to je největší problém, protože ji je v autech čím dál víc. Praskání pružin není žádná výjimka, defekty turba taky ne.... Dokonalým ukazatelem nekvality těchto aut jsou dnešní vozy od Nissanu, který se bohužel spojil s Renaultem a převzal i veškeré jeho neduhy. Z Nissanu už na těch autech zůstal jen znak na kapotě, kvalita a dobrá pověst předchůdců jsou již ty tam..... a spolehlivost se posunula na dno tabulky. Mechanik, co tato auta opravuje, mi to už mnohokrát potvrdil. Takže vliv francouzského výrobce je zde velice negativní. Tolik můj názor.

2010-09-26 12:58:49

Já bych spíše řekl, že je to obecně o snaze ušetřit kde se dá. Vy sami zde, co máte zkušenosti s X mazdami se shodujete, že jejich kvalita konce 90. let jde do kopru.

Je to logické, vyrábí se čím dál víc aut a tudíž výrobci potřebují, aby si lidé kupovali nová ideálně co 3 maximálně 5 let.

Bohužel je to tak

A jak píše doris v jiném vlákně, auta jsou čím dál složitější a přímá úměra v tomto platí dokonale. Čím víc částí a složitostí, tím se toho může víc pos***.

Rencek má hold tu nevýhodu, že se snaží dávat do aut různé "luxusní" fičury a přitom zůstat na lidových cenách .

Ale jak psal víše.

Z blízké zkušenosti jsou majitelé Renaultů spokojení. Kolega má 10-let starého Scenica 1,9TD asi 5 let a ještě s ním problémy neměl. Otec měl dříve 5 let stejného Scenica, teď má předchozí model přibližně 3 roky a s oběma je také spokojen.

Já jdu příští rok do Civica, 1,8 i-VTEC, a jsem dost zvědavý, zda vydrží plánovaných 10 let.

2010-09-26 17:11:07

Noo já třeba z Renckama mám špatne zkušenosti, protože jsem vlastnil jejich 2 auta a ani jeno nenaplnilo moje očekávání, aneb pořád nějakej problém. Podle mého slabší článek z Frantíků. Tak jo, ale co třeba PSA? Dneska je jejich kvalita také pryč, dle mého názoru benzinové motory nikdy neuměli.. Ale pro přiklad P205 s naftou dokázal lehce pokořit půl mega bez problému, mohl pokračovat vesele dál, ale co je nejdůležitější, o nějaké korozi nebyla řeč. A nebyla to jen tahle "dvěstěpětka".... No třeba Nissany z 90.let dobrý auta bezpochyby jsou, ale co z toho dnešní spotřebitel má, když jsou všechny sežrané korozí skrz na skrz. A rezne všechno, zespoda to většinou vypadá hodně zoufale. Jestlipak ses Doris ptala těch, co opravujou tyhle káry? Nic tam většinou nejde udělat normálně, když povolíš 5 šroubů z 10, tak je to na medaili a tak dále... Myslim to tak, že pokud chce někdo servisovat tyhle skvosty, bude jeho nejčastějším nářadím autogen, hrubá síla, 5 druhů palic a v neposlední řadě pořádná flexa. Tvá Primerka je v krásném stavu, ale kolik takových je? 1 z 1000? Pořád se tu píše, jak Nissan dědí z Rencka ty horší věci, ale proč ne ty lepší? Například u vozu X-Trail T30 starého pár let už není ve vetšině případů možné seřídit geometrii na zadku díky totálně zarezlým excentrům, ale u konkurenčního Rencka RX4 ještě staršího to jde samo. Ale to jen pro příklad. Dál např. Primera P12, kterou mnozí označují za francouzské auto moc věcí z Francie nemá (možná něco od elektriky, s Lagunou společné zadní brzdy a naftové motory)... A přesto je to dokonale nepovedené auto, ale na někoho se to musí přece svést..

Další kapitola turba.. Dle mého názoru je má většina automobilek od předních výrobců jako jsou třeba Garett, Holset, IHI, atd... A proč by turbo neodešlo, když většina řidičů dnes jezdí jak o život, motor točí hned za studena, pak ho brousí x km po dálnici, zastaví a ihned vypne motor... Já osobně neznám nikoho, kdo turbo nechá 1 -2 minuty poctivě dochladit po jízdě. Jak za tohle může nést zodpovědnost automobilka?

Každý má svůj názor, ale nedovedu pochopit, že někdo někde něco slyší a hned je to největší plečka, i přesto, že to viděl maximálně na obrázku. Já osobně nedokážu říct, která automobilka má, nebo měla kdy navrch, vždycky jeden uměl lépe tohle a druhý zase tamto a kdybych si měl vybrat, co teď vzít, tak vůbec netuším. Proto sem rád, že se jakž takž točí moje stará kára a dokud se točit bude v rozumných nákladech na opravy, zůstane u mě.

2010-09-29 13:48:53

Je vidět že Alfy nejsou tak hrozný

2010-09-29 15:05:33

to ReznikCZ: Jak píše Hory výše, je to přesně dle pořekadla: "Jak se do lesa volá..."

Ikdyž samozřejmě některá auta jsou více některá méně blbuvzdorná

2010-10-03 13:12:57

Italskej cigán má design ,ale je to sračka jako frantík


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6