Fórum - Téma


Alfa a jiné vozy na Mazdaclubu??


Fórum Pokec všeobecný Alfa a jiné vozy na Mazdaclubu??



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-09-21 10:58:43

Ale Civic bude končit nebude splňovat Euro 5

2010-09-21 11:00:58

k Giuliettě: Cena vs. výbava je dle novinářů velmi přijatelná (a to nepočítají slevy na skladovky) . .Mimo to na okruhu fakt držák i na 16" základních kolech . .Jediný co mi na okruhu od Alfy fakt nesedlo a přirovnal bych to ke katastrofě je Brera a Spider

2010-09-21 11:29:19

to Reznik: To už mám ověřeno přímo od Hondy. Na rok 2011 zůstávají 1,4 a 1,8 benzín, ty jsou homologovány i na Euro5, bohužel končí 2,2 nafta. Z benzínu končí jen Type-R s 2,0 benzínem, resp. tento motor neprojde Eurem5. Co se Civicu týče, tak jsem spíš zaslechl nějaké zvěsti o možném faceliftu v příštím roce, poslední byl 2009. Sice už docela přesluhuje, jelikož první šli do prodeje 2005, ale údajně díky stále výborným prodejům tyto plány byly o rok posunuty

Co se Giulietty týče, nevim. Základ ceníkově někde na 470 000,- a to budu mít Civica v téměř v plné výbavě, navíc Alfa dost vyleze na příplatkové výbavě, bohužel mají trochu přístup ala BMW. Otázkou i je, jak budou vypadat ty malé turbomotory po 100 000km.

Bohužel pro Alfu, u mě vítězí Civic i z pohledu vyšší praktičnosti a přeci jen i o dostatečné ozkoušenosti na trhu.

2010-09-21 11:36:44

Myslím že nemůžeš srovnávat Civica s Julčou (jiná velikost a třída) Julie je o moc větší. . Turbomotory taky nevím s tou spolehlivostí a co se týče Civica myslel jsem že mluvíš o Type R, který jak píšeš bude končit.

Jinak základní motor Jůlie je 1,4T s výkonem 135 koní což je na základ dost(a výbava je též dostačující) pro zákazníky co chtějí více ušetřit je tu Bravo od Fiatu (a asi si s Jůlií nesmí lézt do zelí)

s Civicem jsem nejel ale jeví se mi jako parádní auto a sklopná sedadla tak že tam narveš kola do zadu je perfektní nápad . . .a spolehlivost? Honda je Honda přeci a k tomu V-tec . .Jen nechápu konec 2,2 nafty co bude místo toho?

2010-09-21 12:12:05

No jak se to vezme. Jako člověk co si plánuje koupit nové auto samozřejmě porovnávám auta, co mi padnou do hledáčku, takže ano srovnávám je, subjektivně

Netvrdím, že bych je chtěl srovnávat obecně, ikdyž obě patří do nižší střední třídy, Alfa má přeci jen jakýsi punc luxusnějšího auta. Každopádně je to srdcovka

Jestli se nepletu tak Julča dostala 1,4T motory v provedení 120 a 170kobyl. Co nechápu je fakt, proč nedostala silnější provedení 1,6JTD (jen 105k ), případně i třetí civilní benzín někde na úrovni 140 - 150k.

1,8TBi nepočítám, to je přeci jen trochu někde jinde

Ale bohužel, právě na výdrž turb u koncernu FIAT jsem v poslední době neslyšel moc chvály, autorizovaný servis řekne, že motor s 60 000km je už starý Tomu se s 225 500km jen směju

Zadní sedačky u Civica jsou něco geniálního, narveš tam 2 kola, pořád máš 400L místa v kufru a nemusíš se bát, že utrhneš střešní nosiče

p.s.A co Ty, naprostá spokojenost s Passat-killerem?

2010-09-21 12:31:29

Passat-killer Pěkný přirovnání . .po 47tisících kilometrech jen chvála a radost(běžný provoz i okruh i alpy v zimě) . .první benzinová co jsem měl moc žrala a tahle co mám po chipu jede fakt parádně (moc jsem to nezajížděl) . . .brácha měl na Mitu 155 koní 1,4T chip na 170koní a 50tis. km bez problémů a honil to jak něco a ani olej to nežralo z 0-100 za 7,4

2010-09-21 12:57:15

159 = Passat-killer

Já měl za to, že jde už o docela zažitý neoficiální název modelu

Tak ona 3,2 V6 si hold něco asi vezme a navíc Alfa je dost těžká.

2010-09-21 16:09:40

tuhle sem koukal na top gear. Brera proti rx8.rozdíl na kolo 7 vteřin ale hlavně ta jízda a podvozek brery.nedotáčivý a houpavý.

2010-09-21 16:14:22

jinak julča se mi hodně líbí.to se alfině povedlo.jinak bych si ji nekoupil ,nelíbí se mi alfy vevnitř

2010-09-21 16:18:46

Ten díl jsem viděl, fakt pěkné.

Ale jestli se nemýlím, tak tam byla Brera s motorem 2,2 JTS což byl v dané době nejslabší benzín co do ní dávali, nahradili ho myslím o něco silnějším Turbomotorem 1,8 TBi, takže by to mohlo být i svižnější.

Pa je tam rozdíl ve váze, Brera má cca o 100kg víc a hlavně přeci jen je to předohrab vs.zadohrab

Zajímavé by bylo, jak by si tam vedla Brera 4x4 s benzinem 3,2 V6 nebo 2,4 JTD

Ale na celém tom srovnání byla nejlepší, jak tam Tétéčko dělalo defakto jen křoví :-D

2010-09-21 18:43:40

tak 1750 kilo 2,4JTDm 4x4 je znát ale nic hroznýho to není . .ale Brera je moc houpavá ale zase pohodlná . .a to křový to bylo dobrý . .jak prý resumé všichni by si koupili Breru ale nikdo by jí známejm nedoporučili

2010-09-21 22:56:35

Tak oni kluci z TopGearu jsou v pohledu na Alfu dost rozpolcení, hrozně se jim líbí, ale bojí se její ne/spolehlivosti

2010-09-22 16:42:59

Pověst Alfy jako značky je právě to, co mě od ní odradilo...

Není motor 2.2 JTS, který se dával do AR 159, náhodou původem od GM? Tohle mám zafixované v palici.

2010-09-22 17:54:48

Pověst alfy :-D he.. pověst všech italských aut je hrozná:-D a díky čechům, kteří to říkají si je můžeme kupovat tak levně oproti jiným značkám :-D Italsky auta byly vždy synonymem rychlosti a sportu. Takže nějaká výdrž o 500 tis km. se může nechat jen zdát. Kdybych měl v ty době, kdy jsem si kupoval mazdu víc prachů, určitě bych šel do lancie, nebo do alfy. A auta od koncernu, nevím proč to taky tady hafo lidí pohoršuje, není auto jako auto :-D Jeli jste už někdy 4.2 nebo 6.0 TDI ?? to se muže jít kdejakej japonec tak akorát zahrabat.

2010-09-22 18:17:30

"pocit radosti z jízdy" to je u trochu jiný značky.

2010-09-22 18:33:01

No jo, jenže ta "pověst" italských automobilů se nějak vybudovala že? No a jelikož je špatná v podvědomí lidí už dlouhá léta, bude to tím, že prostě italská auta trpěla z velké části nekvalitou... Dnes už to Italové jen tak nedoženou a musejí se pořádně ohánět, aby vůbec vydrželi na trhu, ale co hlavně, aby získali důvěru potencionálních zákazníků... Ta se těžko získává zpět. Co naplat, že jejich auta měla spíše "sportovnější" (tomuhle slovu se u osobních automobilů vyhýbám, přijde mi docela nemístné) potenciál, když to chvíli jezdilo jako raketa a pak se to sypalo a auto šlo nakonec z domu protože málokdo měl to srdce, respektive nervy věčně stát s otevřenou kapotou a prázdnou šrajtoflí...

Např. alfa 159 se mi líbí, je to pro mě designově originální auto s duší, jak se říká a s určitou dávkou charisma, ale toť vše. Zkrátka je tam nedůvěra, nic víc. Už jsem měl pro jednu našlápnuto, byla to 159 v kombíku, ale pak jako když luske prstem - něco mi řeklo ne. Dal jsem ruce pryč a už jsem se dál nezajímal... člověk se povozil v mnoha autech a jen málo z nich mě zaujalo natolik, "že bych do něj šel" po hlavě. Asi proto se furt držim Mazdy, na kterou jsem už nějak zvyklej... O radosti z jízdy to ale u Šestky není, na to jsou opravdu jiná auta...

2010-09-22 18:50:55

Však jasny:-D taliani nic nevydrži asi proto že se k nim v italii chovaj jak howada a pak když to dovezou sem to je děs. Pak si to koupí nějaký borec, něco se mu posere a řekne to je šrot to už nechci. Takhle nějak se to začalo budovat ta nechuť k nim Ale jakože elektriku maji hodně slabou a měli vždy. Ale jestli si třeba pamatuješ ty stary fiaty, např cromy, tipa atd... to byly nedobytny svině. Croma 2.5 tdi měla motor z iveca a to bylo nesmrtelny. K italskym autum, aby sis je koupil musíš mít srdce :) a trpělivost. a hlavně prachy na opravy

2010-09-22 20:14:40

pořád lepší ital než francouz. to jsou ty pravý šroty.

2010-09-22 20:31:36

Ono je to spíš auto od auta... Nelze to zobecňovat...

2010-09-22 20:33:23

jj. nezobecňovat. každý auto může bejt dobrej kus. (kromě francouzů, to jsou šroty všechny)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6