Fórum - Téma


Aku mate spotrebu v zime ?


Fórum Pokec všeobecný Aku mate spotrebu v zime ?



1  2

2009-01-08 15:52:21

Zazivam svoju prvu zimu s autom...

O kolko (%, litrov) máte vyssiu spotrebu v zime?

2009-01-08 16:50:49

Jé ještě to počítat na procenta. No řekl bych že skoro stejnou či o minimum větší které ani nepoznám. Spíš možná ale nižší, jelikož v létě na to člověk více šlape a teď jezdím spíše úsporněji a kochám se, takže nižší a při dnešních cenách benzínu vlastně úplně parádní náklady!!

2009-01-08 20:39:02

V létě 7,3l a teď od vánoc v těch mrazech 8l.Denně 50-80km, 2x studený start.Premacy 1,8/74kw.

2009-01-08 23:33:38

Tak u mojej 1.8/84kW to zatial vyzera okolo 11...mesto.

2009-01-08 23:47:46

já to mám tak nějak furt stejný.V létě o malinko vyšší,páč se používá klima

2009-01-09 09:43:19

Skoro takú istú ako v lete. + max3dl. 626 DiTD 2,0 74kw

2009-01-09 10:18:42

Mám skoro nemlich to samý jako mirin, včetně auta Jen najezdím denně 100-vku a auto startuju v garáži

2009-01-09 23:57:13

To smeyo: jazdíš tak rýchlo? alebo ti brzdia stále brzdy?

Ja mám menšiu, lebo som vďaka zime zistil zlý termostat. Teraz je auto zohriate skôr ako v lete.

2009-01-10 11:22:44

Spotřebu mám tak 8,1 - 8,3 (M6 2,0/147k) Když bylo teplo, tak jsem jí udržel na 7,8 - 8

2009-01-10 12:19:18

spotreba ted v zime u mx-3 8.1 l, v lete to byvalo od 7.2-7.7, ale realne naklady, (jak uz psal Diakon) vzhledem k cene PHM mnohem mensi. V lete jsem jezdil cca za 2,50 CZK/km, ted 1.85 CZK/km

2009-01-13 10:23:45

To vikigo:

A jak si zjistil vadny termostat?

Spotreba je dost brutalni, bych rek. Mozna je to tim, ze 1 den vypada jako 12+12 km. A to se podle mne nestiha ani minimalne zahrat z -10 na optimalni teplotu.

2009-01-13 11:44:05

behem 12 km auto prohrejes v klidu. uz tak po 5 km mam zahrato

2009-01-13 13:21:07

A jak vis ze je zahraty? Ja sem momentalne toho nazoru, ze dokud mi to kouri bilou paru, tak motor je jeste furt studenej. Pravda, nemusi to byt pravda ..

2009-01-13 13:32:47

no, az ti vystoupa rucicka ukazatele teploty chladiva do spravne pozice, tzn. neco pres pulku. Chvili potom se ohreje i olej a auto zacne poradne topit. Nevim, jake jine indikatory bys jeste chtel ,jeslti ti tohle nestaci

2009-01-13 16:52:39

Z vejfucku to přece kouří pořád, i pokud je motor zahřátej v závislosti na venkovní teplotě samozřejmě

2009-01-13 17:08:37

To je pravda. Proc pak tedy se pri dane venkovni teplote z nekterych aut bile kouri a z jinych ne?

2009-01-13 17:40:13

to já znám i auta co kouří černě Není to typem motoru?(s kat al. nebo bez?)Ale auta co znám tak po zahřátí nekouří ,jen kamošovo tdi.

2009-01-13 20:45:22

Záleží na typu používané směsi a stavu výfukového potrubí, v některém se hromadí větší množství par a ty pak zkapalňují. Častý jev třeba u škodovek. Z výfuku jde bílý kouř spolu s párou a zbytek jí vykape z výfuku ven

2009-01-14 11:06:43

Tak treba dnes na krizovatce.

Prede mnou CX-7 a Felicie. Z Mazdicky se z tech dvou vejfuku kouri jak z tovarny a Felicie nic. ?

2009-01-14 17:19:58

Jejdaaaa...kuci neřešte tooo.. Sou to přece jen detaily. Někdy kouří, někdy neee Třeba měla škodovka vypnutej motor


Odpovědět

1  2