Fórum - Téma


626GF/GW Malá účinnost zadních kotoučových brzd


Fórum 626 GF / GW 626GF/GW Malá účinnost zadních kotoučových brzd

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2  3

2015-03-24 11:57:07

magnetto: Nene myslím 626 GF...fotky nahodím jak budu doma :) ovšem moje radost opadla hned po zkušební jízdě...protože auto jsem odvzdušnil (zadní brzdy) a bomba pedál tuhý ovšem po nastartování za chvilinku zavzdušněné pedál zabírá až dole když našlapu při brždění tak auto táhne do strany a svítí vykřičník nehledě na to, že levé zadní kolo zahřáté..a hadičky jsou nové..jsem už nešťastný tolik práce a nic z toho a nechápu co to leveé zadní přibržduje válečky nové i ty vodicí čepy jsem nakonec dal nové všechno promazané přímo vazelínou na to určenou a pístky zatlačit nebo píše zatočit rukou nešli...když jsem tam dal ten těsnicí kroužek dovnitř do třmenu tak se muselo pomoct kleštěma ale šlo to volně...

 Magnetto  
2015-03-24 12:08:54

adam3945: Co je teda přesně u tebe za problém?

Pokud zatlačuješ zadní pístky, točí se s nimi ve směru hodinových ručiček a s citem se na ně tlačí..

Pokud nasazuješ třmen na vodící čepy, je potřeba je mít krásně čisté - pokud tam bude kamínek nebo písek, budou se zadrhávat.

Když odvzdušňuješ, odvzdušňuj všechny kola a ne jen zadek.

Napiš přesně co ti nejde nebo co nechápeš, najdeme společné řešení.. Sám jsem toto nedávno řešil takže u mne je to ještě čerstvá zkušenost ... hold ty brzdy nemůže dělat každý

2015-03-24 12:10:04

kdyby to nebyly brzdy, tak ti napíšu dojeď do Ovy a mrkneme na to spolu, ale taková cesta, ač pár km je nebezpečná. jinak bych ti helfl.

2015-03-24 12:26:38

Problém je že se mi to zavzdušňuje a navíc to jedno zadní kolo zahřívá..pístky a všechno naprosto čisté jsou nové dával jsem si pozor ať se tam nedostane ani smítko prachu..ale bohužel..jak odvzdušnuješ auto z ABS do kříže nebo klasicky nejdál od HBV?

No jinak já bydlím v Ostravě nemám to změněno ještě tady..ale momentálně sedím v práci..zkusím to tedy odvzdušnit komplet což bude problém nebo odvzdušňváky ve předu na to nejsou dobře chtělo by to přivařit matku a povilit ovšem svářečku nemám..takže se s tím zkusím porvat a když tak bychom se domluvili :)

 Magnetto  
2015-03-24 12:34:04

adam3945: Jestli se ti zahřívá zadní kolo, bude to problém jen a jen v tom, že ti to špatně jezdí po tom vodítku... V pístku zadním jsou takové drážky a ty musejí sednout na destičky na ten čudlík.. Není na tom nic jiného. Je potřeba to pořádně očistit v místech tam kde se pohybují destičky a poté to řádně zkontrolovat.

POZOR

Tvůj problém bude zde:

Podívej se na ten vodící šroub (ten na kterém je ten 6-ti hran) - ten šroub nesmí být dorvaný tolik aby se ti netočil ten kovový váleček (pouzdro)

To pouzdro na šroubu musí jít krásně volně točit a hýbat! Ten šroub nedorvávej

* Napiš potom jak jsi dopadl

2015-03-24 14:36:07

magnetto: no a ten sestihran jak si říkal má být klasicky ne zapustny, ne? Dal jsem tam klasicky sestihran s podložkou a dříkem totiž..no zkusim ho tedy povolit, ale vim že jsem je nějak nedotahoval..takže v tom pistku problém asi nebude, jo? Určitě dám snad se k tomu co nejdříve dostanu :) ještě že mám dvě ty auta..

 Magnetto  
2015-03-24 17:31:43

adam3945: Jestli jsi nahradil ten původní šroub s šestihranem (ten co je na zadním třmenu a funguje jako vodítko) rovnou to můžeš zase rozebrat... Hledal jsem stejně jako ty, nějaké alternativní možnosti a nakonec jsem musel stejně v autorizáku koupit ten původní šroub.. Cena tohoto šroubu je nějakých asi 150 - 200 Kč... Podívej se do katalogu or pošli mi tvůj VIN.. Proč jsem ho měnil já? Protože jsem do něj buchl omylem kladivem a to způsobilo jeho zohnutí... musel jsem ho vyměnit i když to zouhnutí by jsi nepoznal okem ani náhodou..

Nic jiného než originální šroub tam v žádném případě nedávej

2015-03-28 16:15:54

ještě tu přikládám dodatečně ty fotky

 Magnetto  
2015-03-29 21:28:54

adam3945: Řeknu ti kamaráde, myslel jsem že nejhorší stav třmenů mám z celého klubu já.. Podle fotek měním názor ale spravil jsi to fakt hezky.. Dávám palec nahoru...

A jinak, už ti to funguje jak má-?

2015-04-07 21:39:23

magnetto: no myslím si že kdyby byla soutěž vyhrál bych i proti třmenům na vrakovištích, které jsou tam léta..byla to katastrofa..hlavněm že ty vodící čepy šli pouze vylisovat, ale jinak ano funguje to úplně na jedničku asi to dělali ty nevhodné klasické šrouby..a už se těším jak se pustím i do předních ty na tom díky bohu nejsou tak katastrofálně.., ale určitě pak podám fotky pro zajímavost :) jinak ti děkuji moc za pomoc a rady..a i díky za ocenění mé práce

 Magnetto  
2015-04-07 22:20:22

adam3945: Krásná práce - to nelze jinak než ocenit pozitivně

2015-04-07 23:38:41

magnetto: a když se pak dostaví super výsledek při brždění je to úplná nádhera :) a co ty že jsi taky kupoval ty šrouby? Taky repas?

 Magnetto  
2015-04-08 02:02:25

adam3945: Měnil jsem brzdové desky a kotouče a najednou jsem zjistil že se mi tam nevlezou a budu muset zatlačit zadní pístek.. Dostal jsem několik rad vč. mlátit do toho kladivem a díky tomu jak jsem do toho třískal jsem ohnul nepatrně šroub. Bohužel i nepatrné ohnutí způsobí problémy a tak jsem musel koupit nový..

Jsem ponaučen... Už se to nestane

2015-04-08 12:04:59

magnetto: Dobre vedieť. Si potvrdil, čo som si myslel - na brzdy sa nechodí bacáčikom. Keď som menil kotúče (vpredu), rozťahoval som prasátko ručne, resp. provizórnou pákou. Išlo to pomaly, no tu sa nedá ponáhlať. Teraz sa chystám meniť pakne vzadu, kamoš mi radí, aby som menil aj valčeky a všetky pružinky opravnou sadou. Malo by to vyriešiť aj problém nesymetrie bŕzd. Ručka je OK, ale rozdiel v účinku hydraulickej brzdy vpravo-vľavo bol skoro 30%, takmer som neprešiel na STK....

2015-04-08 19:23:15

Zdravím,taky jsem řešil ty prokleté zadní brzdy,nové třmeny,prostě vše co tam má být,ručka brzdí jak má,ale levá strana brzdila hůře.Tak jsem dnes vyhodil omezovač brzdného tlaku na zadní brzdy(U GFka je za motorem nahoře) a propojil to napřímo a začalo to brzdit. Ještě to zkusím na mokru,ale ABS to asi podrží,jinak MAZDA KONEČNĚ BRZDÍ,když to bude ok nechám to tak.Zatím mazdar borci.

 Magnetto  
2015-04-09 23:28:43

tabinnoise:

2015-04-11 22:40:42

halo lidičky jedine opravna sada a vsechno pekne rozdelat a promazata co se tyče ručky tak to samí pokud máte v pohodě lanovody.návod určitě najdete na techto bezva strankach.

 Magnetto  
2015-04-12 12:22:37

sabina: Suprová rada. Moc děkujeme

2015-04-12 16:33:53

Mám takový problém. Při rychlost cca 25 km/h a více (při stání či couvání to nedělá), při sešlápnutí brzdového pedálu se ozve takové klepnutí. Zní to jako by něco bylo volného a po sešlápnutí to do něčeho narazilo. Zvuk vychází někde od motoru. Co by to mohlo být? díky moc všem

2015-04-12 17:04:11

michal66: nedělá ti to i při přezazení ? Můžou to dělat silentbloky od motoru když říkáš, že to jde od motoru...


Odpovědět

1  2  3