Fórum - Téma


626 mazda


Fórum 626 (obecně) 626 mazda

Informace o modelu: Mazda 626



2009-03-15 10:40:02

auto zacalao jaksi divne jetdit.za jizdy zacalo cukat neslo za plynem az zdechlo.kdyz se pak chytlo volnobeh kolisal nahoru a dolu az padal uplne ze motor se cely chvel.dnes po ujeti 200m kleklo.potom zase slo motor mel asi tak 500otacek a vubec nereagoval na plyn.v sani dunelo jako by tam byla nerjaka hadra strcena.a vyfuk divne smrdel jako by byl ucpanej ale pak se to zas na chvily chytlo a jelo.nevim co se deje.diky za napady

2009-03-15 13:58:09

diesel nebo benzin ? skontroluj vzduchovej filtr...zapalovaci kabely a svicky...ja vsazim na ten vzduchac...

2009-03-16 16:21:44

muze to byt klidne i palivovy filtr.ja zas vsazim na nej Kazdopadne bych zkontroloval prvky zapalovani/vstrikovani.

2009-03-18 20:22:34

no múže to bejt všechno, co bylo výše jmenovaný, každopádně když jedeš a seš pod plynem třeba že je sešláplej na půlku a cuká to tak to ukazuje na váhu vzduchu, pak to může bejt i skrtící klapkou ale to jen když stojíš třeba na světlech, ale určitě bych zkontroloval vzduchovej filtr kdo ví jestly tam vůbec je s tim sem se taky už setkal pak to dává rány jako blázen a můžeš motor dost poškodit protože ti tam dou veškerý skodliviny ze vzduchu který by jinak zachytil ten filtr..

2009-03-19 22:09:52

DNES MAM AUTO UZ DOMA.NIC NENASLI KLUCI.FILTR OK.SVICKY TAKY.VYFUK DOLE BYL ANIC VYSYPANY KAT OK.PRIDALI JEN TROCHU VOLNOBEH.PROSTRIKALI VSECHNYX KONTAKTY NA MOTORU.A SNAD PRI JEDNOM CISTENI SE MOTOR PROBRAL.ALE PRY VAHA VZDUCHU NIC MOC.TAK NEVIM.AUTO ZATIM JEDE BEZ CUKANI .JINAK DIKY VSEM.

2009-03-20 09:48:19

dnes zase pri dojezdu na krizovatku zderchlo.ale neni to ono.ten volnobeh kolisa porad.tak nevim.nevite kde se da sehnat ta vaha vzduchu.je to mazda 626 hatchbak 97 rok.2.0 16 v 100kw benzin.diky.pry se japonci spatne nacitaji na diagnostice.a jeste jeden poznatek pri chodu na volnobeh pri odpojeni konektoru vahy vzduchu motor jder dal.

2009-03-20 13:35:00

nemate nekdo foto toho ventilu volnobehu.626 2.0 benzin 100kw.diky

2009-03-20 14:05:12

nejsem úplně v obraze a nějak mi to dnes nemyslí, ale co vyčistění škrtící klapky? Ale ta váha se mi zdá pravděpodobnější. Zkus si od někoho půjčit jinou a na zkoušku to přehodit.

2009-03-20 14:07:10

Jo ještě mě napadá RST jednotky ECU - kolegovi takhle blbě jezdilo auto a to kvůli tomu že natankoval špatný benzín a auto mu padlo do nouzového režimu, resetem se vše vyřešilo a bylo to OK. Jinak to že se mazdy špatně diagnostikuujou je kec, to spíš to neumí, diagnostikují se jako každé jiné auto, pokud to jsou ale šmudlové co umí diagnostikovat koncerny kde stojí kabel pár korun a je to fakt primitivní tak chápu, že s japoncem si na to neví rady protože ty programy a kabely na to nejsou u nás k mání a nějaký neorigo jim moc nepomůže.

2009-03-20 18:02:16

POSLALA JSEM MANZELA NA DIAGNOSTIKU ALE NE ORIGO SERVIS.POD VOLANTEM DOLE PRY ZASUVKA NENI.A ZE S TIMTO TYPEM MAZDY SE JEHO POCITAC NESPOJI.JAK SE TO DA RESETOVAT TO ASI MUSIM SERVIS NE .NEBO JSEM TADY NEKDE CETLA O JAKEM SI FIGLU PRES BRZDU NEBO CO.NEBO ODPOJIT BATERKU ASI NESATACI.

2009-03-20 20:10:11

odpojíš baterku a sešlápneš brzdový pedál na cca 15 vteřin, tím se vybijí zbytky energie a je to ¨, jednotka se vrátí do továrního nastavení. Njn nejde o to že to není origo servis, diagnostické kabely mají i neorigo servisy, ale holt to jsou šmudlové co si nekoupí za třeba 20 000,- originální kabel a software, ale za 3000 neoriginální a pak se diví že jim to nejde. A vzhledem k tomu že ani neví kde hledat zásuvku tak je jasné že určitě nemají správný software a tudíž bych jim v této záležitosti ani nevěřil.

2009-03-20 22:56:52

DIKY.ZITRA SE TO VYSKOUSI S TOU BATERKOU A UVIDIME.ALE SPIS BY SE MELO VYSKOUSET VYCISTIT TEN VOLNOBEZNY VENTIL.NO UVIDIME.JINAK DIKY.

2009-03-20 23:26:11

jj zkusit vyčistit škrtící klapku, může to bejt i ta váha vzduchu, kabely, svíčky, teoreticky i lambdasonda.

Ten reset ŘJ nevím, to by asi bylo moc jednoduchý si myslím takže spíš vidím problém v tom co bylo popsáno už výše.. jinak u dvoulitru FS je to hodně častý, samotnýmu mě to občas zlobí, na jaře se do té klapky taky budu muset pustit. Není to teda nějak moc akutní ale chce to čas od času.

2009-03-21 10:54:17

poslala jsem manzela aby to v garazi skusil.sam se mazli ze svym bmw tak muze mrknout i na moji mazdu.prijel a rikal ze vymontoval vahu vzduchu od toho krytu a tam kde ma proudit vzduch pres ty planzetky nebo co to je to nebylo pry ani videt plny smeti.vycistil to dal to do kupy a auto se naramne probudilo k zivotu.za plynem tahne jako jeho bmw.vyfotil na sani ty dva jakoby volnobehzny ventily.jsou tam dva jeden mensi s malymi hadickasmi a druhy vetsi na ctyri krizove srouby ktery je nekde nad klapkou sani a vede do neho i snad hadice od vody.je to tak nejak.kdyz poslu foto.ale neumim to sem dat tak na meil.kdyby jste mi ho nekdo poslali sem.a ja to poslu a nekdo by mi rekl ktery ten volnobeh je.dikyx moc.

2009-03-22 01:36:52

Nechci být nejchytřejší ale řešil jsem na konci loňského měco podobného.Na volnoběh dobrý,Při přidání plynu to šlo tak do 2500ot a taky to dunělo v dání a přehříval se výfuk.Laboroval jsem dlouho.Vyměnil jsem celé příslušenství motoru,kontroloval nastavení rozvodů a nevím co ještě.Nakonec jsem našel závadu.Byl to rozpadlý katalytátor který při vyšších otáčkách a tím taky většímu tlaku jednoduše ucpal výfuk.Je možné,že už to máš vyřešený a je taky možné,že se to jen na chvíli posunulo jinam.Pokud by se to zase projevilo tak bych se rozhodně podíval na ten katalyzátor.Jenže jak říkám nechci se vnucovat a dělat chytrého.

2009-03-22 12:00:55

JO KATALYZATOR BYL VENKU A JE OK.NENI PRY VYSYPANY.JE MOZNE ZE TAM NEKDE NECO POCHODUJE ALE ZATIM JEN TEN VOLNOBEH TROCHU.ALE DIKY TI ZA NAPSANI.A CHYTRY NECHYTRY KAZDY NAZOR DOBRY.

2009-03-26 23:05:22

hele zkusim t poradit ale nevim jestly je to tvůj případ jednou jsem tohle řešil po odpojení váhy vzduchu auto šlapalo normálně a jinak mělo ty samí problémi jako ty a šlo o posunutej rozdělovač, zní to divně ale bylo to tím, a s tím připojením už to tu někdo říkal že je to nekvalitníma ikabelama a univerzálníma diagnostickýma programama, jsou jistý lidi co koupí program za 20 000 tisíc místo originálu za 60 000 tisíc a pak jim to nejde a strašně se diví.


Odpovědět