Fórum - Téma


626 GW benzin kouř po startu


Fórum 626 GF / GW 626 GW benzin kouř po startu

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2012-08-09 13:28:14

Ok, díky. Teď ale budu pryč a auto bude stát až do neděle, tak uvidíme po víkendu..

2012-08-09 18:33:28

gufera dělám běžně vrchem bez sundání hlavy , když už je ted máš ale vyměněné a kouří to dál, nemá cenu měnit jen těsnění pod hlavou, když už ji budeš mít dole není nic snadnějšího než zároven vymenit i pístní kroužky, na tento motor sem je kupoval tuším do 2000 když už sundáš hlavu nejspíš budeš mít staré těsnění připečené k hlavě a to se pak těžko sundává dolu bez poškrábání těsnící plochy hlavy takže je ideální hlavu přebrousit to tě vyjde cca na 500, nebo tu hlavu pokud nemáš brusku na ventily a frézy na sedla, dej na generálku, to tě vyjde taky cca do 2000 když tohle uděláš budeš mít pokoj

MAX6  
J.
2012-08-09 18:47:58

Jen se chci zeptat jak vyndáš kroužky když sundáš jenom hlavu ? Ty musejí jít přeci spodem s pístama ? Jde u 626GF vyndat ty písty když máš motor pořád v autě ? U mojí 323BJ s timhle motorem se musí vyndat motor ven,jinak písty nevysunu (moc málo místa a hodně moc kravin co překáží).

Jestli má GF a původní těsnění pod hlavou,tak to se dávalo kovový a jde sundat krásně i po 200000km aniž by to něco udělalo s dosedacíma plochama. Samozřejmě nechat zgenerálkovat hlavu je nejrozumnější,ale zase to stojí nějaký prašule.

2012-08-09 20:50:25

určitě musíš sundat i vanu ale když už máš sundanou hlavu tak sundat vanu už je hračka na GF jsem motor nevyndával nevyndával jsem ho ani u motorů B6, proč by to nemělo jít i u BJ nevím, když sundáš hlavu, cesta nahoru je volná a když sundáš vanu k ojnicím se taky dostaneš

ani na nednom motoru co sem sundával hlavu se mi nepodařilo dobře sundat těsnění ani to originální kov byl vždycky jen na okrajích válců a u tlakového vedení oleje, vždycky bylo přilepené tak jsem mechal hlavu přebrousit stačilo vždycky 0,1mm mám kámoše co mi hlavy brousí prakticky zadarmo a ventily umím sám

MAX6  
J.
2012-08-09 21:03:14

U tohodle motoru musíš shodit spojku aby jsi sundal ten kryt co schovává klikovku,protože za setrvákem ti ten kryt drží 2 šrouby. U 626GF je tam mraky místa takže to jde asi dobře,ale u 323BJ je podstatně jednodužší vyndat celej motor. Aspoň se ti ty písty dobře zandavaj a dávaj dobře ložiska na kliku-ojnice. Možná kdybych měl nějakej hodobóžovej zvedák,tak si motor spustim směrem dolu (já bohužel vyndavam horem),ale to pořád je jednodužší vyndat ho celej.

A to by mě fakt zajímalo jak to dělaj ty blázni co do tý 323BJ nacpou ten V6 KL motor Tam by mě i zajímalo jak si jenom vyměněj svíčky

2012-08-09 21:36:56

i u GF i u B6 jsou za setrvákem šrouby ale jsou tam výřezy a když natočíš setrvák do správné polohy tak se s dlouhým nádstavcem na ty šrouby dostaneš je to tak i BJ před FL myslím že u tvého to bude stejné na některých motorech sou ty výřezy volné, někde jsou zakryté plechem nebo gumovýma ucpávkama, když to odděláš tak stačí natočit ten setrvák, nijak sem to nekontroloval ale předpokládám že to bude z výroby klasicky na HÚ prvního válce

MAX6  
J.
2012-08-09 21:45:39

Teď bych kecal,ale takovejhle výřezů jsem si nevšimnul. Stejnak bych tam musel strčit nějakej ohybací klíč abych ho do tý mezery mezi setrvákem a blokem strčil. A tak jako tak to nevyřeší problém s vysunutim spojkový skříně od bloku. Už to mam nacvičený a motor mam venku do 6 hodin a to v bojovejch podmínkách

MAX6  
J.
2012-08-09 21:50:50

Jo a vlastně je tam ještě ten plechovej kryt,takže by stejnak setrvák musel dolu.

http://www.mazdaclub.cz/g...l/4921_2012-05-25-019.jpg

2012-08-10 20:33:50

ten plech ale k vaně přišroubovaný není takže vana jde dolu a plech zustává na místě nepotřebuješ ohýbací nádstavec ani žádný kloub dostaneš ce na to napřímo

MAX6  
J.
2012-08-10 20:42:26

No to sice k vaně neni,ale kryje ty šrouby co držej ten spodní kryt (na kterym je přidělaná vana) co zase kryje klikovku. A dokud nesundáš ten spodní dekl,tak nevim jak by jsi povolil ojnice.

2012-08-14 22:10:45

Jak si to tu pročítám, tak zjišťuju, jak jsem blbej. Maxi promiň, napsal jsem blbec špatně olej, co do toho liju. Asi jsem pospíchal a neuvědomil jsem si to. Není to 10w40, ale 5w40. O přechodu na 10w40 ale už uvažuju vzhledem ke stáří motoru..

MAX6  
J.
2012-08-14 22:22:38

No tak ho určitě změň. Nic tim nezkazíš,naopak ta 10W-40 zvádne větší teploty,takže jestli auto občas honíš,tak tim líp.

Já teď přešel z 5W-30 na 0W-40 protože svoje auto mam převážně na projížďky a kvůli sportovní převodovce mi to hodně točí.

To 10W je za studena hustčí,takže ti to neproklouzne vůlema v motoru a nemělo by to čoudit a brát olej za studena (pokud vůle nejsou už moc velký nebo kroužky nejsou KO).

Jestli ti můžu doporučit tak na tenhle motor mam vyzkoušenej Valvoline Maxlife (pro benzíny) a fakt supr. Dával jsem ho do služební 626GE,Hyundai Lantra,Mazda 626GF a teďka přítelkyni do 323BJ. Motůrek si jen přede,po 3 výměně přestal baštit olej úplně a i po 5000km je krásně čistej.Castrol Magnatec se mi třeba vůbec neosvěčil na tý 626GE protože ač je to 10W-40,tak je zřejmě pořd řídkej a kouřilo a žralo ho to furt. S Mogulem na ní zase klepaly hydroštely jak zběsilí,takže musel po pár km ven.

2012-09-05 11:36:56

Tak ten Valvoline MaxLife 10w40 jsem tam dal včera i s filtrem. Od předchozí výměny (cca 2000km) sežrala celkem 2,5 litru oleje. Bohužel ráno zakouřila zase. Jen jsem si všiml po výměně, když jsem to nechal ohřát a pak jsem ji trochu prošlápl, že docela dost kouří a je to podle mě cítit po benzínu. Takže to vypadá, že se přidává ještě něco dalšího.. že by vstřik? Už ani nevím, co je na tom autě ještě v pořádku

MAX6  
J.
2012-09-05 11:49:39

Nechceš spíš jinej motor ? Jeden bych tu pro tebe měl. Jen bych ti na něm vyměnil kroužky(pro jistotu),ale jinak frčí jak novej.

Ono když to takhle baští benzín s olejem,tak se to i blbě spaluje a je to cítit všim možnym. Tam ti asi nezbyde nic jinýho než ho překroužkovat.Gufera na ventilech jsi psal,že máš měněný. Jestli máš víc naběháno,tak ti ani samotná výměna kroužků nepomůže,protože může bejt už vyběhanej píst a musí se válce nechat vyhonovat a dát o 0,25 širší písty.

Na tohle už jsou ale specializovaný firmy,který maj takový spešl nářadíčko.

Ještě tomu dej čas. Jestli ti to dřív kouřilo,tak máš zanesenej katalizátor,respektive asi už mrtvej a ono to dlouho trvá,než se to z toho výfuku vypálí.

2012-09-05 12:09:37

O motoru jsem už taky uvažoval, ale to pak můžu pokračovat novou kastlí, protože to koroduje, rezne i oxiduje a vypadá to, že se mi to pustilo i do nosníku vzadu, což je další věc co budu řešit..

2015-08-30 13:09:55

danar: Tady když se zeptáš proč Mazda kouří po ránu tak dostaneš jedinou odpověď gufera,gufera jsem měnil 2 krát a nikdy to nebylo ono.Překroužkoval jsem zase nic.Když jim nevyjdou gufera ani kroužky tak ti nabídnou svůj dokonalej motor.Olej se do Mazd dostává dalšíma třema hadicemi mimo guf. nebo píst. kroužky. To ani nemluvím o ventilu, kterej je u těchto aut zadřenej a neustále ti pouští a zesírá cely sání výfukovýma plynama. Proč Mazdy kouří? Tak těch důvodů je hned několik a že ti auto žere půl litra na 1000 to je normál a vůbec to není důvod aby to ráno dělalo takovou paseku a dělá to každá druhá.Když jsem sem chtěl několikrát napsat co všechno je potřeba skontrolovat tak jsem se snažil zbytečně vždycky mi to místní buh jak o sobě prohlásil stornoval. Připravuju vlastní webovou stránku kde tyto problémy popíšu a co dělat, tam už mě nikdo nebude prudit.

2016-04-20 12:26:00

Zdravim Vas panove. Mam uplne stejny probl s motorem ale nikde neni rozuzleni. Vi nekdo jakbdotycny dopadl? Mockrat diky

2016-04-20 13:29:06

pany: Co přesně máš za problém? Téma oživíme


Odpovědět

1  2