Fórum - Téma


626 GE v létě topí.....


Fórum 626 GE 626 GE v létě topí.....

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2009-06-28 08:12:32

Nezabývali jste se někdy změnou přívodu vzduchu k nasávání do klimatizace? V létě to nasává horký vzduch z motorového prostoru, přivést přívod někde k zemi nebo za nárazník určitě by se interiér tolik nezahříval.

2009-06-28 13:30:20

AHOJ Nenasava to nahodou vzduch pri celnom skle? hned za kapotou kde je ten plast?

doris  
Doris
2009-06-28 15:03:31

To je obecně problém, tam by možná pomohlo, kdyby se zadní část kapoty zevnitř něčím zaizolovala, aby teplý vzduch z motorového prostoru nešel skrz spáru v zadní části kapoty do nasávání ventilace.

2009-06-28 17:18:52

Jo, nasává to pod uchycením levého stěrače.

2009-07-02 06:46:50

a v cem ti vadi, ze ti to nasava teplej vzduch? chces aby to nasavalo studenej a jeste vic ho to ochladilo treba na 5°C? pokud ti to kvuli vedru malo chladi, dopln si klimozku a dezinfikuj ji. ver ze to zvysi vykon klimatozace celkem dost

2009-07-02 22:32:09

O mojí klímě si počteš tady: http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=41381 . Mám černé auto bez folii a to je kámen urazu sam o sobě. Být to nasávání někde u země nebo v masce nebylo by klímy potřeba.

2009-07-02 23:40:13

klimatizace se taky zapíná s vnitřní cirkulací takže pak nasáváš vzduch ze vnetř auta který už je ochlazený na některých autech ani klima nesepne pokud nemáš zaplý vnitřní okruh

2009-07-03 05:52:32

Tím autem jezdím 16 let ikdyž né celou dobu jako řidič, takže vím vím co a jak. Jen je škoda že to nasávání dali tam kam dali, u moderních aut to nasává venkovní vzduch ne ohřátý od motoru.......

2009-07-03 11:23:41

vetsina aut ma nasavani u seracu. a jak rekl Renda. kdyz zapnes klimu a uzavres nasavi, zvysi se mnohem vykon klimatizace. je to i slyset po uzavreni, jak to vic fouka a i citit. ja to tak delam celkem casto. kor v praze kdyz nechci aby se mi ten hnusnej a ten vyfukovej vzduchu ochlazoval a foukal na me jako sprijemneni jizdy

2009-07-05 21:11:31

Ten výkon se nezedne, jen se začne nasávat o něco chladnější vzduch z interieru takže se ochladí o něco dřív ale zas se udusíš protože jsi po pár minutách bez kyslíku.

2009-07-07 22:30:34

no já mám klimu vždy na vnitřní okruh a zatím jsem se tuším jěšte neudusil tak moc asi to auto těsné néni, ani ve 4 lidech po 3 hodinách jsme se neudusili na mx3 se mi dokonce klima nesepne pokud nezapnu vnitřní okruh pokud máš klimu na vnitřní okruh tak ti navíc tak často nespíná kompresor, takže krom toho že šetříš kompresor, šetříš i palivo

2009-07-07 23:26:44

Renda: Ano

2009-07-08 15:11:43

To "nespíná" kompresor jsi v autech z tohoto století, v 626GE je kompresor sepnutý pořád a pořád chladí na max. Teplota se určuje smícháním s venkovním vzduchem. Kdyby spínal jen občas bylo by to znát na plynu, ale jakmile mám jednou zapnutu klimatizaci tak auto příjde o výkon po celou dobu stisknutí tlačítka.

2009-07-08 20:41:25

jasně že kompresor spíná pokud ho máš sepnutej stále tak máš něco špatně kompresor musí spínat a rozpínat protože kdyby ti nespínal nebo spíš nevypínal tak by si měl ve výparníku teplotu několik stupnu pod nulou ve výparníku by ti namrzala zkondenzovaná voda až by si z něj měl jednu kulu ledu přes kterou by ti asi vzduch nešel takže by ti to ani moc nechladilo a led by ti nakonec při dlouhé jízdě mohl roztrhat výparník takže pokud ti to špatně chladí a nevypíná kompresor hledej příčinu ve vadném termostatu ve výparníku to bývá nastavené na +2 až +5 stupnů co se týče MX3 tak je opravdu z minulého století dokonce i z minulého tisíciletí ale tuším že tvoje GE taky a dost možná že je staršá než moje MX3

2009-07-08 21:12:07

Tak to fakt netuším jaký je detailní princip ale když mám zapnutou klímu výkon chybí po celou dobu zapnutí..... ikdyž to může být tím že vychladím auto na přijatelnou teplotu a klímu vypínám, nenechám jí běžet. Jasně že je 626GE starší, je to ročník 93, takže modelový rok 91, ikdyž se tu najde pár chytráků kteří řeknou že GE začala v roce 92, ale znalí ví jak to doopravdy je.

2009-07-09 21:36:59

dokonce ten spínač ve výparníku jde slyšet jak cvaká když spíná a rozpíná otáčky samozřejmě lehce kolísají a spíná a rozpíná ikdyž ještě interier néni vychlazený to právě kvůli tomu aby nezamrznul výparník tak pokud ti to nefunguje jak má hledej závadu v tom termostatu výparníku

2009-07-10 00:02:22

http://global.ebay.com/MA...L_98-02/200357459654/item pokud se dobre podivate, je tam nakresleno, ze pri uzavreni nasavani vzduhu z venku a zapnuti klimatizace dosahnete MAXimalniho vykonu

2009-07-20 19:43:04

Re Rumlik: Tak musím tě vyvést z omylu. Jezdím jedním supermoderním autem, co se týče nabitím moderních technologii a to má nasávání umístěno jinde. Když auto stojí den na slunku a pustím ventilaci ( bez klímy ) tak z pruduchů jde chladný vzduch jako kdyby byl nasáván ze stínu...

2009-07-21 23:21:42

ja napsal VETSINA AUT supermoderni sem treba nemyslel :-/ tak ne mevyvadej z omylu. jelikoz sem to rekl dobre


Odpovědět