Fórum - Téma


626 GE problém s motorem


Fórum Technický koutek 626 GE problém s motorem




2011-04-27 16:36:30

Zdravím všechny příznivce a majitele Mazdy. Mám 626ku hatchback 2.5i 6V GE r.v.92. Po zimě se mi oběvily dva problémy s motorem. Za prvé motor mi nedrží volnoběžné otáčky jak má a "pěkně" si pobrblává na 300-500. Za druhé při vyšlápnutí plynu a opětovném sešlápnutí motor cuká téměř při všech rychlostních stupních a jen když je už zahřátý. Abych doplnil byl jsem s tím samozřejmně v servisu kde mi doporučil vyměnit svíčky, kabely s rozdělovačem a palivový filtr. Takže tyto věci jsou nové. Mechanik kontroloval jestli není bordel v benzínu a není. Následně si nevěděl rady, takže bych chtěl poprosit jestli někdo nevíte jak to vyřešit. Ještě dodám že je v knedli lambda sonda ale to myslím by na to mít vliv nemělo. Díky moc všem.

2011-05-09 23:36:09

Lambdasonda občas dovede dělat bordel, ale pochybuju že to tím bude. Zaprvé bych zkusil vyčistit klapku (mě to hodně pomohlo když motor neměl pravidelný volnoběh). A s tím cukáním by to chtělo zjistit jestli jde o problém palivový nebo elektrický. Určitě zkus zapojit tlakoměr na přívodní benzínovou hadičku k vstřikovací liště, projeď to a koukej na tlakoměr co se děje s palivem když to cuká (mě odešel tlakový regulátor a taky mě motor vynechával). Pokud tlak bude stálý i při vynechávání motoru šel bych po elektrice, nejlépe osciloskopem si zobrazovat postupně snímač v rozdělovači, primární vinutí cívky, pokud máš možnost i vysoké napětí ke svíčkám a když ani to nic neodhalí tak napětí na vstřikách, váhu vzduchu, lambdu, čidlo klepání .... Osobně bych to ale typoval na problém v palivu. Pokud jsi někde z okolí Kladna můžem se domluvit a klidně bych na to kouknul.

2011-05-15 11:45:29

Pro zacatek skus obe lambdy odpojit, jednotka se hodi do nouzoveho rezimu ale motor musi plynuje jezdit. A pokud cuka dal, lambdama to neni, skusil bych promerit snimac skrtici klapky, kdyz RJ nevi kolik stojis na plynu, tezko bude davkovat benzin... skus obhlednout vahu vzduchu a s citem ji vycistit, zkontroluj tesnost gumoveho vedeni mezi vahou vzduchu a skrtici klapkou ze vsech stran poctive, nesmi byt nikde trhlinka jinak to prisava falesny vzduch....


Odpovědět