Fórum - Téma


626 GE


Fórum 626 GE 626 GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-10-04 22:05:36

Zdravím přátelé a lidé dobří, uvažuji o koupi vozu Mazda 626 GE (moje mrkajda je mi malá - mám téměř dva metry a nohy mám skrčený jak babka s hrbem) a přemýšlím o tom, jestli vzíti verzi 1.8 (tuším 77 KW) nebo 2.0 (85KW). Jsem chudý student a denně najezdím cca 30-50 km a spotřeba je přední záležitost. Avšak, upřímně, těší mě občas někoho předjet a nechci být brzda provozu. Pojištění mě vyjde při koupi 1.8 na 3190,- a při koupi 2.0 na 4590,-, čili pojistku neřeším, není to tak závratná suma... Jinak asi za čtyři měsíce jsem najel 6500 km. Takže paramtry mé jsou - spotřeba a nebýt brzda provozu, když tomu šlápnu na krk tak aby to jelo.

Budu rád za každý váš názor, díky.

2009-10-05 00:32:58

zdar.mam 1,8. vínová metalíza, rok 95, a to k prodeji. proto ji tu nechci do nebes chválit. dvoulitr je výkonnější a živější, ale já s ní jezdil svižně do sedmi litrů. má 67kW a jediný místo kde jede jako 1,8 je delší kopec,kde přichází podřazování. Oproti tomu dvoulitr láká jezdit agresivněji s větší spotřebou podle mě. Já mám teď escorta 1,8TD a turbo je znát. skvělá to věc, ale pokud chceš dobré svezení, vol tohle auto podle stavu a ne motoru. Klidně se stav, provezu tě a muzes mit i moji.

2009-10-05 06:39:26

No momentálně mám v mojí 323f 65KW a nějak mě ten výkopn neuspokojuje a nevím jak dokáže s těžším autem typu 626 zahýbat... Fakt to má jen 67KW? Máš nějaké fotky? Aspoň bych se podíval...

2009-10-05 07:00:18

ja mel GE 92 1.9, tedy 1840ccm a ta mela 78kW, tedy nakych 106PS, jestli se nemejlim A celkem svizna byla.. Isdys predtom mrkacka GTcko, 130koniku..to bylo o necem jinem.. Ale fakt to GE veeeliky pohodlny... Jinak kvili spotrebe jsem zkusil diesela, mam to uz roo a neco a fakt spokojenost.... Ja mam tezkou nohu a s DITD je to o dost lepsi pro penezenku

2009-10-05 08:30:49

Ahoj, taky přidám názor... Mám 2.0 a docela spokojenost. Žádný extra výkony ale rozhodně očekávat nemůžeš a pokud chceš jezdit svižně a z těžší nohou, bude to aspoň za 9 litrů. Zkrátka když chceš jet, musíš jí točit a ona se ráda napije Já sem přešel z vyznávače rychlý jízdy na pomalou předpisovou jízdu s kocháním se přírodou a jezdim kombinovaně cca za 7.5l. Čistě ve městě do 10l. Na dálku při ustálené rychlosti 90-100km/h není velký problém 6l. s 1.8 zkušenost nemám, ale myslim, že tam velký rozdíly nebudou...

2009-10-05 17:32:21

davam za pravdu TIBImu co sa tyka spotreby.ja mam tiez 2.0 max spokojnost.jazdim aj za 6 litrov/100.a to pohodovou jazdou 80-100 rychlejsie je aj tak zbytocne jazdit.pri 1,8 si myslim,ze ma vacsiu spotrebu uz koli tomu,ze je slabsia.co sa tyka vykonu 2 litra, nieje to drak ale ak ju naseres tak vie dobre ,,kopnut do krizov,,os potrebe ani nehovorim ale ktore auto nezere ked ho vytacas

2009-10-05 21:20:56

zdravím všechny,tak já mám čerstvě GE 2,0,a opravdu to není žádný trhač asfaltu,i když dokáže jezdit svižně a když se vytočí za 3,ujede kdejaké Octavii.No měl sem spoustu jiných aut,naposledy třeba Calibru(taky 85 kw),tak u Mazdy se mi zdá spotřeba spíš nižší než u jiných 2,0.No měl sem možnost se svést i s GE 1,8 66 kw,a taky to vyloženě líné nebylo,bude to asi znát ve vyšších rychlostech,v kopci a se zátěží.Spíš bych vybíral dle konkrétního stavu vozu,jak je v kondici.Spotřeba bych řekl že bude podobná,nebo taky spíš závislá na provozním stáří.Prostě spíš chytit zachovalej kus

2009-10-06 08:11:13

16 let se vozím a teď posledních pár let řídím 2.0 86KW a do slabšího bych určitě nešel. Ono nejde až tak a o papírový výkon ale o to z jakoho auta do toho "nového" přesedneš. Pokud přesedneš ze škody 100 tak ti bude uplně stačit 1.8. Já přesedám do Mazdy z hybridního SUV které má 100Km/hod za 7.6s, ikdyž svou mazdu miluju tak je to v porovnání s daným autem líná mrcha. Pokud jsi mladý a občas z divokých vajec kup minimálně 2.0 litr, ale pozor, je to auto postavené na pohodlnou jízdu, s jakýmkoli dravým střiháním zatáček se rozluč, přední kola drží na cestě dobře ale zadek je lehký a brzo dostává smyk.

2009-10-06 15:45:38

Já to prvně nepochopil asi úplně. Chceš výkon kvůli bezpečnému předjetí a občasé časové nouzi, kdy potřebuješ jet rychleji, anebo chceš být "velikej závodník" a jezdit 100 v zatáčkách? Na to totiž géčko není. Je to kočár...pohodlné svezení, prostor, dobrý výhled...pohoda se kterou se dá jezdit pohodlně svižněji, ale ne jak dobytek. Ano, 2,5 šestiválec umí i toto, ale v zatáčkách se chová stejně...chceš-li na silnicích divočit, jdi do 323F, dej tvrdsi pruziny a hlavně se nauč jezdit. Neprodal bych svoji krásku žádnýmu praseti. Je to skvělý kus, jediným problémem jsou klepající ventily, které jsou však podle mechanika v pořádku a ručím za ně min. 30 000 km! Jinak o predji se muzem pobavit az podle toho, co napíšeš. Chceš-li se na dálnici honit s audinama a v zatáčky projíždět přes ručku, nekupuj si géčko. Ale lenochod to není...a opravdu má 67kW

2009-10-06 17:31:54

To jsi mě nějak špatně pochopil - já potřebuji auto, co umí občas předjet (většinou třeba v kopci když jsem rozjetý, tak mě brzdí nějaký klacek ve fáčku co tam má dvojku nebo trojku a machruje jak mu to jede) nebo Fábie či jiné "koncernové rychlíky", a umí jezdit za 7-8l/100km. Závodit nechci a kdybych chtěl, myslíš že bych si kupoval 626GE? Koupil bych si 323F 1.8GT a proháněl těch 96Kw za 10l/100km A ohledně mých jízdních schopností na mě neútoč, nevíš jak řídím a ani si mě nikdy neviděl, čili se neoháněj tím, že se mám naučit jezdit... Mám sice najetých teprve nějakých 10 tisíc km ale zkušenosti nějaké mám. A 67KW mi nepřipadá jako krok kupředu - teď mám auto co má 65KW a váhu necelou tunu... Počítám že GE má nějakých 1100 kg (odhad) a to těch 92 koníků nemůže rozhýbat o moc víc než jak hýbou mojí mrkajdou... No a klepající ventily asi moc v pořádku nebudou, jinak by zřejmě neklepali, nebo se pletu?

2009-10-06 19:58:10

Klepajcí ventily jsou při 200 000Km naprosto vpořádku a vklidu dají dalších 100 000 minimálně pokud se bude měnit olej jak má ( nejlíp o něco dřív ) GE ma 1250Kg, ale to je měřeno starou metodou, takže pokud to chceš srovnávat s novýma autam tak připočti 75Kg řidiče a 3/4 nádrže což je 1250+75+45 = 1370Kg.

2009-10-06 20:11:21

Lischak: tak pokud znáš 65 kwv lehčím autě,tak to ti sedne určitě líp 2,0.Taky je jich v 626 víc.Ten motor je navíc krásně pružný,ve městě lze z křižovatek vyjíždět pomalu rovnou na III.Tak ani spotřeba nebude vysoká,a motor se taky rychle(na 2,0)prohřívá,brzy dosáhne provozní teploty.No pokud scháníš 626,tak pozor na korozi,a stav motoru.Jednak aby to nebyla dýmovnice(zapečené kroužky),a ty klepající ventily,to bych taky nebral(moje to nedělá).Tak štastný výběr

2009-10-06 21:31:44

Jojo, díky za radu, právě mám možnost koupit 626 GE, 2.0 85KW, je to sice sedan (chtěl sem spíš hatchback) a má korozi POUZE na hranách dveří (to už bych si poléčil ), má to komplet elektriku, najeto 220 tisíc, akorát, co mě štve, nemá to klimu ( ) a má to takovou nepěknou palubku (tu béžovů) a cena je 20 tisíc. Co vy na to pánové a dámy?

2009-10-06 22:38:07

radsi hatchback to mas recht!

stejne tak s tim GTckem.... vim o cem mluvim

2009-10-07 08:24:39

Na trojku z křižovatky???? To ani náhodou, zničíš spojku a motoru se to taky nebude líbit. Na dvojku z kopce možná ale na trojku ani náhodou.

2009-10-07 12:13:45

vojtavojta: důvod proč si vozím auta z Rakouska...neberou to tam jako spotřební zboží

2009-10-07 15:00:15

Tím mi chceš přítakat nebo tím myslíš že já tak auta beru?

2009-10-07 17:08:28

psáno vyjíždet pomalu s křižovatky,myšleno průjezd(ne odlepení,start...)Prostě pomalé popojíždění(viz. kolony).

Jinak když auto ještě zcela nestojí(krokem)rozjedu vpoho za II. ne přes spojku a ani ne přískokem...Mám s autem cit....Což bude chlapci asi tím že už náký rok řídím,pár(desítek)aut sem už vlastnil.

JInak taky doporučuju Hatsback,je praktický,i hezký...a motor 2,0 , 2,5 Gt už asi bude trochu víc papat,a je náchylnější na tu spotřebu oleje...Tak tot asi mé názory,každý at si dělá dle svého uvážení

2009-10-07 20:23:24

vojtavojta: přitakat

2009-10-07 20:39:15

Já se ke svým autům choval vždy dobře, aspoň tedy tak, jak to šlo... Ale bohužel první auto to schytalo v šedesátce na ledovici (chjo ) a tohle v pořadí druhé mi nevyhovuje prostorově a taky mé představy o motoru jsou diametrálně rozdílné - mám tedy, jak jsem již x-krát psal, 1.6 s 65-ti KW což je na auto s 950KG (nebo 975, teď nevím) docela dost, jenže když jedeme ve čtyřech lidech do školy, tak je to sakra znát a autíčko papá a papá... Navíc mě neskutečně vytáčí, když se chci rozjet do kopca, tak to brzdí debílek ve Fóbii, Hádka Tří Pístu vrcholí při 80KM/H a v polovině kopce mě ten chytrák brzdí a mosím jet na trojku či na dvojku přitom když se rozjedu a jedu takových 100-105KM/H tak mosím podřadit až u konca kopca na čtverku. Navíc předjet ho nemožu, jelikož na to nemá ten motor proporce a kvůli protijedoucím autům bych to nestihl. Takže nechcu sportovat, nechcu předjíždět ve 160 KM/h nějakého floutka v Audině, chci prostě auto co nebude moc žrat, bude POHODLNÝ pro člověka s 195cm na výšku a bude minimálně poruchový... Tož tak na vysvětlení


Odpovědět

1  2