Fórum - Téma


626 GE 1996 problemy


Fórum 626 GE 626 GE 1996 problemy

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-12-08 18:39:12

Zdravim vas,

mam viac problemov s mazdou, mozno mi niekto z vas poradi aspon na niektore z nich.

najprv to co ma sere najviac :)

1. Ventilator mi ide len na najvyssom stupni. Uz ma nebavi citit sa jak v boeingu ked ho zapnem. Neviem co mam vymenit, ze vraj nejaky regulator asi ale neviem kde to je a ako. Zaroven mi klima ide iba na 1 2 a 3, co je mi na hovno kedze fukac ide len na 4. :)...dost divne, na stvorke ide len niekedy, ked najdem poluhu pazky niekde medzi 3 a 4....dost zaberak na nervy...(podla nalady ta zelena kontrolka niekedy zasvieti a niekedy nie)...cize klima je skoro nepouzitelna.

2. Prave predne okno nejde, ale zdvihanie aj spinac su vporiadku...

3. Pri akceleracii ma dost taha doprava, takze ak chcem ist rovno musim mat mierne vytoceny volant...bol som aj na geometrii a nepomohlo to...pri volnobehu a pri konstantnej rychlosti ide auto rovno.

4. kazdych cca 1000-2000 km dolievam liter oleja....je jedina moznost vymenit tesnenia?? mam najazdenych 270k

dakujem

2008-12-09 07:34:05

1: Vyměň si prachový či pylový filtr, pokud ho máš, některé naše 626 ho mají některé ne, odhaduji, že ty bys mohl - měl by být za kaslíkem spolujezdce, takže kaslík dolů a vyměnit, pak ti to bude foukat jedna báseň. CO se týče funkčnosti klimy, tak mě na 4ku běhá v poho, tak to bude asi v nějakém spínači, to už musíš vypozorovat kde co, rozebrat, proměřit a uvidíš.

2: Jde ti k oknu elektrika? Možná už máš nefunkční motorek, dělá to něco když to zmáčkneš, cvakne to? To musíš více popsat.

3: Co se týče tahání auta - táhne při akceleraci na stranu a když ubereš tak to škubne na druhou?!? A když jedeš normál stále stejně tak to nedělá?!? A sláva tak to si vyměň ramena či případně silenbloky v nich a máš po problému. Tak co tu máme dál:

4: Víš kudy se ti ztrácí? Neteče ti na vaně přes vypoušťák, či kolem těsnění vany, či na víku? Nebo máš prosě špatné pístní kroužky a žere ti to olej. Cvakají ti hydroštely? Jo pokud ti mizí olej tak to nejspíš asi bude nějakým tím těsněním, s tím se nedá nic dělat. Ale Když zjistíš jakým, ušetříš čas a peníze.

A 270km je krása, kéž by můj motor měl pouze 270km Asi jsi myslel 270 000km že? To je celkem chvályhodné, ale pokud chceš jezdit dál, tak se připrav, že budeš muset trošku investovat. Ale vše se dá vyměnit, opravit a tak. Auto je to super.

2008-12-09 08:32:31

Ahoj co se tyka toho ventilatoru tak mazdy to maji řešene tak že u ventilatoru zespodu u spolujezce je plastova krabička obdelnikova a vni je deska tzv. potenciometr se čtyřmi vodicimi dražkami a ty když jsou vydřene tak ti nejdou rychlosti na ventilatoru a tim padem ani na klimu takze sehnat jiny a vyměnit ciz bude asi největsi starost to sehnat jinak souhlas s Diakonem.

2008-12-09 19:22:28

dik moc, takze:

1. co sa ventilatoru tyka, uz som par krat pod kaslikom spolujazdca hladal vselico, aj tu vec co hovoril indy ale proste to tam neviem najst...asi si to odfotim a vy mi poviete ze ktore to je, ok? :D Chcem opravit hlavne toto, lebo vzdy ked v zime niekoho veziem, pyta sa ze co to huci...ja poviem ze ventilator....on ze tak daj ho slabsie! a vtedy vacsinou chytim nervy :)

2. to okno ma v pohode spinac, aj zdvihanie je v pohode, ale nejde do neho elektrina som zistil, lebo mam super kamarata mechanika ktory mi to zistil skusackou...bohuzial sa ale nerozumie do elektriny takze najnovsie mam novy problem:

2/a: nejde mi uz ani ovladanie spatnych zrkadiel. pamatam si iba ako po tom ako sa hral s kablikmi sa mi dymilo z toho ovladatka vlavo pri volante...:) no...

3. to auto mi taha do strany presne tak ako pises. a zasadne iba doprava...ten skvely kamos mechanik tvrdil ze to su brzdy...niesom mechanik ale domnievam sa ze to je blbost.:))....tie ramena co tvrdis ty zneju lepsie...kolko ma to vyde?? Inak asi to suvisi s tym ze pred pol rokom ked som sa vratil k autu mal som preliaceny lavy predny blatnik...takze zrejme ten expert v parkovani co ma nabural trafil aj koleso....

4. No, moj kamos mechanik povedal :))))...vidis, ja som ti hovoril ze su to tesnenia...to si ani nemusel pisat do mazdaklubu...:D Povedal som mu nech mi povie ze ktore a ze odkial mi to podla neho tecie..ze netusi...ze to by musel rozobrat cely motor...a ze on nema pol dna casu...(nejak rychlo by to zvladol nie??)

Inak tych 270000 na mazdu podla mna neni az tak vela, mam kamosa ktory ma rovnaku mazdu, najazdenych 390000...a nema s nou problemy.

no, a ak vam to nevadi spomenul som si este na jeden problem:

5. Kedze som cele leto jazdil na zimnych gumach (ano ja viem...skvely napad...) navyse so zlou geometriou, mal som ich kompletne zodrate z vnutornej strany....prejavilo sa to tak ze zhruba kazde dva tyzdne som si rano nasiel niektore koleso prazdne...takze som vzdy prisiel spinavy a neskoro do prace, ale zato som odbornik v meneni kolesa. :)) V pneuservise mi vzdy bud zbrusil disk alebo tam dal dusu. Ked som prisiel siedmy krat tak sa ten pan nasral a venoval mi nove pneumatiky matador, (len predne dve, ale rovnaky vzor a velkost). Velmi som sa tesil ze je moj problem vyrieseny , ale na druhy den rano bola jedna z nich zase prazdna...uz fakt neviem co sa deje...a nemyslim si ze mi to robi nejaky moj sused :D:D Kupil som si uz ale za 500 korun kompresor tak aspon nemusim furt menit koleso za rezervu, ale aj tak ma to sere...ok...takze otazka znie: co mam robit? vazne sa porozpravat s tym panom v pneuservise? alebo vymenit disky? alebo co?...... :))

inak, fakt dik za rady zatial...vidno ze poznas tu 626ku naspamat.....

ozaj, a nebojte sa, ten kamos mi dnes musel odprisahat ze sa uz mojho auta ani nedotkne...ved nezvladol mi nastavit ani stierace...po jeho praci mi lavy stierac stieral aj vzduch mimo okna...po mesiaci mi to prestavil a dopadlo to tak ze sa mi pocas burky skrizili a polamali a odleteli prec...poviem vam...tazko sa soferuje v burke bez stieracov, aj ked priatelka sa na tom velmi bavila, ze odleteli nam stierace!......

nabuduce vam napisem ako mi menil sviecky a svieckove kable alebo ako mi opravil padajuci kufor ak chcete...:)

takze vopred dik za odpovede...

2008-12-09 23:08:54

K bodu 2: Je to možná pitomý nápad, ale nemáš omylem zapnutou pojistku oken proti stažení? Ovšem pokud takhle zlobí jenom jedno okno, tak to asi nebude ono...

2008-12-11 08:23:08

Ahoj jak tak vidim tak i s autem jsi skoncil v rukach uplneho diletanta a ferdy mravca hazard vseho druhu,tak bod 1 zespodu u ventilatoru je smerem k motoru na dvouch sroubkach obdelnikova černa krabička vektere je ten potenciometr bod2 rameno maš tam kulovy čep plus kratke a dlouhe pryžove pozdra ty si kup nove plus ten cep a mas vyresino,bod3 el. system ovladani okna a zrdcatka je v mazde propojen na kazde dvere takze pokud se ti zakourilo z ovladani zrdcatek tak ti ti nejspis taky vyhodilo pojistku,bod4 spotreba oleje neni nijak hrozna spis normal a pokud chces neco měnit tak gufera ventilu investice mala a mělo by to pomoci,jinak rada na zaver toho ŠILENCE už k autu nepouštěj to je myslim rada nad zlato.

2008-12-11 14:47:21

hyro84: No koukám, že pěkná story Já už to vezmu na přeskáčku páč už si nepamatuju vše jak jsi to psal. S ventilátorem tak jak píše Indy, to samé ty okýnka a zrcátka - jdi po pojistce, pak už jen je to o nějakém blbém konektoru třeba jestli ti nejde jen jedno, jdi po kabelu, prozkoušej po částech, zkus konektory, prostříkej kontaktolem a tak. Víc nevím. Co se týče ramena, tak tam jsou silenbloky co se musí přelisovat - investice cca 1000,- přelisuješ a máš klid, ale dávej to tam opatrně aby to neprasklo a měl bys problém znovu, mě to tam určitá osoba narvala tak, že praskly a po půl roce už mi to zase tahá do strany, pochybuju, že by to bylo od brzd.

2009-01-12 19:38:39

Ještě si zkontroluj tlak v pneumatikách...... řešil sem stejný problém s taháním na určitou stranu a přišel jsem na to, že když máš podhuštěnou gumu, tak musíš mít kapánek vytočený volant při rozjezdu.


Odpovědět