Fórum - Téma


626 2.5 V6


Fórum 626 GE 626 2.5 V6

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-03-25 19:59:10

Zdarvim všechny chtěl bych zjistit co nejvíc inormací o tomhle motoru jaký máte zkušenosti co životnost, spotřeba, jak to jede? Jestli je to dobrá volba u 626?? Nebo jestli někdo nevíte kde by byli na netu informace díky moc.

2009-03-25 21:58:58

no je to šestiválec, spotřeba se hýbe kolem 10 až 12 litrů ale prej se dá stáhnout i na 8-9 litrů, výkonostně je na tom o něco málo víc jak ja dvoulitr ale zase to má mnohem větší sílu, jestly se jedná o motor v autě tak auta s timhle motorem byly většinou ty nejlíp vybavený.

2009-03-26 07:25:29

A jak jsi spokojen s tím dvoulitrem? jakou to má spotřebu? a zajímalo by mě jak to jede v nižším spektru otáček.. já mám GD 626 103 Kw a tak by mě zajímalo jakej v tom je rozdíl protože tenhle motor se fakt povedl a neměnil bych, ale problém je v tom že auto je dvou dvéř a začínám potřebovat víc dveří..

2009-03-26 10:35:06

mam 626 2.5 v6 super kara ale ta spoootreba ..

2009-03-26 10:39:10

zivotnost klidne 400 tisic km kdyz se bude menit olej pravidelne ...

http://magazin.auto.cz/oj...2-1997-kulate-stesti.html

Pak neco najdes i na www.tipcars.com tam dej budto recenze aut nebo bazar nebo tak neco :))

2009-03-26 11:14:52

na autowebu je pekna recenze 626tek http://www.autoweb.cz/sta...mazda-626-1992-2002/12903

Jinak celohlinikove V6 jsou obecne velice haklive, jak uz bylo receno, na kvalitu oleje a dodrzovani intervalu vymen. V dobrych rukou s pravidelnou udrbou jsou defakto nesmrtelne. Ale jak se k nim nekdo chova hovadsky, zacnou zrat olej, klapat zdvihatka ventilu atd. Jediny neduh jsou rozdelovace, ty u 2.5 KL a 1.8 K8 motoru odchazi velice casto. U 2.0 KF (xedos6, 323F BA) jen ty, ktere maji interni civku (odchazi prave vetsinou civka). Jinak take odchazeji tesneni pod viky venitlu, ale to neni buhvi jaka zavada.

V dobre kondici je ten motor famozni, kultivovany s krasnym zvukovym projevem a zatahem. Diky veriablini delce sani VRIS potom cca od 4000 RPM krasne tahne az do omezovace. Spotreba se pohybuje dle kondice motoru a nohy ridice od 8 do 13 l. Ja s Xedosem byl jeden cas schopny jezdit i lehce pod 8 (cesta na dovolenou)

2009-03-28 08:55:34

Do šestivalce bych nešel jeden mi stoji na dvorku a motor v coudu a dost obdobny to dle meho nazoru bude i s tema dalsima o pokažených 2,5 slysim poměrně hodně o dvoulitrech poměrně zřídka a o 1,8 mách téměř vubec.

Mam 1,8 a nedam nani dopustit za ty prachy... navíc jsem do ni nacpal z ty 2.5ky komplet interier takže je nadherna a na 15kach kolech 195/65 uplně jiny svezení jen je to linejsi na zrychleni a spotřeba po dalnicich prumer 160 cistejch (tzn na tech velkejch kolech s tema malejma by to ukazalo tak 180) prej slusnejch 9 litru pri 130 jsem jezdivaval za 7 ale to nuda.Skoda jen ze ten motor nema sílu na poradny zrychleni mel jsem 2litra 8 ventil z 86tyho a ten tahal jako svina.

2009-03-28 20:52:31

no já právě mám teď dvoulitra 140 kobyl a to jede jak hovado tak právě zjišťuju jak je to s motorizací v novější modelový řadě... škoda že to není 4 dvéř protože ten motor si mě získal suprová spotřeba a přitom když to sešlápnu táhne to jak z praku nechápu proč u GF udělali podprůměrnej dvoulitr s 85 Kw..

2009-03-29 04:53:56

bohužel taky bych ocenil kdyby to mělo o trochu víc koníků než má ale já osobně mám dvoulitra a nemůžu si stežovat můžu jen chválit na dálnici to letí když chci a spotřeba taky není tak neuvěřitelná a když je člověk na plynu lehkej tak je i na 7-8 litrech ale určo bych si zkusil jak jezdí ten 6ti válec..

2009-03-29 05:12:15

Kdo neridil V6, nepochopi. Jestli si myslite, ze 2.0 v GEcku "leti", tak 2.5 se jen mihne. Ten motor je uplne o necem jinem, nez 4hrnek (nic proti 4 valcum, momentalne mam doma obe mazdy s 4 valci). Charakter, zatah a sila jsou nekde jinde. A rozhodne vas nesezere. Nemusite mu totiz slapat tak po krku jako 4 valcum. Spolehlive ty motory jsou, ale pokud se k niím nekdo chova hovadsky, nemusi se jim to libit. To, ze nekdo videl jeden mrtvej motor a neco nekde "slysel" se neda brat jako objektivni stanovisko. Nezapominejte, ze 626ky ve vrcholove motorizaci byla manazerska auta a tyto motory nemaji najeto min nez 200 000 km, spis mnohem vice, tipuju pres 400 000 a pokud tohle auto potom dostal do ruky nejaky vul, ktery se o motor nestaral, neni se cemu divit, ze po takove porci km a zanedbane udrzbe je ten motor vydechly nebo mrtvy. Pokud se dodrzuji intervaly vymen oleje, rozvodu, nevytaci se za studena az nekam k cervenemu poli, najede ten motor klidne pres 500 000 km.

2009-03-29 10:24:44

Včkovej 6ti vál se nedá srovnávat s žádnym řadovym čtyrvalem o tom neni pochyb kurva taky bych to bral ale novy a ne s vymenenymi budiky s motorem po funuse dle meho nazoru kdo má motor v pořádku ten se toho zbavovat nebude takže co koupíš bude v 90% ojeta herka

2009-03-29 10:56:48

krucinál lidi začínám uvažovat o V6 ty názory tady mě nějak přemlouvaj, mít 6ti vál byl vždy muj sen ale zase na druhou stranu sem nadmíru zpokojenej stim co mám a měnit to za neověřenej motor se nemusí vyplatit ale i tak o tom budu asi hodně uvažovat

2009-03-29 12:53:30

každopádně před koupí a na to si dej majzla zkontroluj že je v motoru olej pakliže bude tak to nech zahřát a jak moc to kouří nekouří z vyfuku. Nebude li tam olej tak je vypuštěnej ze zištných duvodů aby to nekouřilo a nepřišels na to že maš mimo 12litru benzinu spotřebu na sto kilometru navíc pul litru oleje a o emisích pri STK ani nemluvim, na tohle samozrejme pozor u každýho motoru ale u Včkovejch šestiválů dvojnásob at si každej řiká co chce s takovýma jsem se setkal poměrně dost a to nejen u 626 ale i u Xedose

2009-03-30 00:35:52

jirso. jasný neboj zatím o tom jen uvažuju ale ještě jsem se nerozhoupal

2009-03-31 10:26:12

no ja jsem parkrat ridil otcovyho Favorita a pak sem dostal sve prvni auto zrovna 626 v6 ten prechod byl neuveritelnej :D:D:D:D:D:D

2009-03-31 10:28:48

to bobyk : na netu se ted prodavaj docela dost 2,5l v6 ...a koukam ze ses automechanik tak by pro tebee nemelo bejt tezke vybrat si tu nejlepsi ne ??

2009-03-31 18:53:51

jasný nebylo ale naco kupovat druhý auto když tohle mám a je už ted v něm nastrkanejch plno penez, a pak bych se musel zbavit toho dárce z ktertýho bych bral díly a přepsat tech. kdybych chtěl jen vyměnit motor a prej si to na vrakáči dost účtujou když tam něco chybý. pak jsem si myslel že prodám to sví a koupim ten 6ti vál ale ted mi mojí mazdu zbouraly takže tímhle směrem to taky nepujde, takže sem v takoví patoví situaci

2009-03-31 18:57:49

Chtěl bych ten 6ti vál ale momentálně nemám peníze, nebot jsem toho hodně nastrkal do sví mazdy a tu mi zbouraly ze zadu takže ted?? sam nevim

2009-04-04 12:56:37

Na 2.5 V6 nedám dopustit, nikdy mě auto nenechalo ve štychu, výkon na tak težký auto je dostatečný, povezení je luxusní. tady info o mém voze :) http://www.neolit.cz/626/

2009-04-05 10:07:49

Teeeda tys to tem chudackum ale nandaval


Odpovědět

1  2