Fórum - Téma


626 2.0i 16v problem s dochlazováním mot


Fórum 626 GD 626 2.0i 16v problem s dochlazováním mot

Informace o modelu: Mazda 626 GD



2007-06-15 22:24:47

Zdravim všechny mazďáky..potřeboval bych radu kdo má mazdu 626 2.0i 16v jak funguje dochlazování motoru po vypnutí zapalování když je vysoká teplota..slouží ktomu čidlo ventilátoru chlazení umístěný v chladiči mě by zajímalo jestli na přívodním kabelu má být trvale napětí a nebo jestli to ovládá větrák přes relé kostrou mam to nějaký sprasený a nemám k tomu kloudný schéma zapojení ani knížku kde by to bylo popsaný..uvítám jakoukoliv radu..pomohlo by i kdyby někdo napsal jak to je s tím napětím případně kostrou na kabelech vedoucích k čidlu podle mě když spojím kabely u čidla tak by měl větrák běžet..bohužel u mě to tak není

2007-06-17 22:32:07

můžeš sem vyhodit pár informací jako třeba, rok výroby a modelovou řadu?

díky

2007-06-17 22:41:51

Jasný rok výroby 91 a je to mazda 626 GD cupé 2.0i 16v 103 kw klimu to nemá

2007-06-18 20:06:26

zítra se juknu jak to naká na funkční, a hodím ti podrobný popis. ju?

2007-06-18 20:09:45

čau jo jo..to by bylo super.. já si s tim nějak nevim rady a hlavně mi přijde že se v tom už někdo šťoural budu rád za jakoukoliv radu zatím dík čagos

2007-06-20 22:30:33

dostanu se na to zítra, v práci mazec.

2007-06-21 14:31:10

jojo..to znám práce je věčná..zatím..

2007-06-23 19:09:14

tak jak si na tom? koukal si se už jak je to s tím chlazením?

2007-06-24 23:21:54

tak to měl taky nějakým způsobem rozkuchaný, ale do vrtule jde trvale + takže to spíná kostru.

2007-06-25 06:52:34

dík moc tak to budu mít někde překopaný protože já to mám bez proudu tak teď musím najít kde je chyba..díky za radu

2007-06-25 21:20:09

poistka je hned vedle horní hadice napravo v tý krabičce.

2007-06-28 09:19:28

jo jo..koukal jsem na to pojistky jsou dobrý, ale ten proud mi tam pořád nejde..jel jsem po kabelu a pokud ještě teda nemá nějakou odbočku( protože najít ho v autě je taky radost ) tak jsem došel zatím někde do místa před pojistky takže musim najít kde je napojenej, další divná věc je že když vytáhnu pojistku která má podle knížky jistit ventilátor tak se stejně spustí což znamená že to bere proud ještě někudy jinudy a do aby to nebylo jo jednoduchý tak když si přivedu na čidlo v chladiči plus a propojim to jako když čidlo sepne tak to jde okamžitě do zkratu..skoro se mi zdá jako by byli někde prohozený kabely na relátkách co jsou hned vedle baterky v těch gumách vedle pojistek. Zatím jsem z toho jelen a nevim jak na to přijít v nejhorším případě když to neodstraním tak si to zapojim zvlášť a bude.

2008-07-28 23:04:10

Čaute, ako to skončilo? Nejakú foto nemáš? Mám otázku na túto tému. Ten odpojený konektor nie je náhodou na to dochladzovanie?? A ešte otázka:na obrázku, je senzor teploty ktorý ide do RJ- myslím, že je na ventilátor chladiča. Chladič sa mi ešte netočil, neviete či ten senzor priamo spína, alebo ide okrem signálu do RJ aj na nejaké relé?? Má to 600ohmov oproti kostre, ak to merám z odpojeným káblom za studena?

2008-07-29 13:39:20

Tak som k tomu zohnal schému a aj farby sedia tak to už nejako dorazím . Možno.


Odpovědět