Fórum - Téma


626 2.0 DITD (GW) nestartuje, bliká žhavení


Fórum 626 GF / GW 626 2.0 DITD (GW) nestartuje, bliká žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 626 GF / GW  |  Naše vozidla


1  2

2014-11-12 17:00:19

duchy12: Ahoj Zkus odpojit teplotni cidlo na vodu pokud ti to chytne tak je v haji pokud ne tak zhaveni zkus to třeba nažhavit 2x za sebou

2014-11-12 17:27:23

brenda: to by pomohlo, keby štartoval za studena a za tepla nie - to je potom problém v čerpadle. Jeho problém je opačný. Treba otestovať žhaviče, prípadne relé žhavičov. Je tu o tom napísaného dosť, treba pohľadať.

Duchy12: ako dlho ti svieti kontrolka žhavenia pred štartom?

2014-11-12 18:56:24

merlinhawk: to jo mel jsem podobnej problém a bylo v haji cerpadlo ted me spis vadi ze me při 130km zacne blikat zhaveni

2014-11-13 10:33:38

brenda: možno to pýta kontrolu "tajmingu" pri tých otáčkach.

2014-11-13 15:41:39

merlinhawk: Prosim Te co to je tajming?

2014-11-14 08:07:45

brenda: =timing, tj. časování vstreku; no neplaš sa, vôbec to tým nemusí byť. Keď bliká kontrolka žhavenia, tak je to všeobecné hlásenie od RJ, že sa vyskytol problém s riadením motora. Stačí, že odpojíš nejaký senzor a už to začne blikať. Vzhľadom na to, že ti to robí pri vyšších otáčkach, kedy je väčší prietok paliva cez čerpadlo, by som tipoval i napr. i malé zanesenie spill ventilu alebo palivového filtra. Možností je spústa.

2014-11-15 16:14:08

merlinhawk: Diky a mej se

2017-05-12 23:22:22

merlinhawk: Ahoj, nepíšu k tomuhle tématu, psali jsme si někde jinde, tady tu naši konverzaci nemůžu najít. Mám problémy s čerpadlem na mazdě 626, ty si psal, že sepisuješ nějaký manuál jak to čerpadlo seřídit. Můj problém vidím v tom, že jsem měl dvě tyhle auta. Z jednoho jsem vyndal čerpadlo do druhého a zase zpět, přičemž to druhý auto jsem si přitáhl ze srn na díly s tím, že si vyndám to čerpadlo, jelikož ale auto bylo v lepším stavu než ta druhá mazda, tak jsem ji přihlásil. Nicméně protoblém je v tom, že už od počátku to jeden známý špatně nastavil. To dovezený auto mělo přetržený rozvoduy, nicméně motor se dal lehce opravit, přendal jsem nějaký ty přelomený koníky a motor šlape bez sebemenšího problému, ale prostě nemá výkon, po vytočení bliká kontrolka a chcípá. Jinak chytá na brnk za studena i za tepla. Myslím, že nikdo z těch komu jsem to dal neuměl nastavit rozvod s časováním čerpadla. Víš jak na to? Dik za info.


Odpovědět

1  2