Fórum - Téma


6 MPS - Občasné problémy při startování


Fórum 6 GG / GY 6 MPS - Občasné problémy při startování

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY

Diskuze o vozidlu

2006 6 GG MPS Mazdaspeed6 2.3

2 fotek  |  3 servisních knížek  |  52 diskuzí

Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, MZR DISI.

První vlastní auto...podle toho taky vypadaly první servisy, protože předchozí majitel tomu moc (vůbec nic) nedal.

Doufejme, že alespoň dlouho vydrží, mám ho rád =)


1  2

2017-01-11 11:57:41

goldy: tak to přeju hodně štěstí a hlavně trpělivosti :D jak se startováním tak s tou LEDkou ve světlech - ta LEDka mi taky zapadla a asi 2 hodiny jsem zkoušel ji dostat tama, kudy se tam dostala, ale bezvýsledně...pak jsem tady někde vyčetl, že ideální je sklopit dálkové šroubem na světlech dolů, aby propadla tou škvírou a pak vnitřkem (prostorem mezi parabolami a pláštěm světel) ji vytáhnout - já jsem na to měl malinký neodymový magnet uvázaný na drátku :D

2017-01-11 12:13:40

goldy: Kdybys měl karburátor, tak řeknu, že to při startu vypadá jako přechlastaný, bohatá směs a nezapálí... Co se stane, kdybys při startování šlápl na plyn, ať se to líp profoukne? U jednoho našeho plyňáka (Citroen Xantia) to se sešlápnutým plynem chytne mnohem dřív, než bez plynu.

 Goldy
2017-01-11 21:59:37

ada4: Dnes jsem to zkoušel při již osvědčených stáních (z práce po osmi hodinách a po volejbalu, asi hodina a půl stání). Z práce jsem se bál ten plyn drtit úplně a krom toho že to nemělo ten aktuální zvuk skoro chytání tak žádná změna. A večer z volejbalu jsem dal nohu na podlahu a dělalo to první způsob - vůbec se nechytal - a jakmile jsem uvolnil plyn tak to chytlo (dejme tomu po dvou třech sekundách, což je takový normální čas těchto dlouhých startů)

Tak teď nevím co z toho vyvodit...

2017-01-11 22:21:49

Při sešlápnutí plynu na podlahu při startování se vypíná vstřikování paliva, takže to chytnout nemůže.

 Goldy
2017-01-11 22:31:56

lukex87: áha...tak jsem alespoň o něco chytřejší. Díky za info

2017-01-12 06:56:50

Tím pádem to může fungovat tak, jak jsem napsal. Bohatá směs se zpočátku vypláchne a pak to po puštění plynu chytne, jak má. Zkus to opakovaně a pokud by to tak dělalo pokaždý, dá se na tom stavět.

 Goldy
2017-01-12 07:11:54

ada4: taky jsem si říkal , mám to v plánu dnes z práce nebo spíš zítra, protože dnes ráno to chytlo na jedno škytnutí a většinou to chytá až na druhé třetí podle teploty. Tak jsem zvědav jak to bude dnes odpoledne dlouho točit.

Vyzkoušeno a vypadá to, že se opravdu přechlastává nějakým způsobem... V pátek z práce jsem dal s nohou na plynu dvě škytnutí, přestal a pak jsem startoval normálně - dvě škytnutí a normální start!

Napadá Vás někoho příčina přechlastávání při startu v moment, kdy auto stydne už nějakou chvíli a nikdy jindy?

2017-01-14 20:40:51

goldy: To je zapeklité! Sám jsem zvědav na řešení P.S.: Máš tam dost nafty?

2017-01-15 18:04:14

Od kdy jezdí MPS na naftu?

 Goldy
2017-01-15 18:13:07

hospodář: tak samozřejmě nejezdí, žeo šprýmař je to

Jinak zatím mě napadlo jen odvětrávání nádrže, tak až budu zase startovat z práce, zkusím přidržet hadičku jestli to půjde, abych nemusel kupovat ten elmag. ventil rovnou... uhlí v nádržce asi nejde vyměnit co? musí se celá?


Odpovědět

1  2