Fórum - Téma


6 GG/GY - Vstřikovače a díly s tím spojené


Fórum 6 GG / GY 6 GG/GY - Vstřikovače a díly s tím spojené

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2009-10-09 17:40:22

no možný je vše - u mě je problém, že auto si nechce nechat provést kalibraci vstřiků - což samo o sobě směřuje k problémům v oblasti vstřikovacího systému.

nebo něco souvisejícího s volnoběhem

Mara

2009-10-22 10:14:37

u mě ani výměna SCV ventilu nepomohla - dělali to v AUTOZM u Brna - tam mě odkázal origo mazda servis na čištění vstřiků

http://forum.langzeittest.de/read.php?3 ... msg-399488

jinak kdo má diesel a chce se mu zvracet, tak si počtěte - je to německy . ale v DE má problémy se zdecháním mazda dieselů mraky lidí - ale většině výměna SVC ventilu pomohla

no more mazda diesel

Mara

2009-12-31 19:23:12

Zdravím,já mám obdobné problémy.3 vstřiky se vyměnily,jeden zůstal,a teď mi asi odešel i ten 4.Jeden vyjde na 7500 kč.Jestli víte kde sehnat levnější dejte mi kdyžtak vědět.Mě to začalo po ujetí 8 km od domu,škubání,rachot,a auto jelo jen na 3 válce,tedy se plazilo,pak se rosvítily kontrolky motoru a co mě překvapilo o asr? Nechápu proč,před tím svítil před půl rokem jen motor,když mi odešly ty 3 vstřiky.Koupil jsem šmejd,diesel už nikdy,ale prodat ho nemůžu,protože jsem do něj vrazil už 60 000 kč za půl roku! Japonec na konec.......

2010-01-02 07:05:52

Emin: koupil jsi "vránu" a zavrhuješ celou automobilku?? Totéž se ti může stát u jakéhokoliv dieselového motoru, nemusí to být zrovna Japonec... Zkus se projet v japonském benzínu, třeba v Hondě Accord V-Tech, a přestaneš papouškovat to Tvé "Japonec až na konec"...

2010-01-02 15:35:12

Měl jsem předtím Nissan Primera,a byl na tom lépe.Diesel už nebudu chtít,bohužel jsem si spoustu recenzí přečetl pozdě......Můj bývalý žák prodává Toyoty,a říkal že Mazdy nejsou špatné,a já bych si nestěžoval až na ty posrané SCV ventily A HLAVNĚ VSTŘIKY.......

doris  
Doris
2010-01-02 16:54:45

Jj, mohu potvrdit, staré diesely od Nissanu - ty atmosférické především, jsou neskutečné držáky. Sice neoplývaly výkonem, ale neznaly při slušném zacházení problém, přičemž náklady na jejich údržbu jsou minimální. Zdárný příklad taxikáře, který na tom nalítal bez GO 1.200.000km. Dnešní motory mají už jinou koncepci, mají mnoho lepších vlastností, ale chybí jim životnost a nenáročnost, což však je poplatné současným trendům ve výrobě. Žáden výrobce nebude mít snahu vyrobit auto, co vydrží třeba 20 let. Co se týče vstřikovačů C-R systému, tak ty jsou zcela jiné konstrukce, než v našich starých dieselech. A jsou jooo choulostivé na palivo. A nejen u Mazdy.

2010-01-14 19:27:07

Už jsem koupil nový vstřik,a auto zase jezdí,jen doufám že už budu mít pokoj.Mám tam již 4 nové vstřiky.Měl jsem štěstí že jsem sehnal nové za 7500 kč,od autoservisu Petr Rada,od kterých jsem již před 8 měsíci bral 3 kusy.Všude chtějí většinou okolo 10 500 bez dph! No,musím teď doufat,že už nebudou nákladné investice,teď musím dávat peníze do rodiny....

2010-05-24 14:50:53

tak já furt neůspěšně řeším ten svůj problém - dnes mi origo servis sdělil, že mi kolísá tlak v railu vstřiků - někde před vstřikama je udajně nějakej regulační ventil - není to ale ten SVC ventil na vstřikovacím čerpadle -

slyšeli ste o tom druhým ventilu/regulátoru někdy?

2010-05-24 23:19:56

nazdo,

no, je tam toho vela, posli mi SS-kou tvoj mail, poslem Ti nejake dokumenty "Denso" na citanie, mozno budes mudrejsi.

Skoda, ze si sa nepripojil skor. :)

http://www.japancars.ru/c...=AEGA08&_grp=K2&blk=1320C

2010-05-28 07:46:30

tak jen pro formu a případnou pomoc ostatním - jsem po výměně senzoru tlaku v railu - respektive celýho railu i se senzorem, protože jsem ho sehnal na vrakecu za 1.500 CZK a tím se podstatně zjednodušila výměna - a zatím to vypadá dobře a problém už tam není, ale uvidím ještě po týdnu ježdění.

takže pokud vám u dieselu kolísá tlak v railu - tak to nemusí být jen SVC ventilem, nebo špatnýma vstřikama, ale i výše uvedeným - dle mazda importéra je ale SVC statisticky nejčastejší příčina

Mara

2010-05-28 07:48:44

drzim palce aby si mal uz konecne pokoj od problemov

2011-08-19 14:43:00

Ahoj, mohl by mi někdo ve stručnosti popsat jak vyndam vstřiky z motoru chystam se tam dat nový podložky a potřeboval bych zhruba tak vědět jak se demontujou abych to nezkoušel hokus pokus.

2016-08-18 09:53:08

Ahoj, mel jsem vstriky na kontrole a bylo zjisteno, ze jeden z nich jiz neni v uplne kondici(drnci a auto v nizkych otackach netahne, zaroven pri vyssich otackach dosti dymy) a zbyle 3ks zatim po vycisteni maji jeste nejakou trvanlivost, ale kratkodobou.

Chtel bych pozadat o informaci, kde by se daly sehnat nove vstriky levneji nez za 10500,-Kc/ks a nebo se daji repasovat. Mam Mazdu 6 2003 2.0 100kW GY DIESEL.

Daji se vstriky u tohoto typu auta vubec repasovat?

Pokud informace nebudou dostacujici, dnes ziskam typ vstriku a dopisi jej sem.

2016-08-18 21:46:21

plechostroj: Ahoj daji se koupit repasované cca 2500kč/ks

joj
2016-08-19 07:22:28

Mám zase informace, že na mazdu vstriky repasovat nejdou, možná jen "vyčistit" ale to má k repasy hodně daleko.

2016-08-19 21:00:28

joj: ja koupil repas v Tempo car a jsou dobré

2016-08-20 08:43:34

Dekuji Vam za odpoved. Vypada to, ze znami ze servisu sehnal vstriky za rozumnou cenu. Nejsou sice nove, ale jsou po prohlidce v servise a v poradku bez vetsich zavad jako maji ty moje. Tak snad to bude ted slapat.

erredar: a kolik stal repas pro info?

2016-08-20 08:48:20

plechostroj: Jak jsem psal 2500kč/ks + poslat staré vstřiky,starší vstřiky bych asi neriskoval.

 Magnetto  
2016-08-20 10:27:06

plechostroj: Vstřiky jsou tak dobré, kvalitní a výkonné podle toho jak se k autu člověk chová. Je to díl který musí mít obrovskou odolnost a hlavně kvalitu - proto nechápu jak je může někdo po krátké nebo menší době než uvádí samotný výrobce měnit.

Aby vstřiky fungovali tak jak mají a něco vydrželi, stačí dodržet několik faktů a bude to bez problému.

  • Používat výhradně kvalitní a naftu (ne z JZD v kanistru kde stojí 20 Kč / litr)
  • Dělat pravidelnou kontrolu a případně fixovat chyby (podložky pod vstřiky, seřízení vstřiků...)
  • Netočit studený motor, nepřetěžovat jej, měnit pravidelně olej, používat aditiva v zimním období)
  • Vyhnout se častým studeným startům, nevytáčet motor do omezovače...

Mohl bych se rozepsat do alelůja ale je to zbytečné protože každého auta - majitel vůdce. Co se týká repasu vstřiků, myslím že to je běžná záležitost. Ve vstřiku není nic co by nešlo opravit avšak je potřeba vědět kdo to opravuje a co mají vstřiky za sebou.

Osobně bych repasované v krajní situaci bral. V opačném případě bych bral použité z hodně dobrého zdroje jako je třeba uživatel MAZDABROD. Mám od něj celý motor a nespočet použitých dílů které fungují, jsou kvalitní a nevykazují absolutně žádný problém.

Poznámka mimo téma:

Ono jsou dva druhy prodejců použitých dílů.

  • Ti co schovají i to co je k ničemu a zpeněží to (je jim to fuk že se s tím bude někdo trápit)
  • Ti co neuskladňují něco co je k ničemu (lidí si váží a krám který stojí za by neprodali)

Od koho to budeš mít ty?

2016-08-20 22:51:42

magnetto: Vstriky tam byly jiz 13 let a najetych necelych 240000km coz je myslim slusna bilance. Naftu jsem vzdy cerpal top u benziny, omw, shell a nikde jinde, ale ta zkurv... bioslozka je vsude jen aby lidem odchazely auta a statni zisk ze Skodovky a Hyundaie byl co nejvyssi. Kazdopadne my si ty skryte bolseviky volime. Krome tech castych startu za studena, kterym se obcas asi nevyhne nikdo, jsem delal vse dle nastudovanych rad a toho co pises. Opotrebeni materialu nekdy musi prijit, i kdyz se k autu chovas sebelip.

Vstriky budou zaslany po kontrole a oprave z Moravy z nepojizdne Mazdy, sehnal mi je mechanik od znameho. 3400,- Kc/ks.


Odpovědět

1  2  3