Fórum - Téma


323F BJ Rozvody


Fórum 323 V BJ 323F BJ Rozvody

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-07-08 11:39:57

Nechal jsem si udělat cenovou nabídku na opravu.

 Magnetto  
2015-07-08 14:38:05

daje: Hmm... vtipálek, ten co ti toto nabídl.. Všechny položky jsou minimálně o 100 % dražší a i tak bych volil daleko kvalitnější a přitom levnější materiál. Hele, když jsem si nechával v Mazdě dělat taky podobný předběžný výpis, stála mne generálka motoru 89 000 bez DPH... Snad to nechceš vrazit do toho servisu co ti nabídl takovou trapnou cenu?

To mi to raději dovez, udělám ti to za polovinu.

2015-07-08 14:40:00

magnetto: Kam mám dojet? :) Určitě do toho tolik nedám, je to skoro polovina ceny auta.

 Magnetto  
2015-07-08 14:42:13

daje: Když se jen podívám na ten litr oleje, nechápu proč si za něco co stojí 180 Kč účtují 400 Kč...

To stejné platí i u těsnění víka ventilů a těsnění pod hlavu... Mám komplet nakoupené věci na kompletní generálku motoru a celé mě to vyšlo na trochu jinou částku. Mám v tom pístní kroužky, ojniční šály, spojku a další krámy a cena se pak teprve rovná té tvé..

Tvl.. díky bohu že jsem se vyučil v oboru

2015-07-08 14:46:10

magnetto: Musím se jich trochu zastat, ten olej je cena za 3l. Ten tvůj FS2.0 by mě do toho nešel? Šlo by to vůbec přepsat na úřadech?

 Magnetto  
2015-07-08 15:00:16

daje: Dneska se nic nepřepisuje když máš známé.. V případě že by jsi to chtěl legál, lze to v rámci přestavby přepsat. Jakto že to jde? Protože ta kastle kterou máš ty i já, se dělala v několika variantách a motorizacích. Vzhledem k tomu že do té stejné kastle se montovali i dieselové 2.0 nebo 1.6 či 1.9 a 2.0 tak ti to schválejí.. Samozřejmě je to pro tuhle výhodu. Kdyby jsi chtěl dát do například Mazdy 121 motor 2.5 V6 tak to už by těžko někdo schválil. Já osobně se chystám a už mám z nějaké části nachystaný SWAP z 1.9 84kW (původně) na 2.5 V6 z Mazdy 626.

Všechno jde když se chce a v případě úřadů jen čekám na povolení. Jakmile to bude vše OK, vlítnu na to. Tak nevím proč by nepovolili přestavbu z 1.6 na 2.0...

2015-07-20 08:25:08

Nedaří se mě u 1.6 ZM nasadit rozvoďák, kladky mám povolené, ale řemen jako by byl krátký (neni krátky). Je na to nějaký fígl, nebo ještě něco dalšího co je potřeba povolit? Díky

 Magnetto  
2015-07-20 09:58:39

daje: V první řadě zjisti, jestli je to opravdu ten správný rozvodový řemen. Již jsem se setkal s tím že odborníci nasazovali na motor FP rozvodový řemen z FS a ten byl samozřejmě moc dlouhý (měl asi o 3 zuby více).

V tvém případě bych toto opravdu zkontroloval.

Čím si pomoci? Vyndej svíčky aby se vačky lehce otáčeli a nekladla odpor komprese. Dále bych poprosil dalšího člověka který ti bude držet řemen na vačce / vačkách a ty nasadíš zbytek na hlavní řemenici a taky do kladky. Pokud to ani tak nepůjde, a kladku budeš mít povolenou co to jde, je někde problém. Napínací kladka je od toho, aby po nasazení napnula volný řemen takže problém bude opravdu někde jinde.

2015-07-20 10:23:05

magnetto: Podle počtu zubů je řemen správný.

 Magnetto  
2015-07-20 10:38:09

daje: O kolik je tam teda rozdíl v té vůli?

 Magnetto  
2015-08-07 02:52:39

Dodatečně reaguji k mému příspěvku "SWAP" motoru.

Vzhledem k tomu, že jsem konečně dostal vyjádření k mé otázce na samotném úřadě starající se o dopravu, pustím se do swapu motoru z FP 1.9 (84kW) na FS 2.0 (96kW).

O celém průběhu budu vést topic, který bude demonstrovat všechny úkony spojené s touto přestavbou vč. fotek.

Připravím veškerý materiál a začnu Tak držte palce a věřte, že i 15 let nové auto se vyplatí předělat když je člověk šikovný


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6