Fórum - Téma


323F BJ Rozvody


Fórum 323 V BJ 323F BJ Rozvody

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3  4  5 ......... 6

2011-06-28 21:30:55

pavoda: do zasoby se vzdycky hodi,ale bacha at ti do te doby nez to budes menit nezrezne

Jinak velice pekne auto.Uz jsi meril spotrebu kolik ti to tak bere?

MAX6  
J.
2011-06-28 21:52:24

Jo lemy na BJ sportku jsou úplně stejný jako na klasický BJčko,takže jich je všude mraky.Jen s tim čekánim až to zrezne víc nevim nevim.Aby ti pak nezrezla samotná kostra auta a to je v háji.

2011-06-28 22:59:49

toby97: To mě ani nenapadlo, že by mi to mohlo zreznout i ve skříni :D

Jinak díky za pochvalu auta. Čoveče s tou spotřebou jsem mile překvapen. Mám palubní počítač, takže to dost sleduju.Jezdim hodně svižně, ale na druhou stranu si hlídám, abych zase někde pošetřil. Počítač mi ukazuje 7,8. A při ručním počítání mi to vychází ještě o kousek míň asi 7,6.

Kdyby tam byla šestka, tak si troufám říct, že mám tu spotřebu ještě možná o litr nižší.

2011-06-28 23:00:27

No vyříznout avyměnit jen lem zase až tak moc nepomůže a vyměnit celý blatník je dost drahé. Myslím že obrousit a stříknout zvládne každý kutil

2011-06-28 23:04:16

Max6: No já ti právě taky nevim. Přijde mi, že to tak vážný není. Druhá strana je dokonce úplně v pohodě. A co ta kostra? Na ní se to může od toho lemu chytit?

2011-06-28 23:04:48

Já chtěl jen říct že opravu lemů nemusí hned každý vzdávat, měl jsem z toho taky strach a když jsem se do toho pustil tak jsem koukal jak to jde dobře a hezky od ruky. Jasně že nejsem profík tak kdoví jak to dopadne a za jak dlouho to zase bude reznout. Ale je to takový relax si s tím dát záležet a hezky si to vybrousit a stříknout a snažit se dohnat kvalitu jako od profíků.

2011-06-28 23:06:56

Každej kutil možná, ale já bych na tom, jak se znám udělal víc škody, než užitku.

Zatím se jen oháním konkorem a stříkám všechnu rez, která mi přijde do cesty..A tak nějak doufám, že to zastavim, nebo apsoň spomalím.

2011-06-28 23:17:07

Taky mi rezne jen jedna strana a to levá. Rez neni nakažlivej jak nemoc, je to spíš o barvě, když popraská nějakým nárazem, odře se nebo omlátí od kamínků tak mikroskopické trhlinky propustí vodu a jede to jak divý. Pokračovat to může i nemusí, vím jen, že když ho navaříš tak se to nejspíš objeví budto kolem svárů protože se to tam vyhřeje, nebo jinde kde je třeba spoj plechů. Většinou se to tam ohřeje nekvalitním kostřením. Při vaření udělá protékající proud divy. Viděl jsem na vlastní oči jak se vypálila barva v místě mezi plechy při vaření.

2011-06-28 23:19:05

To je lepší hydraulický olej, prý zastaví rez, nebo místo konkoru koupit dinitrol, změní struktutu rezu a udělá jakoby sklovitý tvrdý povrch a tím zastaví nebo hodně zpomalí rez.

2011-06-28 23:42:26

O tom dinitrolu jsem už něco četl, ale spíš jsem z toho pochopil, že to ten rez zakonzervuje a nepustí k tomu vodu. Což prej může nadělat i paseku, když se to udělá špatně. Ale jestli mi někdo poradí, jak správně postupovat, nebo co je na to nejlepší, určitě to zkusim...Jinak konkorem jsem stříkal všechno už jako malej kluk a mělo to vždycku dobrej účinek. :)

2011-06-28 23:51:27

U Dinitrolu je důlužitý se snažit odstranit maximálně ten opadávající rez a obrousit to co nejvíc na plech a když to nenastříkáš bez jakéhokoli broušení na hrubý rez tak to rozhodně pomůže.

2011-06-29 07:24:48

pavoda:Tak nato ze je to 2.0 tak to mas peknou spotrebu.Jo 6 ta by se hodila i me nekdy mam pocit ze tam mam 4 a ono uz je tam 5

A muzes teda napsat od jakeho vyrobce si koupil ty rozvody a pumpu?Jak uz to jednou rezne tak ti nepomuze nic,maximalne to jde zpomalit.Ja sem to taky brousil ten lem na leve strane a jeste chvilku bych brousil a byl bych skrz,nakonec jsem to osetril odrezovacem,vykitoval,strikl zakladem potom plnicem 2x prebrousil a pak strikl namichanou barvou ve spreji.Ted je klid ale cekam ze to zase vyleze,ale to uz bubu resit operativne.Sem domluveny se znamym lakyrnikem a bude se menit cely lem ktery predtim jeste osetrime.Kamenem urazu je slaba antikorozni ochrana.

MAX6  
J.
2011-06-29 08:42:30

Takovouhle spotřebu Mě palubní počítač ukazuje 10.5l/100.Asi to moc hodim

2011-06-29 10:28:18

Fyzikmoto: můžem mi poslat nějakej link, kde a jakej konkrétní výrobek dinitrolu bych měl teda koupit?. Já už jsem se po tom koukal, ale nějak tomu nerozumim...dík

2011-06-29 10:37:22

Psalo se o tom zde http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=61682 Ještě někde se o tom na foru psalo ale ted se mi to nedaří najít. Jinak taky někdo ze servisu na foru psal že moc nedoporučuje odrezovač, je kyselý a musí se něčím neutralizovat. Až ten příspěvek najdu tak ho sem hodim.

2011-06-29 10:50:45

jojo, spotřeby jsem se bál, ale když to vidim, tak toho většího objemu vůbec nelituju. Byl jsem spíš příznivcem nafťáků. Hlavně kvůli spotřebě a síle v nízkých otáčkách. Zvuk diesla mi nikdy nevadil, ale na to ticho v tomhle benzíňáku jsem si zvykl hodně rychle.

Začínám tomuhle autu říkat teleport :) Protože, když někam jedu, tak mám pocit, že jen promlouvám krajinou. Zatáčkama to projíždí, jak kdyby tam ani nebyly, motor do 4 tis otáček skoro není slyšet a pedálem na pravý noze jenom určuju, za jak dlouho budu v cíli. Výkonu je pořád dostatek, ikdyž nemůžu říct, že kdyby to mělo ještě o 100 kw víc, že by mi to vadilo :)

ikdyž jsem chtěl ekonomický auto, tak ikdyby mi to žralo 10 ,tak toho nelituju. Protože ta jízda to je zážitek.

Dily na rozvody jsem objednal konkrétně tohle(ještě mi to nepřišlo, čekám na ně) :

Rozvodák Mitsuboshi Japan

napínací kladka GMB japan

napínák E43023 ( gmb JAPAN )

pumpa D13042

cena asi 5 000,- + práce asi 1500-2000 u kámoše. Takže tak do 7 tisíc. Oproti původním 10ti docela rozdíl.

Dneska jdu dát kola na opísková a nastříkání. To mě bude stát zhruba ten rozdíl v ceně rozvodů. Takže to beru jako takovej bonus :)

Ty hliníkáče jsou ale už pěkně oprejskaný. A jak se říká, kola dělaj auto :) a narozdíl od tech rozvodů, to je aspon na první pohled vidět :)

2011-06-29 10:59:24

Fyzikmoto: Díky za odkaz na to vlákno. Pořád ale nevim, jestli se mám do toho broušení pustit sám. To že to je dost práce by mi asi ani tolik nevadilo, spíš se bojim, že to ve finále bude ještě horší.

2011-06-29 11:03:26

No já se na to vykašlal taky, doufal jsem že jsou plechy pozink a že to půjde pomalinku, první rok bylo pár minibublinek, druhý rok po zimě centimetr proužek zespodu na lemu, třetí rok opadala barva z lemu zespodu až 2 cm z boku z pohledové strany a bubliny až asi 4 cm do výšky. Pak to jde bleskurychle.

2011-06-29 11:12:11

Max6: V tý tvojí M3 to musí být asi taky perfektní svezení. Slyšel jsem na ní spoustu chvály. A to nejen od samotných uživatelů, ale i v profesionálních recenzích. Ve statistice 2009 je dokonce mazda 3 nejoblíbenější model v Německu ze všech modelů všech automobilek.

dyžtak dej vědět, až jí budeš prodávat :)

2011-06-29 11:13:42

Ještě tohle léto s tím něco udělám. Nice ještě nevím přesně co, ale zanedbat to nechci.

Ty puchejře už tam jsou fest a popravdě to není jediný místo, kde je rez.

Njn není funglovka a to, že to nevydrží dalších deset let, s tím počítám.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6