Fórum - Téma


323F 2.0 V6


Fórum 323 IV BA / BH 323F 2.0 V6

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH



2007-10-17 20:00:40

Čau lidi. Co říkáte na Mazdu 323F 2.0 V6? Typ BA. Mam 1.8 a jsem spokojenej, ale 2.0 V6 je 2.0 V6. Je něco na co si dát vyloženě pozor? A co motoricky? Jsou to držáky, nebo je to náročný na ůdržbu? Za odpovědi předem dík. Jirka. Jóóóóóóóóóó. A co spotřeba . já s 1.8 jezdím kolem 8,5l, ale na to asi můžu zapomenout. Co?

2007-10-17 20:15:00

mam xedose 6a jezdim za 9litru mesto

2007-10-17 21:28:10

Tohle nedávno řešili kluci na 323f

Tam jí pár lidí má...

V6 je V6, líbilo by se mi to, ale splašit dobrej kus bude asi chvíli trvat.

Když už tak po faceliftu a těch bude ještě míň.

V sobotu ve Všechově byl kluk s V6 z r.v. 11/98, tmavě zelená metla... Krásný auto

2007-10-18 08:53:02

spotřeba je velmi podobná,

spíš si dát na bacha na celkovej stav motoru, rádo to papá olej a rádo to prosakuje olej, ale záleží jak o něj bylo staráno.... jinak to autí je celkově i bezpečnější

2007-10-18 09:17:14

Přesne tak.Mam xedose 6 s tinhle motorem a vopravdu zaleži jak se oto kdo steral man mamysli motorově.Znamej me kdysi řikal že kdyš dotohodle motoru nekdo nalil jinej olej než tem motor byl zviklej tak se okamžite zapakli kroušky a začal papat olej.Ale i gufera na ventilech odchazeli hodně brzo.Tak tomuhle se nejak vyvarot.Ale jinak je to kresně tichej motor a krasme jede.

2007-10-18 09:49:52

Mám mazdu 323F GT V6.Svezení je to parádní!Při klidné jízdě na dálku se s přehledem vlezeš do 7,5L.Když ji nakládáš tak 10-12,aspoň ta má tak žere.Hlavně si dát pozor na motor,hydraulické zvedátka. Mě olej nežere

2007-10-19 10:42:59

Spíš bych doporučil si na fóru 323f.cz přečíst články týkající se BA V6.

A když tě ani to neodradí, tak máš počítám šanci tak 1/10 že natrefíš na kus, u kterého nebudeš vyndávat po čase motor.

Zůstal bych u 1.8. To je rozumný kompromis.

2007-10-26 00:25:50

Asi takle, vzhledem k tomu že se jedná o motor který má písty uspořádané do "V" tak je náchylnější na zhoršené stírání oleje ze stěn válců, proto většinou začne papkat olej okolo cca 250000km, ale který motor po těchto kilometrech nezačne. (asi si nikdo už moc dobře nepamatuje že u 120cítky se generálka motoru většinou dělala okolo 90000km) ale to už odbočuju. Navíc je víc míst kudy se olej může dopstat do spalovacího prostoru= dva válce navíc, nejsou kolmo ale pod určitým úhlem, 24 ventilů atp. . Navíc u drtivé většiny aut začnou gufírka okolo ventilů pouštět olej po cca čtvr mega, a nebo určitém věku, proboha vždyt je to jenom guma, a ta má svou životnost. a další taková nevýhoda, vzhledem k tomu že to jede, tak to samozřejmě skoro každej honí. (ikdyž furt lepší honěná V6ka, než 40x přetočená patnáctka ps nebrat osobně).

Můj názor? Pokud nevlítneš po hlavě do první popelnice kterou potkáš ale vybereš si, počítej s určitou investicí při koupi jako jiný olej, rozvody filtry atp... Tak máš na delší dobu klid.

Ps:jak již zaznělo je lepší verze po fejsliftu.

2007-10-26 13:21:42

jo jak tu psali ... svezeni krasny a pokud by jsi do toho chtel opravdu jit tak leda verzi po faceliftu ne pred Pred byla trochu jina koncepce uvnitr motoru a byl technologicky jeste se spoustou vad ... tudiz jen facelift a nez koukat po poctu najetych km u predfaceliftu kde se stoci vrtackou tak u faceliftu mas jiz digitalni pocitadlo takze to "stocis" leda pres PC a to uz vetsinou nikdo moc nedela neb je to drahy ... a pokud jo tak se to da aspon poznat neb bude odstraneny "plomby" na konektoru pro komunikaci a zmeny zapisu dat na čipu ;) Jinak osobne mit 1.8mu tak na to dlabu a koupim rovnou novy jiny auto ... ale je faktem ze ja chci tu svoji V6ku uz taky nejakej ten patek prodat a porad jaksi neni zadny adekvatni auto co bych za to vybral neb je to bude vsechno 4valcova plecka a nebo je to zatim desne drahy :( takze i 5ti letech u mne stale vitezi BA V6 a radsi jsem ji dal opet ted dokupy a budu jezdit v ni nez v jinym vraku ;)

Pokud se tedy rozhodnes opravdu do V6 jit ... tak hodne vybirej dle zvuku motoru .... tichý sametový chod a zádné klepání a zadny kour z motoru je mnohem lepsi nez stav km kde bude 120tis coz je kravina ... takovou ti nikdo neproda ;) takze radsi kup kde bude 180tis neb to je realnejsi ;) a hlavne az ji budes mit ... nehonit za studena .. jinak ti pujde do kytek .. a fakt bacha na olej ... vymena po 10tis a zadny zdrzovani .. kdyz je dobra udrzba tak se ti ten motor kralovsky odmeni ;) jak je teplej snese moc a je krasne hravej ;)

Co se tyce spotreby ... bezne kolem 8,5-9,5 prevazne mesto a kdyz dalka do 160ti km/h tak spotreba 8litru neni problem i tech 7,5 ... nad 160 to ale leze k 9ti a nad 190-200 potom k 12ti ;) a u omezovace na 240 se to nepocita ;)

PS: a ten zvuk na 4tis ot. .... to se musí slyšet ;)

2007-10-27 03:38:51

souhlas ze zvuk ma ten motor opravdu nadhernej. (hlavne kdyz uz rucicka zmizi za hranici otackomeru)

ke zbytku se ja radsi nevyjadruju.


Odpovědět