Fórum - Téma


323 BA Lambda


Fórum 323 IV BA / BH 323 BA Lambda

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2  3  4  5 ......... 6

2007-10-17 18:08:37

ja tam mam vce všech mazdach 4vyvody takže jsem bral v potaz že on ji ma take tak ale jinak zajimava debata člověk se pořad musi učit.

2007-10-18 07:27:30

Tak jsem na to juknul a jsou tam 4 dráty - 2x bílej, 1x šedej a 1x černej......tak a teď chci konkrétně vědět co mám koupit! Ještě jednou nabídka:

Dobrý den,

lambda pro vůz Mazda orig.výrobce NGK Japonsko 2500,-

nebo universální lambda od NGK (liší se pouze tím,že nemá konektor,dráty se propojí dle barvy přiloženými univers.konektory.

cena 1250,- nebo obdoba od jiného evrop.výrobce 1100,-

váha vzduchu pro mazdu není

lambda pro felicii orig.prov.1490,-

nebo uni od NGK 1000,-

nebo jiný výrobce 950,-

2007-10-18 08:38:48

TAKŽE JSEM MĚL PRAVDU ,TED ZALEŽI JEN KOLIK PENĚZ CHCEŠ DO OPRAVY INVESTOVAT ALE BUD NGK UNIVERZAL NEBO ORIGO NIC JINYHO JA MYSLEL ŽE ORIGO BUDE HODNĚ DRAHY NO VIDA A NENI TO TAK HROZNY.

2007-10-18 08:46:48

Tak já testnu ten univerzal....když je to to samé jen bez konektorů

díky!!

2007-10-23 07:08:13

tak mi přišla lambda....na obrázku má čtyři kábly.....na návodu má čtyři kábly.......lambda má tři kábly......tak a co teď??? Psal jsem jim co s tim....ale ještě neodpověděly....

2007-10-23 08:04:08

jako bude fungovat ale poslali ti ji bez vyhřivani tak jim ju hod na hlavu lumpove

2007-10-23 08:16:47

Takže ten šedej je vyhřívání??? Takže lambda bude fungovat až se zahřeje výfukovými plyny???

Šmejdi.....už jim píšu.....

A jak je to s těma bílejma káblama??? To je fuck jak se zapojí????

2007-10-26 06:45:58

Takže změna - ozval jsem se jim, že mi zaslali třídrátovou lambdu, oni se omluvily, že to braly podle katalogu. Okamžitě mi poslali čtyřdrátovou a včera mi přišla. Cena za UNI od NKG je myslim 1200,- prý se od té origo mazďácký liší jen tím, že nemá konektor. Takže zítra zapojím a jsem zvědav co ukáže diag...

2007-10-29 06:42:11

Čéče tak jsem to zapojil, vymazal registr, projel jsem to a diag nevyhodila ani jednu chybičku

To Indy: Mohl bys mi prosím ještě popsat funkci jednotlivých kablíků lambdy???

2007-11-13 21:15:17

Zdarec, já nechci nijak vyvracet tvá slova, ale já mám na mé Mazdě 323f 1.8 BA 16V r.v.96 lambdu se 4-mi dráty. Tak jak to teda je?

2007-11-13 21:21:11

Aha, tak se omlouvám, bo jsem si nevšiml, že tu je ještě druhá stránka Má otázka je tím pádem vyřešena

2007-11-17 11:28:13

co se tyka lamdy a počtu dratu tak zaklad je že se podivaš kolika pinovy konektor maš v autě podle toho se řidiš a funkce je takova dva vyvody je neřizena tři je řizena ale bez vyhřivani a čtyř je komplet s vyhřivanim jedna se čistě o ekologii spalovani pak jsou figle takove že když mačkaš z motoru co se da na vykonu tak se dava neřizena aby ř.j. nemohla ubirat na bohatosti a nebrzdila spalovani motoru.

2008-05-05 17:51:14

Cus tak sem tě chtěl poprosit o radu jak udělat diagnostiku na mý mazdě 323 1,3l sed.95r.v., mam problém s volnoběhem a bude to něco mezi váhou vzduchu a lambdou co si měnil ty. Co prosimtě potřebuju za kabel k diagnostice a program se dá někde stahnout? jo a tu lambda sondu si prosimte objednaval kde? dik za odpověd

2008-05-12 10:03:35

Diagnostiku si uděláš pomocí dvou drátků, diody a seznamu chyb. Lambdu seženeš na novedily@seznam.cz - jen udej přesný typ auta a počet drátů u lambdy. Já kupoval univerzál a spokojenej.

2008-05-25 01:12:54

takže nějaké upřesnění: jak tu psal sofa lambda měří obsah kyslíku ale nedává nějaký napětí ale signál který je možné měřit osciloskopem a dá se tak pozna i umírající sonda ted k těm vývodům néni žádná řízená nebo neřízená sonda jen sonda co má 1 nebo 2 vývody nemá topný článek ten mají sondy se 3 nebo 4 vývody

sonda s jedním drátem : 1 sgnál

se 2 dráty : 1 signál

2 ukostření signálu

se 3 dráty :1signál

2 ukostření signálu

3 topný článek

se 4 dráty : 1 signál

2 ukostření signálu

3 topný článek

4 ukostření topného článku

2008-05-25 11:13:51

je to tak, jenom bych doplnil že signál = napětí

a topný článek myslím nemá ukostření

2008-05-25 14:45:30

napětí změříš voltmertem ale na signál potřebuješ osciloskop takže signál je něco trochu jinšího a u čtyčdrátkové sondy topný článek ukostření má pro zvíšení spolehlivosti a já si to nemyslím já to vím

2008-05-25 15:11:51

tady ještě obrázek možných zapojení a kdyby si chtěl ještě něco o tom signálu nebo měření tak ti to sem můžu hodit taky

2008-05-25 17:38:20

Renda: to by si mě mohl pomoci,

Lambda mě na volnoběhu neosciluje, ukazuje stále 0,18V ale jakmile otočím klapkou vyskočí až na 0,8 a skáče tak jak má.

Ale měla by snad oscilovat i na volnoběhu?? To právě nevím

Taky mě občas zůstávají otáčky na 1.000 ot. a tak po 3 sekundách, nebo když bliknu světlama tak spadnou.

Diagnostika asi po 20ti km vyhodí chybu č.15.

Nemůžu přijít na to kde je chyba, ale v lambdě si nemyslím že je problém... i když přez ní prošlo dříve dost oleje viz téma kouř po startu... teď už je vše opraveno.

2008-05-25 18:07:34

a čím jsi to měřil ? máš osciloskop? lambda by měla oscilovat už na volnoběhu pokud máš lambdu s topným článkem pokud ne tak začne oscilovat až po zahřátí jináč chyba lambdy nemusí nutně znamenat její poruchu ikdyž to že ti to kouřilo ju zničit mohlo může to být zrovna tak vadný kabel ke svíčkám nebo některý z ventylů který si upravuje otáčky motoru v různých režimech pokud se alespon trochu vyznáš v elektronice můžeš si zařízení které detekuje činost lambdy postavit z pár součástek


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6