Fórum - Téma


323 BA Lambda


Fórum 323 IV BA / BH 323 BA Lambda

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2  3  4  5 ......... 6

2007-09-27 06:47:57

Zdary, na diagnostice mi vyskočila chyba lambdy. Někde jsem četl, že kolikrát stačí jí jen vyčistit kontaktolem - mám to testnout???

2007-09-27 08:49:54

Nám tato chyba vyskočila taky, první co nám Kraky poradil bylo právě vyčištění, ale nezkoušeli jsme to............... Kdo to vyzkouší první????

2007-09-27 08:58:08

Já dneska, pak to zdiagnostikuju doma a uvidíme... Ještě jeden dotaz...mám si demontáži a montáži lambdy dát na něco specialní pozor???

2007-09-27 09:47:38

na ruce

ale tu fintu s kontaktolem už sem slyšel taky, takže to zkus

2007-09-27 09:55:31

osobně bych si dal pozor na závit, je to na výfuku, ten nerad povoluje a psát o kabeláži je zbytečné, to je jasné...

2007-09-27 16:22:27

Tak jsem vyndal lambdu, pořádně jí několikrát prostříkal, nechal vyschnout a píchnul zpět.....po projížďce jsem udělal diagnostiku a vyskočila mi 17 - takže to nezabralo....ale něco se přeci jen stalo - začal blbnout volnoběh a vyskočila ještě chyba 11 takže něco se sáním....paráda - vřele doporučuji

2007-09-27 16:38:10

Ber to tak ze kdo nic nezkusi nic nezjisti...a ze volnobech blbne nemusi bejt spojeno s lambou....

2007-09-27 17:17:13

Však mám taky dobrej pocit

Ten volnoběh odhaduju na tu chybu 11 což je něco se sánim...

2007-09-27 18:30:34

něco se sanim je vaha vzduchu a proto to bude hlasit i lamda protože je špatna směs ve vyfuku.

2007-09-30 16:18:46

Takže asi takhle....vyčistil jsem váhu vzduchu, vymazal registr chyb a byl to projet.....ale problém přetrvává. Odpojil jsem konektor u váhy a bylo to nějaký divný a z vejfuku šel dost divnej smrad. Tak jsem zkusil odpojit lambdu a otáčky na volnoběh už byly jako dřív....tak co je špatný? Váha bo lambda....bo něco jiného???

2007-09-30 16:19:19

To Zhortom: Potřebuješ k tomu kablíky a diodu Pošlu Ti návod na mail...

2007-10-14 14:22:05

Dělal jsem teď diagnostiku a vyskočily mi chyby

10 Intake air temperature (IAT) senzor

11 Intake air temperature (IAT) senzor

ale nevím co je co??? Je to váha i čidlo???

A ještě mi vyskočila chyba "14 Barometric pressure (BARO) senzor " to je jako co?

No a ještě mi to vyblikalo chybu číslo 13 ale ta v seznamu chybových kódů není.....

2007-10-17 06:58:14

takže aby jsme to zhrnuli jelikož je posledni co měři spravny chod motoru a těma ptakovinama co jsi sni provaděl jsi ji zřejmě uplně oddělal tak ted ti ř.j. hlasi chyby v systemu nasavani vzduchu,ale nech odpojenou lamdu a projed auto měl by šlapat normalně jen vyfuk bude trochu smrdět a možna se trochu zdvihne spotřeba ale motor by měl šlapat lamdu mužeš tam dat jakoukoliv z jinych aut třeba z feldy 1.6i ta je levna a ma 4 draty jen konektor si daš puvodni jen to nespojuj tzv. čokoladou ta to nevydrži ten žar od vyfuku klasic konektory dej

2007-10-17 07:10:45

díky, konečně rada

Takže stačí vyměnit lambdu a bude to O.K.??? Myslím ty chyby v sání....

Takže tam můžu lupnout třeba tuhle :

http://www.autobroz.cz/pr...4fb74e115fe7bea92d28b270e

A ten závit je stejný??? Takže stačí jen správně zapojit?

2007-10-17 07:54:47

lamdy se děli jen podle obsahu motoru a počtu dratu na konektor takže vybereš nějakou na 1.6i motor a musi mit čtyři draty protože maji předehřev tři dratove nemaji předehřev a zavity jsou stejne na každy obsah motoru u všech značek jen se vyvaruj univerzalnim to jsou paskvily jinak ty chyby si ř.j. vymaže sama jak motor pošlape dobře

2007-10-17 10:57:55

Tak jsem sháněl a přišla mi odpověď.....tak nevím jestli felici lambdu nebo už rovnou mazda...

Dobrý den,

lambda pro vůz Mazda orig.výrobce NGK Japonsko 2500,-

nebo universální lambda od NGK (liší se pouze tím,že nemá konektor,dráty se propojí dle barvy přiloženými univers.konektory.

cena 1250,- nebo obdoba od jiného evrop.výrobce 1100,-

váha vzduchu pro mazdu není

lambda pro felicii orig.prov.1490,-

nebo uni od NGK 1000,-

nebo jiný výrobce 950,-

2007-10-17 12:44:02

Sorry indy ale pišeš tady blbosti lamda se 4 dráty(tzn. 2 dráty žhavení+1 drát přívod, jeden vývod) se používá třeba u felicie, je to odporová lamda..tuhle na mazdu nepoužiješ. Potom jsou lambdy se třemi vývody, to už jsou lambdy, kde se za přítomnosti kyslíku vyrabí napětí(tedy dva dráty žhavení a jeden do řj, na kterém máš napetí podle obsahu kyslíku. A nakonec nejlevnějsí bez žhavení s jedním drátem....jen tak pro přesnost, aby si někdo nekoupil lambdu s filcky a pak se na ni mohl tak akorát oběsit

2007-10-17 13:09:45

Tak se dohodněte abych nekoupil blbost...

2007-10-17 14:14:51

Slofa a lamda se 4vyvody a lamda se 4vyvody jaky je vtom rozdil ?????obě jsou určeny pro motory obsahu 1.6 jaky je vnich rozdil když neviš z jakych modelu aut jsou???

2007-10-17 16:26:31

Indy: já to s tebou nebudu řešit, kdybych se tím nezabýval, tak bych nepsal.......akorát by mě zajímalo, na co bys ten 4 vývod chtěl u napěťový lambdy použít?....nehledě na to pro florina je potřeba bud 3 vývodová, nebo 1 vývodová, když nezapojí žhavení a bude věřit tomu, že se to stihne v těch svodech zahřát rychlej, než z toho začne brát ECU signal......

Já osobně bych volil se žhavením.....oni asi ti japonci věděli, proč to tam davali

Rozdil mezi 4 vyvodovou a 4 vyvodovou fakt nevidim:D

poto, jsou ještě lambda sondy do kotlu:D


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6