Fórum - Téma


200 km/hod


Fórum Pokec všeobecný 200 km/hod



1  2  3  4

2010-04-22 00:26:35

a tovarni udaje jsou vetsinou na 2 veci. soucasny auto ma v technicaku tak maximalku 214km/h a v realu jede od 50 vic...

2010-04-22 00:36:07

Cha,chá, říkáš 214 podle gps, to by znamenalo při odchylce měření běžně 5% /u těchto rychlostí běžně i 10%/ tachometrových 225-235 Km/hod., ................... to celé s 66 Kw říkáš . To by potom podle tvého receptu třeba jedničková octavia rs 132 Kw neměla maximálku někde na 225, ale jezdila by hrubě přes 250. Ne, to fakt ne, jen tak mimochodem, kolik jede českej kaipan, který má jeden motor s podobným výkonem a úplně jinou hmotnost. Ale jinak chápu, historky jsou od toho, aby se u tlačily kamarádům do hlavy.

2010-04-22 00:49:06

tachometrových to bylo někde těsně nad 220km/h. S člověkem co maximální rychlost vozu měří jen výkonem auta se nemá vůbec cenu vůbec dohadovat, je vidět, že se buď chceš prostě jenom hádat, nebo o tom opravdu víš prd. Tímto tuto diskuzi končím.

2010-04-22 00:53:33

Váha ku výkon hovoří jasně. Máš pravdu, nemá to cenu .

2010-04-22 01:19:24

prostě mi to nedá ještě naposled nereagovat. Samotnou váhu a výkon si strč do....

Pokud se tak vyznáš, tak jsem ti našel, že převodovka měla tyto tyto údaje:

1st 2.684, 2nd 1.500, 3rd 0.984, 4th 0.733, 5th 0.571, final ratio 4.389

z toho si snad teoretickou maximálku vypočítat dokážeš, jako další věc si zjisti Drag koeficient jaký měla EG8 ve větrném tunelu a rozlohu přední části vozu v metrech čtverečních, přesnou váhu a výkon vozu. Až si to spočítáš, tak zjistíš, že to auto by teoreticky při ideálních podmínkách mělo jet ještě asi o 4 km/h rychlejc. Přestaň tady plácat blbosti o kterejch víš evidentně prd, protože už vidim jak tady za týden budou vznikat témata typu "přidal jsem 20 koní, tak proč mi to nejede rychlejc, on tvrdil že to pomůže"

tak, teď už opravdu diskuzi končim, ale děkuju za pobavení. Lidská blbost je opravdu nekonečná

2010-04-22 01:36:17

Tady máš odkaz na tovární údaje civic 1,6 LSi. A pokud začneš diskutovat že váhu a výkon si strč do pr.... , tak se nemáme o čem bavit. Historky o větrném tunelu si fakt nech pro mladší kamarády k , byť samozřejmě Cx je jasný parametr. A jen takové malé připomenutí, v tom odkazu je výkonová varianta 81 Kw, ne 66 Kw.

http://magazin.auto.cz/te...onda-civic-1-6-sedan.html

.............. Bože někdy si člověk připadá, že snad ani nemluví s dospělejma lidma, zase jsem jednou zapoměl, že tuzéři jsou všichni jak přes kopírák!

2010-04-22 02:12:16

tak za a.) jsou v tom clanku hodnoty spatne. (predevsim vaha)

za b.) drag koeficient je spolehlivě měřitelný POUZE ve větrném tunelu

a konečně za c.) je v tom rádoby článku (viz "zdvih ventilů VUEC II") uveden naprosto jiný model s úplně jinou převodovkou, mnohem větší přední částí, úplně jiným motorem (s naprosto odlišným průběhem výkonu) a v neposlední řadě i většími koly...

ale to s tim tuzérem mě fakt pobavilo, to si snad i vytisknu. Evidentně docházej argumenty tak se snažíme jinak co?

2010-04-22 02:20:07

U tebe mi došlo uplně všechno . A vytiskni si to, ........možná se časem vyléčíš.

2010-04-22 08:21:57

Taurus: Ahoj - znám ty kluky jen podle vidění ( jsou to většinou kluci z okolí ) a jak jsi psal - tuším, že mají vozidlo Chrysler ( nějakou ameriku ) a vím, že v tom starším mají 3,5 litrů obsah - ten druhý je novější a to už netuším co tam je za motor, ale podle zvuku to má minimálně 6 hrnků.

Jinak mě napadlo, jestli to nebyl náš závodník Cuir - ten má takové názory, že policajtům ujíždí a že předpisy dodržují jen blbci, atd.

2010-04-22 14:06:04

Major Meisner jako náčelník Interpolu pro střední Evropu a přilehlé asijské země plní své poslání v thajském Bangkoku...ale koukám, působí teď i v Lázních Bohdaneč...

Nepodporuji idioty na cestách... A když píšu idioty, myslím všechny...

2010-04-22 16:17:20

jo to sem byl ja...koupil sem si lagunu no stacilo zaplatit par tisic do kapsicky policajtum a uz sem venku no a muzu jako nejvetsi vrah a rapl jezdit dal..jen teda tu lagunu mi zabavili tak si musim jit koupit neco jineho tak za cas zas ...

jinak Blueberry pekne tu lzes a prekrucujes to co sem nikdy nenapsal...asi cast (chapani) tveho mozku je nejaka zanedbana, nebacil si se nahodou o tu konstrukci co mas na aute? Kdyz ses takovej lidumil..vis ze tim muzes zabit chodce az to nedobrzdis? Pochybuju ze je to homologovane a ze to tam mas legalne. Nova auta uz to mit nesmeji a muzou to tam mit auta jen co to mela z fabriky ,ale automobilky jiz ani vozy s takovymy ramy vyrabet nesmi. SES hovado a vrah protoze timhle akorat nekoho zmrzacis az ho naberes.....zamysli se nad tim co delas a neprekrucuj stale to co napisu... NIKDY sem nenapsal ze kdo dodrzuje zakony je blbec. ses prolhanej jak ti nasi politici a stejne tak prekrucujes fakta pro obraz svemu aby si se zalibil...vlastni nazor nula...stadoidni chovani 100 bodu. ja te asi ses dokonalej lepsiho clvoeka sem snad nikdy nezazil... nejses tak nahodou prevelecnej chuck norris

2010-04-22 17:10:54

Snad se tu nechcete hadat Ja bych se s fizlama taky rad ponahanel, ale kdyz oni nechcou... rano ve zpravach rikali, ze prej silne auto Sem si rikal, co to muze byt a on to rencek jak by potom nazvali kdyby tam jela nejaka MX-6 nebo RX-8 , neidentifikovatelny letajici objekt?

2010-04-22 17:16:27

jinak do jedničkové laguny se dával i 3.0 V6, s tou je těch 200 celkem reálných........ co s etýče auta cajtů, v Bohdanči jsem několikrát potkal Chrysler Vision a to je 3.5litr.... byl i v pořadu tv nova 112....

radek

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna

2010-04-22 17:54:30

To cuir: Hele, Blueberry má v hodně věcech pravdu, zkus opustit ten svůj nesmlouvavý postoj k téhle diskusi o zákonech a podívej se na celou věc z tochu jiného /ne tak subjektivního/ úhlu pohledu. Každej byl jednou mladej, každej jsme někdy vyfoukli nějakej ten průser , což o to, chce to ale vždycky zvážit svoje počínaní do budoucna, ono za volantem je někdy od blbnutí, machrování a zbrklého rozhodnutí jen sakra maličkej kousek k pořádnému průšvihu. Ať si někdy nemusíš říkat ....... takovou volovinou to začalo. To je celé, co se ti tady nejen Blueberry snaží vysvětlit. Když si z toho aspoň trošku vezmeš, nikdo tě tady za blbce určitě mít NEBUDE.

2010-04-22 19:38:42

Cuir: Mohu tvoji malost ubezpečit, že ochrané rámy na vozidle mám homologované a řádně zapsané v malém i velkém OTP, takže tvoje trapné invektivy si nech pro sebe.

2010-04-22 19:51:41

pokračování pro Slíťáka: obviňuješ mě, že nemám argumenty, byť byly vyřčeny, tady to máš černé na bílém. V civicu eg8 je motor 1,4 l, 66 Kw, 117 N/m , hmtnost 1035 Kg, a jeho průmět karoserie Cd=22 270 cm2. K tomu srovnatelný nejbližší tovární údaj je civic 1,5 LS 5D stejné generace, motor 1,5 l, 84 Kw, 134 N/m, 1120 Kg, průmět karoserie Cd= 23 560 cm2, u kterého je maximálka 192 Km/hod. Takže tu máš dvě velmi srovnatelná auta i z pohledu teoretického výpočtu Cx /rozdíly ovlivní jednotky Km/hod./ , hmotnostně, akorát eg8 je MÍNUS 18 Kw. Jak se to projeví na maximálce??? ..... To co brutálně ztratí na výkonu, lehce dohání desetinkami rozdílů v aerodynamice a hmotnosti, takeže ten rozdíl nebude tak propastný, URČITĚ nepoleze nahoru, ale dolů na reálných 183-186 Km/hod. . A to, jak sám uznáš, je od reálných 214 Km/hod. , resp. tachometrových 225-230 na hony daleko, i kdyby tam byla převodovka ze silnějších modelů, která by teoreticky umožňovala tuto rychlost dosáhnout. Jednoduše ten motor nemá sílu ani výkon to zvednout, je to jako dnes u mnohých šestistupňových převodovek, kde u mnoha aut se uvádí maximáka u 5. stupně, a u 6. stupně je rychlost stejná, někdy i nižší, protože jednoduše ten moto nemá takovou sílu, aby s tím otočil.

2010-04-22 21:20:44

To ještě nic není ,onehdy se jeden dušoval a dal i video kde 1,2 HTP jede 190.Watsone čísla si strč za klobouk ,někdy prostě fyzika neplatí, dám ti klidně odkaz na borce co má fotku z policejního radaru sTicem 0,8/32 kw ve 178 km/h.Nebo Polo 1,9D/47kw jede 185 tacho a to má 1100kg. A včil přemýšlaj.

2010-04-22 21:26:50

Když se podíváš na začátek, tak první moje věta byla, že z hódně dobrého kopce by to........, ale jinak reálná čísla nelžou. To je cely.

  • A když jsme u těch čísel, fabia HTP 51 Kw, má maximálku 161 Km/hod., když měl vítr v zádech a dostal se na reálných 170 Km/hod., což je při odchylce tahometru /v těchto rychlostech běžně 10%, u slabších aut, kdy je to horní hranice škály tachometru to bývá o hodně víc/ to je 170+17 což je 187 tachometrových a ty 3 km/hod. je hospodské zaokrouhlení. ......... Furt je to reálnější historka, než ta s tím civicem. Jak vidíš, čísla nelžou. Od toho je výrobci udávají. Kdyby ty auta jely víc, tak by se určitě pochlubili.

2010-04-22 21:28:42

Mirin: To Tico bych chtěl v téhle rychlosti vidět - respektivě to musel být krpál jako sviňa, že to tak rozhulil či Orkán v zádech

Já kdysi jako spolujezdec ve škodě 120 ( 18 leté ucho ) jsem viděl na tachometru 185 km/h ... jelo nás v té škodě 5 a jeli jsme u Humpolce ( myslím, že to tam bylo ) z kopce s větrem v zádech a ta svině se takhle rozdováděla ... měl jsem smrt v očích, ale sahej druhému 18 letému střevu po ruční brzdě

2010-04-22 21:40:38

No někdy se dějí věci...http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=VZIPL1p71Lg


Odpovědět

1  2  3  4